půl roku jsem majitelem Ibizy 1.4 TDI 59kw BNV (moje první autíčko vůbec, co jsem si nadělil k osmnáctinám

Už dřív jsem si trošku hrál s VAGem a teď jsem zjistil, že se tam dají měřit hodnoty vstřikovačů, tak jsem to hned musel zkusit.
Nikde jsem nenašel jestli se to má měřit na teplém nebo studeném motoru, tak jsem udělal obojí, výsledek na studeném mi přišel celkem špatný (někde jsem našel že je to v pohodě mezi -2.8 až 2.8, někde že spíš tak mezi -1 a 1), tak jsem to jel 20km ohřát, ke konci jsem tomu celkem dával a následné hodnoty už byly blíže k nule, ale pořád nevím, jestli je to dobré, tak prosím o pomoc někoho zkušeného.
Auto mám asi půl roku, najeto má (podle budíků) 191 tisíc, kupoval jsem ho ve 183 tisích, od té doby tankuji pouze EuroOil (bez bio) + VIF. Mrzí mě, že nemám hodnoty z doby co jsem to koupil, jestli tam je nějaký posun.
Každopádně přikládám tedy obrázky z VAGu - studený a teplý. Budu vděčný za každý poznatek



EDIT 14.1.2019
Tak se ozývám po nádrži ujeté na vervu (a hned znovu natankované vervou)
Evidentně EuroOil i když bez biosložky není žádnej zázrak. A ani VIF ho nezachrání. Takže zde přikládám hodnoty Vstřiků u S Optimal Diesel + 1:500 zimní VIF.

A tady po cca 800km na Vervu

Vím že nemám úplně stejnou teplotu a ještě to změřím (až nějaké ráno nebudu příliš línej) na úplně pomrzlém motoru a pak úplně ohřátém. Ale už teď jsem z výsledků velice mile překvapen. A ty 2 Kč navíc za Vervu evidentně dávají smysl.