Stránka 1 z 3

Dynamické řízení EGR u 1,9 TDi Octavia I ASV 81kW

Napsal: 29 led 2019, 09:41
od Lokotka
Hledal jsem a v ČR nenašel, tak se ptám.
Dokáže někdo v ČR softwarově upravit řízení EGR tak, aby fungoval do okamžiku než se plně zahřeje motor a teprve pak se vypnul s tím, že se opět sám zapne, pokud teplota motoru opět klesne třebas po dlouhém sjezdu?
Jinak řečeno řídit EGR nějakou hraniční teplotou = napadá mě cca 85°C

Napsal: 29 led 2019, 09:55
od Source
myslím si, źe každý úpravca ktorý sa tomu rozumie, tu na fóre je viac ľudí ktorí to tak majú, napr. skús napísať do dieselpower, tdifun atd...

Napsal: 29 led 2019, 10:34
od Lokotka
A můžeš mě odkázat konkrétně na někoho, kdo to tak má?

Napsal: 29 led 2019, 10:39
od Vici
tdifun

ale 85 stupňů je asi moc, ty ten egr potřeuješ spíš pro ohřátí opravdu studeného motoru a pak aby byl po většinu dalšího provozu motoru zavřený

Napsal: 29 led 2019, 14:43
od toefuk
dasa to nastavit na akuakolvek teplotu aku si zmyslis

Napsal: 29 led 2019, 15:05
od Lokotka
Jooo, dostal jsem se trošku hlouběji do zdrojovýho americkýho fóra a těch 85°C je skutečně zbytečně moc (v odkazu níže je to 65°C) a opravdu to je pro ohřátí opravdu studenýho motoru.
No a že to jde nastavit na libovolnou teplotu je také dobrá zpráva. Teď jen kdo konkrétně a za kolik toto (viz odkaz níže) provede?

https://malonetuning.com/news/2

Docela zajímavý je i to, že pro to ohřátí manipulujou i se zvýšenýma otáčkama volnoběhu.

Napsal: 29 led 2019, 15:15
od Vici
však jsem ti to už psal... zavolej si tam a zbytek se domluvíš. www.tdifun.cz

Napsal: 29 led 2019, 21:20
od mirulu
Jinak pokud má auto 3 žhavky na vodu, lze zvednout i doba příhřevu na požadovanou teplotu

Napsal: 29 led 2019, 21:29
od Source
Ja by som išiel asi voľbou že EGR nechať zapnutý do 55-60 stupňov, žhavky zdvihnúť na 75-80 stupňov a zdivhnúť aj teplotu pri ktorej zapínajú

Napsal: 29 led 2019, 23:18
od mecKo
Milan vies to aplikovat aj na edc15 ? Na 16tke ide.

Napsal: 30 led 2019, 13:44
od mirulu
žhavky jsem už dělal. na egr bych se musel kouknout, ale asi bych to dal

Napsal: 30 led 2019, 14:20
od toefuk
u edc15p/vm je to to iste ako msa15

Re: Dynamické řízení EGR u 1,9 TDi Octavia I ASV 81kW

Napsal: 30 led 2019, 15:19
od DIESELPOWER office
Lokotka píše:Hledal jsem a v ČR nenašel, tak se ptám.
Dokáže někdo v ČR softwarově upravit řízení EGR tak, aby fungoval do okamžiku než se plně zahřeje motor a teprve pak se vypnul s tím, že se opět sám zapne, pokud teplota motoru opět klesne třebas po dlouhém sjezdu?
Jinak řečeno řídit EGR nějakou hraniční teplotou = napadá mě cca 85°C

Dobrý den,

není problém, tuto úpravu jsme již realizovali, akorát 85°C je až zbytečně moc. Pokud budete mít zájem, můžete se objednat zde: https://www.dp-race.com/kontakty/ Prosím rovnou poznamenat VIN Vašeho vozu.

Napsal: 31 led 2019, 12:06
od Lokotka
Ten nápad s těma žhavícíma svíčkama do vody se mi líbí. Jsou 3 a tudíž:
1) spínají a vypínají se všechny najednou, nebo postupně dle teploty?
2) výše bylo doporučeno zvednutí jejich vypínací teploty na cca 75-80°C - jaká jsou nastavení od výrobce?
3) trošku jsem nepochopil tu poznámku "zvednout teplotu při které zapínají", protože předpokládám, že při startování vychladlého motoru se zapnou automaticky vždycky. Nebo se ta poznámka týká stavu, kdy dojde k poklesu teploty chladícího média za jízdy a tudíž se u nich nastavuje nějaký "delta t°"?

Napsal: 31 led 2019, 12:36
od Vici
zapnou se jen pod určitou teplotu