ASV nejde na volnoběh do otáček, v zátěži vynechává VYŘEŠENO
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ASV nejde na volnoběh do otáček, v zátěži vynechává VYŘEŠENO
Zdravím chlapi, Octavia TDI ASV, když z volnoběhu zmáčknu plný plyn, nechce se jí do otáček, po chvíli se chytne. Je to jako by neměl naftu, ale v hadičkách ani bublinka. Palivak je ok. Jakmile překročí 3000ot, vystřelí do omezovače jako ďas. Rozvody načasované, predvstrik 60, volnoběžná dávka 3,4mg. Ale při plném plynu na volnoběh a ohřátém motorů na 93°C se nedostane přes 25mg, při zátěži za jízdy se dostane na 40mg. Váha je v cajku, turbo nové, EGR a sání vyčištěné.
Čím by to mohlo být? Čerpadlo?
Díky
Čím by to mohlo být? Čerpadlo?
Díky
Naposledy upravil(a) misa.89 dne 19 úno 2019, 20:12, celkem upraveno 1 x.
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5134
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Vyšší predvstrik s tím nemá nic společného. Je to v mezích, kdy si to doreguluje ventil regulace predvstriku
Tento problém je způsoben něčím jiným. Táhne se s tím také zvýšená spotřeba o 1l. Jezdím denně trasu dlouhou 60km, takže to je znát.
Tento problém je způsoben něčím jiným. Táhne se s tím také zvýšená spotřeba o 1l. Jezdím denně trasu dlouhou 60km, takže to je znát.
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 33997
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: ASV nejde na volnoběh do otáček, v zátěži vynechává
[quote="misa.89"]Zdravím chlapiedostane přes 25mg
moje zkušenosti jsou takové. pokud dáš plný kotel a neskočí tam 40 ale jen 25 odšroubuj nastavovač pohlédni doleva doprava a https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=14147
prasklá pružina
moje zkušenosti jsou takové. pokud dáš plný kotel a neskočí tam 40 ale jen 25 odšroubuj nastavovač pohlédni doleva doprava a https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=14147
prasklá pružina
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 33997
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
co jsem už několikrát zjistil tak ta volnoběžná dávka má vliv na sotřebu, třeba nedávno spotřeba 5.5 lehká noha, volnoběžná dávka 5 + nastavil jsem něco kolem 2,7 motor ještě nepackoval když šel z vysokých na volnoběh a na palubáku stejá trasa 3.2 lmisa.89 píše:Táhne se s tím také zvýšená spotřeba o 1l. Jezdím denně trasu dlouhou 60km, takže to je znát.
ta dávka de upravit v podobném análu jak startovací dávka já to klepu kladívkem posunuju nastavovač, pár lidí na mě pěje ody jezdí do čtyř litrů
Dávku jsem si nastavoval ze 4,4 poklepem. Na palubak nekoukám, ten píše 4.5, real 6.5, když jedu jak podelanej, ale jezdilo to za 5.1 sviznejsim stylem jízdy. Brzdy nepribrzdujou ani jedna, gumy stejný, trasa taky, takže je někde chyba.
Na to čerpadlo kouknu. Díky za typ.
Jen ještě dotaz, tu hlavu mužů beztrestně sundat z čerpadla, aniž bych něco rozhodil? Sterilní prostředí je jasný.
Na to čerpadlo kouknu. Díky za typ.
Jen ještě dotaz, tu hlavu mužů beztrestně sundat z čerpadla, aniž bych něco rozhodil? Sterilní prostředí je jasný.
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 33997
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
jo povolím nastavovač lehce přitáhnu nastartuji dívám se na dávku a klepu do nastavovače, nastavovač si označ škrábni ostrým předměte m a sdělej, pokud dávku rozhodíš nakklepeš jak píšu pírkrát jsem to udělal i bez vagu klepeš ubíráš až motor začne drndat pak kolpepeš naopak a jak se chod srovná je to ok
je to kus od kusu novější čerpadlo je na dávku přesné tarší vychození tam ta dávka chodí to musíš vždy po klepu počkat a vyvodit nějaký střed
je to kus od kusu novější čerpadlo je na dávku přesné tarší vychození tam ta dávka chodí to musíš vždy po klepu počkat a vyvodit nějaký střed
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5134
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Nemá s tím takovou souvislost ale je vysoký.misa.89 píše:Vyšší predvstrik s tím nemá nic společného. Je to v mezích, kdy si to doreguluje ventil regulace predvstriku
Tento problém je způsoben něčím jiným. Táhne se s tím také zvýšená spotřeba o 1l. Jezdím denně trasu dlouhou 60km, takže to je znát.
Radím ale když máš jedno v nepořádku,nelze přesně hledat závadu. Vše souvisí se vším.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 33997
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5134
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 33997
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Ano, tohle tak přesně dělám, ale ptal jsem se na tu hlavu čerpadla, abych se mohl podívat na tu pružinu, zda není prasklá. Díkyslovacek.milos píše:jo povolím nastavovač lehce přitáhnu nastartuji dívám se na dávku a klepu do nastavovače, nastavovač si označ škrábni ostrým předměte m a sdělej, pokud dávku rozhodíš nakklepeš jak píšu pírkrát jsem to udělal i bez vagu klepeš ubíráš až motor začne drndat pak kolpepeš naopak a jak se chod srovná je to ok
je to kus od kusu novější čerpadlo je na dávku přesné tarší vychození tam ta dávka chodí to musíš vždy po klepu počkat a vyvodit nějaký střed
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 33997
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
ti to tam přeci píšu označíš něčím ostrým nastavovač vůči čerpadlu a sděláš ho pak ho nasadíš na stejné másto, pokud se ti pohne kroužek tak ho dáš zas na začátek dárkou nahoru nic na tom není, pokud nemáš klíč na čerpadla narazíš tam sedmičku, pružina prasklá budemisa.89 píše: Ano, tohle tak přesně dělám, ale ptal jsem se na tu hlavu čerpadla, abych se mohl podívat na tu pružinu, zda není prasklá. Díky
a mrkni se na AHF kolik má počátek vstřiku
Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 18 lis 2018, 16:29, celkem upraveno 1 x.
Aha, takže budu sundávat vršek, myslel jsem, že hlavu jak z ní jdou trubky ke vstřikům. Teď mi to udělalo při akceleraci zase, z výfuku jde pak jen kouř, a auto zpomaluje, dokud nepustím plyn a nezmacknu ho znovu.
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 33997
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
nene když sděláš nastavovač tak na ty pružiny uvidíš hlavu to bych asi nedal, vleže to ani nejde spadne ti ta deska a máš domeček plný kolečekmisa.89 píše:Aha, takže budu sundávat vršek, myslel jsem, že hlavu jak z ní jdou trubky ke vstřikům. Teď mi to udělalo při akceleraci zase, z výfuku jde pak jen kouř, a auto zpomaluje, dokud nepustím plyn a nezmacknu ho znovu.