Octavia 1.9TDI 110 PS 1999.nízký výkon asi jen na dalnici:D
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
ThrashTheTrash
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Octavia 1.9TDI 110 PS 1999.nízký výkon asi jen na dalnici:D
Panove tato octa mi piše chybu snímač tlaku v sacím potrubí-regulační odchylka-nahodilá závada.
Auto nejde do otáček a má nízký výkon...vypadá to na N75?Lopatky jsou ok a hadičky taky..Když auto z ničeho nic přestane jet tak stačí vypnout motor a znovu nastartovat a jede se dál,ale jen pár km....
díky za info...
Auto nejde do otáček a má nízký výkon...vypadá to na N75?Lopatky jsou ok a hadičky taky..Když auto z ničeho nic přestane jet tak stačí vypnout motor a znovu nastartovat a jede se dál,ale jen pár km....
díky za info...
Naposledy upravil(a) ThrashTheTrash dne 19 lis 2007, 20:27, celkem upraveno 1 x.
-
ThrashTheTrash
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
-
ThrashTheTrash
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
-
ThrashTheTrash
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Niečo podobné mi robilo ... poškodená nádobka turba, ktorá "chytala" vzduch cez dieru, zasrala spätný ventil idúci z vakuovej pumpy k posilňovaču brz bordelom zo vzduchu a hrdze ... na tom spätnom ventile je odber vakua pre N75 (+ EGR a chcípak) a tento "odber" bol upchatý.
Dá sa prečistiť ... treba len vybrať a preplachnúť vodou. Pozor ... časť od posilňovača k pumpe (hrubšia časť hadice) ide preplachnúť aj prefúknuť len jedným smerom, takže sa neľakať a nezničiť spätný ventil, prestane správne pracovať posilňovač brzd. Inak, no problem.
Dá sa prečistiť ... treba len vybrať a preplachnúť vodou. Pozor ... časť od posilňovača k pumpe (hrubšia časť hadice) ide preplachnúť aj prefúknuť len jedným smerom, takže sa neľakať a nezničiť spätný ventil, prestane správne pracovať posilňovač brzd. Inak, no problem.
-
ThrashTheTrash
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
-
ThrashTheTrash
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Už sme zjistili čím to je....ta zkurvená baňka která naklápí lopatky na turbině po chvilce pustí všechen podtlak co má v sobě přes membránu a tímta turbina si tlačí jak chce.přes hadičku sem vysál podtlak z banky a hadičku zaškrtil kleštěma a po chvilce se ta tyčka začala zvedat....je tam malá dirka v te membrane....korva je to....
-
ThrashTheTrash
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
panove průser,vymenili jsme ten ventil na turbine,byl uvnitř vysypanej,ale auto jezdilo asi 14 dní a zase ten sam problem...nikdy to neudela pokud se s autem jezdi po okresech,mužete s autem jezdit tak že se roztrhne,ale nic to neudela,ale jak se vjede na dalnici a jede se konstantni rychosti 140km/h tak se auto zadusí a nechce jet a nereaguje na plyn,musí se vypnout a zapnout klíč a pak zase je na chviličku pokoj....zase ta sama chyba...
17958 snímač tlaku vsacím potrubí-reg.odchylka...
je to nalogovany tak snad mi nekdo poradi jinak to korvo podpalim....
17958 snímač tlaku vsacím potrubí-reg.odchylka...
je to nalogovany tak snad mi nekdo poradi jinak to korvo podpalim....
- automechanik1
- Sběrač informací
- Příspěvky: 25
- Registrován: 03 lis 2007, 13:42
-
ThrashTheTrash
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
tak jako praskly by to nemelo bejt protože to nikde nesyčí,nebo se nic zatim neprojevuje,ale už mi to kolega psal před tebou at se podivam na ten zpetny ventil na posilovači,jak se to přesně jmenuje a kde to mam hledat a jak to asi vypada?jinak asi to bude delat to čidlo na cooleru nebo fakt nevim....
dekuji...
dekuji...
-
ThrashTheTrash
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44

