Stránka 1 z 1
7st DSG, Chip, životnost, rady, tipy
Napsal: 21 říj 2018, 21:50
od Petrrr
Zdravím všechny,
mám otázku ohledně chipu na Octavii 3, 1.6 TDI 7st DSG.
To že to jde chipnout, je mi jasné, jde mi o zmíněné DSG, jelikož se všude píše max. 250Nm, což je dle technického průkazu již při origo 77kw.
Má otázka zní, jde to nachipovat aniž by se snížila životnost dsg, či spojek? Případně o kolik a úplně nejlepší nějaké zkušenosti atd.
Děkuji
Napsal: 21 říj 2018, 22:04
od misocko
no vzhladom na to ze 1,8TSi s touto prevodovkou ma obmedzeny max krutiaci moment na spominanych 250Nm tak koncern pocita s touto hodnotou, cokolvek nad bude asi trapit prevodovku. Ale zas tragicky by som to nevidel, vraj odchadzaju prevodovky a hlavne spojky bez ohladu na to ako jazdis, aj ked myslim ze vyssi vykon a tocak na dialnici tomu neublizi tak; ako jazda kolonou a mestom.
Napsal: 22 říj 2018, 08:35
od Jarda S.
záleží na čipu, když bude pozvolný nárůst kroutáku tak to nebude takový terno
7st DSG, Chip, životnost, rady, tipy
Napsal: 09 lis 2018, 10:22
od f888
Mám VW Jetta 2.0 TDi 110 PS s DSG 7 načipované na cca 165 HP a 318 Nm a prevodovke to nerobí najmenší problém.

Napsal: 09 lis 2018, 13:46
od Petrrr
2.0 TDI 110PS?
Navíc 7st dsg? Myslel jsem,že do 2.0 se dává mokrá 6st dsg..
Napsal: 09 lis 2018, 21:16
od misocko
no myslim ze je to trochu zlozitejsie s tymi prevodovkami
octavia 2,0 TDi je zatial len s 6° mokre spojky
octavia 1,6 TDi 7° suche spojky (250Nm)
VW vraj uz maju aj 7° , neviem ci suche alebo mokre ale rozhodne na vyssi (asi 320 ? Nm) krutiaci moment - to Skodoviek to vsak zatial nedavaju
podla cisla prevodovky sa samozrejme da zistit tocak na aky su stavane.
octavia 3 1,6TDi ma 250Nm motor aj prevodovku
Re: 7st DSG, Chip, životnost, rady, tipy
Napsal: 09 lis 2018, 22:09
od Motorpower
f888 píše:Mám VW Jetta 2.0 TDi 110 PS s DSG 7 načipované na cca 165 HP a 318 Nm a prevodovke to nerobí najmenší problém.

Bodejť by robilo problém, když to má sériové parametry.

Napsal: 10 lis 2018, 01:27
od Rolan
Jestli je tam suchá 7°, tak 318 Nm moc sériových není.
Napsal: 10 lis 2018, 10:25
od Motorpower
Ano pardon, přehlédl jsem , že to není 110KW ale PS. Graf jsem neprohlížel. Tak jako tak do 350 s mírným náběhem převodovka vydrží. Info Sixta.
Napsal: 10 lis 2018, 11:34
od A6TDI
To je nějaká sranda ne ? 250Nm ? To snad snese víc .
Napsal: 11 lis 2018, 20:49
od f888
Petrrr píše:2.0 TDI 110PS?
Navíc 7st dsg? Myslel jsem,že do 2.0 se dává mokrá 6st dsg..
Keď je 2.0 TDI vo verzii 150 PS, tak sa dáva 6 st. s mokrými spojkami.
Keď je 2.0 TDI vo verzii 110 PS, tak sa dáva 7 st. so suchými spojkami.
Napsal: 12 lis 2018, 11:26
od Forest
A6TDI píše:To je nějaká sranda ne ? 250Nm ? To snad snese víc .
Oficialne je to dimenzovano na takovy koutici moment. Nicmene,
je tam rezerva.