rozvody sharan 1.9 tdi pd přípravky kelly ?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

JNCM
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Registrován: 27 kvě 2010, 19:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín Praha Kolín

rozvody sharan 1.9 tdi pd přípravky kelly ?

Příspěvek od JNCM »

zdravým dělám poprví pdčko v sharanu v kelly mají tyto přípravky
máte někdo skušenost jestli fungují ? Objednací kód GV VSE2356
cena 382 kčObrázek
OI Alh 66kw. DIAGNOSTIKA ECUSCAN FIAT LANCIA ALFA + VAG KKL VW Group
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1646
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

Tak co by na nich nemělo fungovat...

Jenom záleží na aretaci kliky. Někdy je značka na zubu, někdy mezi. Na to se pak dává přípravek..

Nebo si to "ofixuj" tam kde to zastaví a nasaď zpět s novým řemenem...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20288
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

já mám přípravky za pár stovek a taky fungují, dneska už to nestojí nesmysly ( no, jak které teda že )
jo, fixa je nejlevnější, to jo, ale právě PD se má dělat přípravky aby to fungovalo jak má
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33638
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

roman1648 píše:já mám přípravky za pár stovek a taky fungují, dneska už to nestojí nesmysly ( no, jak které teda že )
jo, fixa je nejlevnější, to jo, ale právě PD se má dělat přípravky aby to fungovalo jak má
já fixa vždy + přípravky, z rozvodu mám velký respekt, kdyby se chtě se mnou někdo bavit jdu pryč nebo ho pošlu někam, a jak se na to dívám když motor nemá problém a uděláš to jen fixou těžko něco popleteš, dole pod motorem je vidět na setrvák
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

O jaké PD se jedná, jestli to z pevným impulzním kolem na klice, tak jde kontrolovat synchronizace přes měřené hodnoty a je možnost se jich držet.

Já u PD pokud se jedná o novější model s lisovaným impulzním kolem koukám do měřených hodnot abych měl +- představu, pamatuju jak jsem držel v ruce "hřebínek" a ani nešel na řemenici nasadit...
JNCM
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Registrován: 27 kvě 2010, 19:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín Praha Kolín

Příspěvek od JNCM »

jená se o 85 kw .kod motoru jeste dodám jo a rok vyroby 8/2001
OI Alh 66kw. DIAGNOSTIKA ECUSCAN FIAT LANCIA ALFA + VAG KKL VW Group
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33638
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Tomas.cz píše:koukám do měřených hodnot abych měl +- představu, pamatuju jak jsem držel v ruce "hřebínek" a ani nešel na řemenici nasadit...
přesně podívat se jaké jsou hodnoty, pak očmárat a teprve na to jít,

protože se opravdu mohou dít věci nepochopitelné

když odbočím tak CRi denso udělal jsem rozvody dal auto na parkoviště a už nenastartovalo, majitel samozřejmě nezájem předal jsem vám funkční auto tak ho chci zas funkční, rozvody naštěstí vždy fotím před i po,

ono se po výměně rozvodu silně ochladilo, přepadový test katastrofa, tři deci za tři minuty a bylo potřeba kolem 40.000 kč na nové vstřiky,

majitel že mi nedá ani korunu a podá na mě žalobu

největší moudrostí na světě je včas rozpoznat před kým se posrat a na koho se vysrat
ondra.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 339
Registrován: 06 zář 2015, 10:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od ondra.p »

A jak to celé dopadlo?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33638
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ondra.p píše:A jak to celé dopadlo?
naprosto neuvěřitelně mi to nakonec zaplatil, auto jsem měl na dvoře a odmítl jsem mu ho vydat, za rok mi volal ale omylem měl to v jiném servisu a řekl mi stejnou pohádku, že přivezl auto pojízdné a pojízdné ho chce, ono to chytlo ale tak deset vteřin i víc točit
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Registrován: 25 úno 2006, 18:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od bobyd »

Mam je taky a sou v pohode...hlavni je najit si poradnej navod a krok pokroku postupovat.....kdyz to srovnam s kupr. S Klasickym tdi tak bych rek ze diky tomu za tam neni cerpadlo je to pomerne snadny..snad akorat bacha na srouby bo to vsechno de do hliny a tam jak znamo moc velky sily netreba na strzeni idal je momentak.
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Miloši, je to jak píšeš, chce to klid a záchrannou brzdu, což je očárování, nedělám to vždy, ale když chvátám, tak určitě..Čert nikdy nespí a to i přesto, že ti Hů neuteče, ani vačka, jen zoubek může někdy znervoznit...A tady u 85KW je ještě hydr. dopínák , takže to chce pečlivost..Jednou jsem si chtěl ušetřit práci a dopínák jsem u AUDI měnil seshora , zrcátkama kontroloval napnutí , ale nejsem si poté jistý... :)
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33638
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="jericho-3"]Miloši, je to jak píšeš, chce to klid a záchrannou brzdu, což je očárování, nedělám to vždy, ale
je to pár let berla 2,0 HDi tonda neočmáral,

na přípravky to úplně nesedělo bylo to tak spíš natvrdo, motor chytl jezdil tři týdny a majitel přijel z rozvodů kravál jak kráva (wallbash) :roll: za co za co
čumím a rozpadla se jen dvouhmotnostní řemenice na klice, přehodím a už jsem nenastartoval, s rozvodama nepohneš ty jsou zadeklované napevno,
diag mi tehny zrovna nešla tak jsem to zavezl k elektrikáři a ten

tolerance vačka klika a musel kolem vačky dopředu o jeden zub

at si říká kdo chce co chce čmárat vždy :!: :!: :!: :!:
RAPIDmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 629
Registrován: 18 lis 2013, 22:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od RAPIDmen »

Ono na tie pripravky na Tdi je viac druhov kontrovania kluky, ploche zuby a" šišate" gulatinka ostava rovnaka len viem že nesedelo mi kontrovanie kluky ako som spominal dva druhy zubov, ale už mam nakupene oba zas takovy ranec to neni (noteeth)
JNCM
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Registrován: 27 kvě 2010, 19:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín Praha Kolín

Příspěvek od JNCM »

tak kod motoru zminovaneho pdcka je AUY 85kw 1.9 tdi.
Dnes vyzvednu přípravek tak jsem zvedavý který typ zubu mám
OI Alh 66kw. DIAGNOSTIKA ECUSCAN FIAT LANCIA ALFA + VAG KKL VW Group
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 759
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

Nejlepší je koupit oba a máš klid. Já to tak před časem udělal, sada dvou hřebínku a dvou kolíků stála asi 700 kč.
Použil jsem je už mnohokrát a fungují OK. Navíc pasují i na novější 1,6/2,0TDI.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“