Stránka 1 z 1

AFN nesnesitelně duní. Rotačka 1.9 Tdi Euro2 a Euro3 rozdíl?

Napsal: 24 lis 2018, 11:43
od Kolix
Zdravím.

Máte někdo osobní zkušenost s rotačkama EU2 a EU3 ohledně hluku a vibrací?

Říká se že EU2 jsou hlučnější, minimálně co se týče hluku v kabině za jízdy.
Taky že více duní ty staré EU2.

Řeším to z toho duvodu že jsem měl A4 B5 66kw EU3 a ta byla tichá jak zvenku tak za jízdy uvnitř a měla 400k v těle. Žádné vibrace a dunění, vše v rámci stareho dieselu.

Pak od té doby po pořízení A6 C5 1.9 Tdi 81kw AFN EU2 řeším brutální vibrace při deceleraci, jedno z jake rychlosti nejhorší je třeba ve 120 pustit plyn,..
při přejezdu nerovnosti jak auto houpe se ty vibrace zvýrazňují..
Vevnitř v kabině to duní že na delší trase 50km a víc má člověk pocit že by nejraději vyskočil z auta (LOL) . Co stím?

Auto má najeto orig. 300kkm, motor jak za studena tak za tepla tichý, super chod, i při otáčkách, uvnitř při volnoběhu pohoda za jízdy hnus.
Chytá okamžitě, nyní v tomto podzimním počasí za studena hulí bíle..vstřiky?

Díky za postřehy.

Napsal: 24 lis 2018, 14:04
od toefuk
vlnovec neopiera niekde? reakcna vzpera je ok?
skontroloval by som aj homokinetaky, poloosy

Napsal: 25 lis 2018, 23:23
od turbo kamna power
Takový věci se špatně řeší přes počítač, může to dělat spoustu věcí... silentbloky motoru, poloosy, setrvačník, převodovka, ...

Napsal: 26 lis 2018, 08:24
od martinsidlo
Hlavně i typ auta. A4 není A6 a naopak.

Napsal: 28 lis 2018, 10:51
od Kolix
Právě je to A6. Novejsi auto a vejš než A4b5.
Tak se da predpokladat posun dopredu.
Odhlucnenim komfortem je to auto supr a nekde jinde nez A4 b5.

Reakcni silac vypada pohledove v top stavu...
Nejvic to vibruje v prudsich zatackach..asi se motor hybe...

Ale pustit plyn pri 150km je hrozne...jak ten motor duni a vibruje..

Napsal: 28 lis 2018, 10:52
od Kolix
Od turba vlbovec novy a nemam kat ale rezonator.
Pri serii katu a vlnovci to delalo stejne. Beze zmeny....

Napsal: 28 lis 2018, 12:39
od slovacek.milos
[quote="Kolix"]

Reakcni silac vypada pohledove v top stavu...

tady ta chyba začíná, kontrolovat tyto věci pohledově, pajsr trubka, trámek, hrubá síla