Octavia 1.9TDI 110 PS 1999.nízký výkon asi jen na dalnici:D

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Octavia 1.9TDI 110 PS 1999.nízký výkon asi jen na dalnici:D

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Panove tato octa mi piše chybu snímač tlaku v sacím potrubí-regulační odchylka-nahodilá závada.
Auto nejde do otáček a má nízký výkon...vypadá to na N75?Lopatky jsou ok a hadičky taky..Když auto z ničeho nic přestane jet tak stačí vypnout motor a znovu nastartovat a jede se dál,ale jen pár km....

díky za info...
Naposledy upravil(a) ThrashTheTrash dne 19 lis 2007, 20:27, celkem upraveno 1 x.
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Je tam nová váha vzduchu a ventil N75,ale auto stále má nízký výkon.

Děkuji za info....
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Je možné že by snímač tlaku v sacím potrubí dával špatné informace a tim odstavil palivo????

To se s takovým problémem nikdo nesetkal????

Diky za info....
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

a na diagnostice si to nemel?
VW T5 GP 103 KW long
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

je potřeba to nalogovat
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

psal jsem už tu chybu 17958.snímač tlaku v sacím potrubí-reg odchylka...Obrázek
izero
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 16 zář 2007, 01:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od izero »

Niečo podobné mi robilo ... poškodená nádobka turba, ktorá "chytala" vzduch cez dieru, zasrala spätný ventil idúci z vakuovej pumpy k posilňovaču brz bordelom zo vzduchu a hrdze ... na tom spätnom ventile je odber vakua pre N75 (+ EGR a chcípak) a tento "odber" bol upchatý.

Dá sa prečistiť ... treba len vybrať a preplachnúť vodou. Pozor ... časť od posilňovača k pumpe (hrubšia časť hadice) ide preplachnúť aj prefúknuť len jedným smerom, takže sa neľakať a nezničiť spätný ventil, prestane správne pracovať posilňovač brzd. Inak, no problem.
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Tak to hned vyzkouším,ale jakým směrem se to teda má profukovat,abych neponičil ten ventil,mam to profouknout od posilovače k pumpě?...diky moooc za info...
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Už sme zjistili čím to je....ta zkurvená baňka která naklápí lopatky na turbině po chvilce pustí všechen podtlak co má v sobě přes membránu a tímta turbina si tlačí jak chce.přes hadičku sem vysál podtlak z banky a hadičku zaškrtil kleštěma a po chvilce se ta tyčka začala zvedat....je tam malá dirka v te membrane....korva je to....
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

panove průser,vymenili jsme ten ventil na turbine,byl uvnitř vysypanej,ale auto jezdilo asi 14 dní a zase ten sam problem...nikdy to neudela pokud se s autem jezdi po okresech,mužete s autem jezdit tak že se roztrhne,ale nic to neudela,ale jak se vjede na dalnici a jede se konstantni rychosti 140km/h tak se auto zadusí a nechce jet a nereaguje na plyn,musí se vypnout a zapnout klíč a pak zase je na chviličku pokoj....zase ta sama chyba...

17958 snímač tlaku vsacím potrubí-reg.odchylka...

je to nalogovany tak snad mi nekdo poradi jinak to korvo podpalim.... (wallbash)
Uživatelský avatar
automechanik1
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 03 lis 2007, 13:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od automechanik1 »

Nemáš prasklý chladič vzduchu,nebo prodřenou plastovou trubku o servo?každopádně ti to jde do nouzáku,takže bych se pokusil vyměnit i ten snímač tlaku,ještě se mrkni jestli zpěták na posilovač je natočen správným směrem a jestli funguje jak má. (hm)
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

tak jako praskly by to nemelo bejt protože to nikde nesyčí,nebo se nic zatim neprojevuje,ale už mi to kolega psal před tebou at se podivam na ten zpetny ventil na posilovači,jak se to přesně jmenuje a kde to mam hledat a jak to asi vypada?jinak asi to bude delat to čidlo na cooleru nebo fakt nevim....

dekuji...
superb10
Přispěvovatel
Příspěvky: 808
Registrován: 01 říj 2007, 20:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od superb10 »

vymen ciernobiely ventil co ide od N175 a bude frcat (LOL)
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

mysliš N75,že?ten je tam už od začatku i s vahou a nic...
barney66
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 12 říj 2007, 07:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od barney66 »

Čau, povedlo se vyřešit ? Moje otkávka (ALH) mi začla dělat to samý a ještě mi začla od té doby svítit kontrolka ABS, může to nějak souviset ? Dneska to dám na VAG.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“