Stránka 1 z 2

Audi a6 3.0tdi 165 kw BMK problémy.

Napsal: 30 pro 2018, 23:15
od dobima
Čau chlapi chci se zeptat na jednu věc.Mam A6 3.0tdi 165kw a už delší dobu pozoruji že mi houpou otáčky a vyfukove plyny divně smrdí velmi agresivně(štiplavě).Ale teď když jsem nastartoval auto tak se začalo celé třepat a otáčky houpali až +-200ot.min.Když jsem přijel domu do garáže tak auto hulilo jak lokomotiva.Chci se zeptat co všechno to u toohle motoru může dělat ja osobně to vidim na vstřikovače ale necham si poradit od vás.Druhá věc je jak si myslíte že by se projevil propálený píst?Mam z toho celkem obavy.Momentalně jsem připravený vidělat vstřikovače a měřit komprese.Ale rád bych věděl jak by se projevil propalený píst než se začne rozdělávat :) Díky moc za názory.

Napsal: 30 pro 2018, 23:50
od Huml
s propáleným pístem by to jelo nejspíš na míň válců, po oddělání víčka nalévání oleje to tudy bude hodně hulit, chtělo by to někam na diagnostiku

Napsal: 31 pro 2018, 01:55
od hansdob
Jak je psáno chce to diag. Nejspíš vstriky a vyměnil bych je všechny ať je klid.

Napsal: 31 pro 2018, 02:24
od dobima
No na vaga to hodim zítra.Ale pochybuju že vstřiky mi ukážou nějakou chybu co se týka měření vstřiku na vagovi tak to už nebylo nejlepší :( Chci se zeptat pokud by tady ten 6valec měl propálený píst a jel třeba jen na 5 valcu šlo by to poznat na zvuku?Asi by to šlo poznat na výkonu ale popravdě se mi to nechce už ani startovat abych tomu nerožl ještě víc.Jaký na to máte názor vy jak teď postupovat?Ještě jedna otazka což je nove vstřiky nebo repas?Moje představa byla repas a teď snad nevadí že to řeknu poslat vstřiky do dieselpoweru.To je spíš tak předem stalo se mi to teď ve svátky tak zatim nic nerešim zatim nikdo nefunguje :) Díky za odpovědi.

Napsal: 31 pro 2018, 12:29
od hansdob
vždyt ti to huml napsal dejchalo by to z víčka oleje jak strhaný a kouřilo by se

Napsal: 31 pro 2018, 17:49
od arlie
Pokud by to jelo na míň válců, tak bys to sakra poznal. Tyhle V6 mají kultivovaný chod a když nejde jeden válec, tak to bude kravál.
Budou to nejspíš ukapávající vstřiky. Když chcípneš teplý motor a po půl hodince stání to při startu zakopne, tak to jsou vstřiky. Rozhodně neodkládat.
Pokud bys chtěl levnější vstřiky, tak zde:
https://www.diesel-technik-biberach.de/produkte/

Na audiklubu tyto vstřiky pár lidí má a jsou v pohodě.

Napsal: 31 pro 2018, 21:05
od dobima
Díky za reakce a informace.Ještě jedna otázka jaký máte názor na repas kdybych to tohoto motoru řešil u někoho tak jestli mu doporučit hned nové nebo má cenu dělat repas.Jakou životnost možou mít repasované vstřikovače.Samozrejmě za předpokladu tankovaní kvalitní nafty a aditiv.Tankuju Vervu a davam VIF aditiva.

Napsal: 01 led 2019, 00:21
od arlie
U nás repas nikdo nedělá. Údajně to je nějaká ochrana Bosche, aby dělaly repasy jen určené servisy bosch. To co jsem poslal je servis Bosch, který má přístup k dílům bosch.
Ve většině případů repas těchto trysek znamená původní obal a vnitřek nový.
Až to budu řešit já na 3.0tdi, tak koupím ty od Biberachu. Prodávají také přes Ebay a tam mají hromadu kladných komentářů.

Napsal: 01 led 2019, 01:15
od dobima
Aha tak to jsi mě teď celkem vyrazil dech ja myslel že se to běžně repasuje.Takže tady tyhle servisy jako dieselpower atd...mě s repasem asi moc nepomuže.No ve středu začnu řešit vsechno.Díky moc za informace chlapi.Ještě když už je založene tema zeptam se ještě.Můžou vadné vstřiky vydávat pazvuky které slyšíte i v interieru.Připadá mi že to jde z levé časti bloku připadalo mi to jako vačka ale nevim u tohoto motoru jestli je možne že ty common railove vstřiky vydavají kovové pazvuky?

Napsal: 01 led 2019, 02:23
od hansdob
Kovové zvuky vstriky dělat můžou. Ovšem nemáme nikdo vesteckou kouli a na tohle odpovídat s jasnou přesnou odpovědi přes klávesnici je bláhové. Kovové zvuky muže dělat “povolenej Šroubek” nebo taky natazena ojnice taky to můžou být rozvody nebo svody nebo X dalších věci.

Napsal: 01 led 2019, 09:51
od arlie
Přesně jak píše hansdob, vstřiky to můžou být, ale taky i něco jiného. Rozvody spíš chrastí.
Zkus na vstřik dát šroubovák a druhý konec šroubováku přilož k uchu, zvuky se budou přenášet a třeba uslyšíš na nějakém válci ten zvuk.

Napsal: 01 led 2019, 10:48
od dobima
Jasný nechtěl jsem říct ano je to tohle nebo to či ono.Spíš mě zajímalo jestli může mít vestřikovač jiný zvukový projev než má mít když už není ok nebo se zvukově chová stejně jen prostě blbne :) Mužou mít vstřikovače nějakou souvislost s tim že auto při nastartování jako cukne zhasnou kontrolky jako by starter něco přetláčel a pak auto nastartuje?Něco jsem si o tom četl borci tam psali tenhle problem při startu spojený se varřikama docela mě to zajímá jestli ano a jakym principem by to vstřikovače ovlivňovaly.

Napsal: 01 led 2019, 12:10
od hansdob
Muže přetláčí nakapanou naftu.

Napsal: 01 led 2019, 12:15
od arlie
Jak jsem psal výše, auto při startování jakoby zakopne. To se vznítí nakapaná nafta ve válci. A tím pak může dojít k propálení pístu. Ono to asi nebude hned, ale postupně se to propaluje.

Napsal: 01 led 2019, 18:10
od dobima
Díky moc za info chlapi.Zítra to začnu řešit tak jsem zvědavý jak dopadnu :) Snad mě to finančně nezničí :) I když to zní asi ironicky když si někdo koupí takove auto tak musí být ready do toho sypat dál :D