Stránka 1 z 1
bmw e39 3,0d 135kw
Napsal: 01 pro 2018, 20:55
od fiatfiat
Zdravím, už delší dobu se snažím spravit kolísání otáček motoru a to zvláště na volnoběh o cca 80 ot.Závada se projeví ihned po startu a je jedno jestli je motor studený nebo ohřátý zkrátka houpou otáčky jako kdyby se rychle přidával a ubíral plyn.Když se ale motor chvíli podrží v max otáčkách a nechá se spadnout na volnoběh tak běží pravidelně, ale pak stačí jenom zavadit o plyn a motor se rozhodí a je to v kelu.Při kolísání je vidět na diagnostice jak tlak v railu skáče sem a tam a to klidně o 100 baru.Podávačka tlačí na volnoběh 3,6 bar ale po sešlápnutí plynu klesá až ke 2 barům.Už jsem měnil regulátor tlaku paliva, čidlo tlaku paliva a bez úspěchu.Tak prosím o radu zkušenější.
Napsal: 02 pro 2018, 11:43
od toyota.kzj
nejsou nahodou zaslepeny vyrivy klapky ? a jsou funkcni ?
Napsal: 02 pro 2018, 11:48
od fiatfiat
Tohle ještě výřivé klapky nemá, ale ted mě napadlo jestli by to nemohli být vstřiky.Ale jak si pak vysvětlit to velké kolísání tlaku až o 100 barů?Kdyby ten tlak takhle moc nelítal tak bych řekl že by to mohli být, ale takhle si nejsem jistej.
Napsal: 06 pro 2018, 14:44
od fiatfiat
Tak jsem zase drobet bádal.Udělal jsem přepadový test a 4 vstřiky mají 12ml, dva zbylé 15ml(doba testu jedna minuta).Prej by mělo být okolo 10ml/min tak nevím v jakém stavu ty vstřiky jsou jestli těch 5ml je natolik velký rozdíl aby to vysvětlilo velké kolísání tlaku.Jinak přikládám obrázek kde je vidět kolísání tlaku na railu.

Napsal: 07 pro 2018, 17:50
od fiatfiat
To takováhle závada ještě nikoho nepotkala?Já jsem přemýšlel o tom kolísání tlaku ale jelikož kolíše i nad požadovanou hodnotu řídící jednotky tak to vypadá že je tlaku dost tudíž by ty vstřikovače mohli být dobré.Zajímalo by mě jaké máte zkušenosti s vadnými vstřiky jestli můžou taky způsobit výchylku tlaku nad požadovanou hodnotu řídící jednotky, předem děkuji za rady.