Stránka 1 z 3

Ibiza šedý kouř

Napsal: 24 říj 2018, 18:09
od Kachna13
Zdravím mám problém se seatem Ibiza 6k2 1.9tdi 81kw začlo blbě chytat jakoby jenom na tři válce kouří šedě a když jedu a držím plyn ve stejné poloze tak začne cukat jako kdyby vynechával vstřik ale vstřiky jsem zkoušel a jsou dobry. Kdyz se trošku zahřeje tak to vynechávání přejde a přestane i cukat a kouřit začne kouřit šedě když přidávám plyn. Diagnostika nic a už fakt nevím jestli ventil třeba.... Diky

Napsal: 24 říj 2018, 20:18
od Huml
předvstřik je ok?

Napsal: 24 říj 2018, 20:36
od slovacek.milos
pust naftu z kanystru přímo do čerpadla hadicí a to ti odpoví

Napsal: 24 říj 2018, 20:43
od proxima
Dym smrdi naftou alebo olejom ?

Napsal: 25 říj 2018, 07:21
od roman1648
sundej chcípklapku a podívej se jak je na tom sání, tuhle jsem tam mělo jednu A3 a tak zarosttlé že bys tam malíček nestrčil...

Napsal: 25 říj 2018, 11:36
od Kachna13
Smrdí to trochu naftou predstrik je v pořádku a sání je celé vyčištěné ještě mě napadlo jestli nemůže být nějaký ventil špatnej

Napsal: 25 říj 2018, 12:02
od roman1648
Nebo prodřený hydro

Napsal: 25 říj 2018, 12:13
od zero1724
Kachna13 píše:Smrdí to trochu naftou predstrik je v pořádku a sání je celé vyčištěné ještě mě napadlo jestli nemůže být nějaký ventil špatnej
Neni to jen při startu? To by mohlo dělat téčko na filtru, jak padá nafta, olej to nebere?

Napsal: 25 říj 2018, 13:31
od Kachna13
Ne olej to nebere a to hydro kouknu hned jak přijdu dom

Napsal: 25 říj 2018, 16:02
od Kachna13
Tak hydro to není

Napsal: 25 říj 2018, 17:37
od slovacek.milos
Kachna13 píše:Tak hydro to není
a tlačils si na ty hydra může být měké i prasklé pod vačkou a to kolikrát okem ni nevidíš

Napsal: 26 říj 2018, 08:42
od Kachna13
Netlačil ale tak to by se asi zahřátím motoru nezpravilo si myslím

Napsal: 26 říj 2018, 08:50
od slovacek.milos
Kachna13 píše:Netlačil ale tak to by se asi zahřátím motoru nezpravilo si myslím
já ti jen chci říct že když kontroluješ hydra tak to není jen o oku ale i mechanice, když pruží je KO, přesně jak píšeš myslet znamená ..............

Napsal: 26 říj 2018, 09:24
od Kachna13
Já to myslel tak že i kdyby bylo to hydro v háji tak se to přece nespravi tím že se trošku ohřeje motor....

Napsal: 30 říj 2018, 15:04
od Ropáček
No nechci nikomu sahat na svědomí. Ale u všech motorů a dieslů vzlášt je to o kompresy časování a vstřiku paliva.
Takže u studenýho motoru vyndat žhavící svíčky ty odzkoušet. potom otestovat relé žhavení a to nejdůležitější změřit kompresi za studena.
Pak se dál řešit postavení rozvodů.

A dále už zbývá čerpadlo a vstřiky jestli dává naftu, musí chytit, to platí rotačku.
V principu to je u každho motoru stejné.
řešíte tu kraviny okolo. (LOL)