Stránka 1 z 1

Poloha aktuatoru turba- octavia RS BMN

Napsal: 23 říj 2018, 12:18
od Adiss
Zdravim pánové.
Da se nekde va vagu zjistit aktualni poloha nastavovače turba? Octavia II RS 125kw BMN. Děkuji

Napsal: 23 říj 2018, 20:36
od Adiss
Obrázek

Napsal: 23 říj 2018, 20:42
od Adiss
Výfuk volný, sání ťesné, turbo kontrolováno, regulace chodí volňe, hřídelka bez vůle, lopatky turba bez poškození (wallbash)

Napsal: 23 říj 2018, 20:58
od Jirka.
Neškube v vysokých otáčkách(cca nad 3000)?

Napsal: 23 říj 2018, 21:01
od dreizig5
a zkoušels banku podtlakem...

Napsal: 23 říj 2018, 21:07
od Adiss
Jj banka je těsná, zkoušel sem i zaaretovat mechanicky v poloze na max. A pořád bez výkonu. Vy vyžších otáčkách neškube...pouze netáhne

Napsal: 23 říj 2018, 21:26
od dreizig5
a to začalo z ničeho nic?nebo po vyměně turba?co piše diag?nemáš někde díru?

Napsal: 23 říj 2018, 21:49
od Adiss
Z ničeho nic. Občas se chytí ale pak jakoby padne do nouzáku, pak se zase rozjede, Ale chyba v paměti žádná.

Napsal: 23 říj 2018, 21:49
od Jirka.
Netáhne znamená malý výkon(kvůli turbu), nebo to prostě nevytočíš na víc než cca ty 3000? Já že jsem ted dvakrát řešil na tomhle samém na motoru že to padalo do nouze a nad 3000 to prostě přestalo jet/škubalo.
Edit:jo ted čtu že ti to do nouze nepadá, tak to je asi nějaká jiná závada.

Napsal: 24 říj 2018, 19:36
od Huml
ta membrána v té baňce na sacím potrubí co naklápí klapky v sání je OK?

Napsal: 26 říj 2018, 11:03
od Adiss
Membrána je KO, ventil klapky neovládá. Ale při zaslepení podtlaku k ventilu stále žádná změna. Vozidlo má kuchlé DPF a upravený soft. nemuže být problém v tom ? Jak to případně poznat?

Napsal: 26 říj 2018, 11:05
od Adiss
Ale před touto závadou auto jezdilo bez problému. Začlo se to postupně zhoršovat