Stránka 1 z 2

Výkon / Kouřivost 1.9 tdi

Napsal: 24 lis 2018, 23:04
od D0m0
Dobrý den

Opět to asi bude dost amatérský dotaz, ale bohužel jsem nikde nenašel odpověď, ale určitě se tu najdou profici a uživatele s vlastními zkušenostmi, rád bych se zeptal kam se da dostat u 1.9tdi pd s výkonem aby za mnou nešel obrovský černý oblak a ty problémy si to tak nekřičelo :D konkrétně se jedná o vrs2006 je reálné se dostat přes 200 koní? Něco jako 220-250 ? Ideálně samozřejmě furt radši obětuju výkon než být magnet na benga.. počítám, že černý kouř bude, ale ideálně co nejméně no..

Děkuji za poznatky a rady

Napsal: 24 lis 2018, 23:50
od Source
Daj tam VBčko (ano forest ma ukameňuje) a niekomu upraviť soft a budeš spoko, cca 180 - 190 koní ak sa teda jedná o fabiu ASZ / BLT

Re: Výkon / Kouřivost 1.9 tdi

Napsal: 26 lis 2018, 18:30
od DIESELPOWER office
D0m0 píše:Dobrý den

Opět to asi bude dost amatérský dotaz, ale bohužel jsem nikde nenašel odpověď, ale určitě se tu najdou profici a uživatele s vlastními zkušenostmi, rád bych se zeptal kam se da dostat u 1.9tdi pd s výkonem aby za mnou nešel obrovský černý oblak a ty problémy si to tak nekřičelo :D konkrétně se jedná o vrs2006 je reálné se dostat přes 200 koní? Něco jako 220-250 ? Ideálně samozřejmě furt radši obětuju výkon než být magnet na benga.. počítám, že černý kouř bude, ale ideálně co nejméně no..

Děkuji za poznatky a rady
Dobrý den,

pokud máte dostatečný rozpočet, tak s kvalitním HW (který má dostatečnou rezervu) a se SW od nás, je možné odladit např. 230 PS bez kouře.

Napsal: 29 lis 2018, 15:12
od Forest
Source píše:Daj tam VBčko (ano forest ma ukameňuje) a niekomu upraviť soft a budeš spoko, cca 180 - 190 koní ak sa teda jedná o fabiu ASZ / BLT
Ano, v obdobi, kdy bylo pouziti VB aktualni by byla moznost ukamenovani na miste. Dnes, v dobe jinych technologii, kdy se pouzivaji podstatne vyspelejsi turba bych Te zastrelil zbrani se zamerovacem na stovky metru z pohodli bezpecneho ukrytu ... vysledek je stejny: mrtvy clovek ... ale cesta a efektivita pozadovaneho ukonu je vyrazne na hony a generace vzdalena. Verim, ze primer, resp. rozdil chapes naprosto jasne :wink:

Takze zalezi na zadateli, jakou efektivitu si zvoli. V cem se rozhodne castecne shodneme je, ze v pripade VB bude nejlepsi bude dovyvazene nove VB nebo kvalitne dovyvazene VB po kvalitnim repasu s dokladem o vyvazeni na vysoke otacky ... :havaj:

Hlavne, rvat VB na FRS, kde je zoufale maly IC nestihajici i chip v serii na VA je bez montaze kvalitniho chlazeni stlaceneho vzduchu posetilost, ktere se dopousti hned spousta lidi, BOHUZEL.

Napsal: 01 pro 2018, 11:48
od jirka.p
taky se pridam a mam par otazek. mam Octavii 2 s motorem 1.9TDI BXE kde je momentalne hybrid od turbosportu TSB180,vstriky AL z ARL,6q setup se spojkou 240mm. ale nezda se mi chod turba. ma pomalej nabeh (resilo se to ze bylo na stolici,novej N75box,hadicky a porad to same) nafoukne az cca ve 2500ot coz na bezne jezdeni nic moc. co by kdo doporucil misto toho na cca 180ps az 200ps a zachovani co nejlepsiho rozbehu od spoda. PS mam doma jeste starsi ale kupovane mnou VB :D mam ho tam dat misto toho hybridu ?

Napsal: 02 pro 2018, 01:50
od mecKo
jirka.p píše:taky se pridam a mam par otazek. mam Octavii 2 s motorem 1.9TDI BXE kde je momentalne hybrid od turbosportu TSB180,vstriky AL z ARL,6q setup se spojkou 240mm. ale nezda se mi chod turba. ma pomalej nabeh (resilo se to ze bylo na stolici,novej N75box,hadicky a porad to same) nafoukne az cca ve 2500ot coz na bezne jezdeni nic moc. co by kdo doporucil misto toho na cca 180ps az 200ps a zachovani co nejlepsiho rozbehu od spoda. PS mam doma jeste starsi ale kupovane mnou VB :D mam ho tam dat misto toho hybridu ?
Za mna gtb1756vk kludne aj na podtlaku, riadne nastavenu. Emp na volnobeh 0.2B, predpatie tiahla 1 mm. 220 ps 480 Nm bez dymu v zavislosti od kondicie komponentov tam musi byt.. cooler to uchladi, no zrejme by sa zislo preoblozit lamelu. Ak sa spravi dobry soft, ta 1756 lieta od spodu.. este sa aj uberat bude, kvoli 2 hmote, viem o com pisem
. Vsetko odskuane.

Napsal: 02 pro 2018, 14:23
od Forest
@jirka.p: TSB180 a pomalej nabeh? Vzdyt se tu biji lide do prsou jak to je super apod. :wink:

Kontaktuj upravce a pokud si budes vedom, ze to neni problem SW (nebo Tveho HW) tak dodavatele turba.

@meCKo: Davat turbo, ktere je z vyroby na REA na podtlak je prasarna! Kdyz to upravce neumi ovladat, je treba zmenit upravce, ne se mu prizpusobovat. Je to jako nechavat prezout gumy a protoze to tvuj mechanik neumi tak si kvuli tomu porizovat dvoje gumy aby to mohl jenom vymenit formou vymeny celych kol.

Pojem "dobry soft" ve spojeni s "predelanim na podtlak" mi na zaklade velmi bohatych zkusenosti zavani fuserinou, lenosti, neschopnosti, pripadne zpusobem jak vytahnout penize ze zakaznika (za predelani).

Napsal: 03 pro 2018, 10:38
od jirka.p
Forest píše:@jirka.p: TSB180 a pomalej nabeh? Vzdyt se tu biji lide do prsou jak to je super apod. :wink:

Kontaktuj upravce a pokud si budes vedom, ze to neni problem SW (nebo Tveho HW) tak dodavatele turba.

@meCKo: Davat turbo, ktere je z vyroby na REA na podtlak je prasarna! Kdyz to upravce neumi ovladat, je treba zmenit upravce, ne se mu prizpusobovat. Je to jako nechavat prezout gumy a protoze to tvuj mechanik neumi tak si kvuli tomu porizovat dvoje gumy aby to mohl jenom vymenit formou vymeny celych kol.

Pojem "dobry soft" ve spojeni s "predelanim na podtlak" mi na zaklade velmi bohatych zkusenosti zavani fuserinou, lenosti, neschopnosti, pripadne zpusobem jak vytahnout penize ze zakaznika (za predelani).
tak sw se delal v DP. a i tam se to nenafouklo driv. nerikam ze je to spatne turbo. ale muj pocit je takovy ze ma pomalou odezvu na plyn (samozrejme to jde nakrmit naftou ale nechci zadnej kour). uvidim do budoucna a pripadne tam dam na dojezdeni to VB a pak pujdu na REA aby to uz stalo za to. ale musim pomalu k autu nedavno se prehouplo pres 300tis km :D

Napsal: 03 pro 2018, 10:58
od Vici
Kontaktuj upravce (LOL)

Napsal: 03 pro 2018, 11:02
od Vici
malý cooler Fabky 1 RSm navíc schovaný za mlhovkou, uchladí 220PS?... tak to pak jo (LOL)

Napsal: 03 pro 2018, 11:10
od marena tdi
jirka.p píše: mam Octavii 2 s motorem 1.9TDI BXE kde je momentalne hybrid od turbosportu TSB180,vstriky AL z ARL ,ale nezda se mi chod turba. ma pomalej nabeh
turbo mas od nova nebo starsi . Vstriky pouzite nebo nove ? Mel jsi je na testu ?

Napsal: 03 pro 2018, 13:38
od jirka.p
marena tdi píše:
jirka.p píše: mam Octavii 2 s motorem 1.9TDI BXE kde je momentalne hybrid od turbosportu TSB180,vstriky AL z ARL ,ale nezda se mi chod turba. ma pomalej nabeh
turbo mas od nova nebo starsi . Vstriky pouzite nebo nove ? Mel jsi je na testu ?
auto mam koupene od kamarada. ten turbo kupoval nove v turbosportu (po montazi na seriovy sw se nafouklo cca ve 3tis aby stihalo pozadavek). vstriky se montovali pozdeji na popud toho ze to bylo doporuceno jak v turbosportu a DP. vstriky byli starsi ale na stolici a byli OK.

Napsal: 03 pro 2018, 15:11
od marena tdi
Pak bych nejspíše řešil návštěvu v Turbosportu . At se na to kluci podívají případně závadu odstraní .

Napsal: 03 pro 2018, 15:38
od Forest
Vici píše:Kontaktuj upravce (LOL)
Dieselpower nemuze az tak moc ovlivnit co jim tam prijede (mohou ho odmitnout). Co vsak mohou udelat je, ze tyto hybridy nenabizeji a jediny hybrid, ktery nabizeji jen orignal od Garrettu ... proc asi? ;)

Paklize v DP udelali maximum, plati to, co jsem napsal v uvodnim prispevku: je treba kontaktovat dodavatele, v tomto pripade i vyrobce turbodmychadla.
marena tdi píše:Pak bych nejspíše řešil návštěvu v Turbosportu . At se na to kluci podívají případně závadu odstraní .
Jaky pokrokovy nazor :kol111:

Napsal: 03 pro 2018, 15:46
od Vici
Foreste mám pocit, že DP hybridy z Turbosportu nabízelo dlouhá leta.. nebo se snad pletu ? :-D