Stránka 1 z 3
Suzuki Ignis 1.3 DDiS
Napsal: 12 úno 2019, 16:03
od fantom004
Zdarec sranec kamarádi,
Kde najdu u ignise pojistky? Je jejich asi 8 pod ovladačem světel. Pak je něco v motorovým prostoru. Přestalo svítít osvětlení SPZ. Víc jsem nenašel.. Na netu mraky stránek kde je tuna obrázků, ale chtějí platit..
+
Nenastartuje za tepla. Prý asi čerpadlo v háji. Je to tak?
Díky za rady!

Napsal: 13 úno 2019, 09:22
od roman1648
Osvětlení SPZ je na stejnou pojistku s parkovačkama takže pokud koncáky svítí, žárovky nebo dráty někde přerušený bych řekl
Co je to za systém vstřikování ? Denso ?
Spíš bych řekl že některej vstřik prochcává, ale čerpadlo to může dělat tak no
Nějaká možnost diagnostiky ?
Napsal: 13 úno 2019, 11:14
od fantom004
Dobrá, meknu na tu pojistku. Mám pocit, že ani parkovačky nesvitily..
Hele to se musím víc podívat.. Co to je za značku..
A diagnostiku nemám.. Mám jen Vaga+OPcom a čínskou jebku do OBD.... Tak nevim jestli mi něco řekne..
Díky moc
Napsal: 13 úno 2019, 12:04
od roman1648
No,spíš ne,já teď řešil Toyotu(FAP,EGR,klapku) a četl jsem to Delphinou která pořád psala EGR ale byla v hajzlu klapka
Pak jsem zkusil Würth WoW a ten to odhalil
Chce to diag který umí live data a podívat je jak nabíhá tlak v railu když to teplý startujes
Jak to má řešeny přepady,šel by udělat přepadovej test?
Napsal: 13 úno 2019, 14:42
od Marek001
Z toho čo máš k dispozícii, tak VAG cez OBD2 by mohol zobraziť nábeh tlaku v raili, vyskúšaj
Napsal: 13 úno 2019, 15:45
od fantom004
roman1648 píše:No,spíš ne,já teď řešil Toyotu(FAP,EGR,klapku) a četl jsem to Delphinou která pořád psala EGR ale byla v hajzlu klapka
Pak jsem zkusil Würth WoW a ten to odhalil
Chce to diag který umí live data a podívat je jak nabíhá tlak v railu když to teplý startujes
Jak to má řešeny přepady,šel by udělat přepadovej test?
Klapka u nafty?
Vůbec nevím jak to tam je udělaný, auto není moje. Takže nemám možnost to jít omrknout.
Napsal: 13 úno 2019, 15:46
od fantom004
Marek001 píše:Z toho čo máš k dispozícii, tak VAG cez OBD2 by mohol zobraziť nábeh tlaku v raili, vyskúšaj
Já myslel, že VAG se spojí jen s koncernem.. Takže to půjde napíchnout na něj jo?
Napsal: 13 úno 2019, 17:05
od dreizig5
Jj klapka na naftu

Napsal: 13 úno 2019, 18:28
od roman1648
Jo na sání je našroubováním EGR a pod ním škrtící klapka ovladana takovým magnetem,ne servomotorem,koukal jsem jak to funguje-zapnes klíček otevře se,vypnes a zavře se
Není to teda klasika škrtící klapka ale spíš chcipklapka ale má snímač a jak byla zatuhlactrn magnet to neutáhla,nešel přidat plyn a svítilo všechno co mohlo
Napsal: 13 úno 2019, 20:39
od Marek001
Fantom: podľa toho čo píšeš, nebude lepšie dať to niekomu kto vie čo a ako? (samozrejme nechcem uraziť, všetci sme nejako začínali)
Napsal: 13 úno 2019, 20:47
od dreizig5
jj,přesně,ten borec podle mě ani neví co je rail,dnes se do aut rýpe každej kdo má do prdele díru,každej se furt učíme,ale spousta mechošů ani neví jak zapaluje 4 válec...základ je základ...
Napsal: 14 úno 2019, 08:44
od fantom004
Jedinej roman odpovídá na téma.. Ostatní jste mi fakt pomohli

...
Napíchnu na diag. A dám vědět.
Díky Romane..

Napsal: 14 úno 2019, 09:28
od roman1648
Hele od toho VAGu si ale moc neslibuj,chtělo by to třeba KTS nebo nechat zdiag ostikovat v autorizaku,to je někdy nejjednodušší a mnohdy i nejrychlejší...
Napsal: 14 úno 2019, 16:05
od fantom004
roman1648 píše:Hele od toho VAGu si ale moc neslibuj,chtělo by to třeba KTS nebo nechat zdiag ostikovat v autorizaku,to je někdy nejjednodušší a mnohdy i nejrychlejší...
Na KTS mám taky možnost to píchnout..

Napsal: 02 bře 2019, 14:50
od fantom004
Tak včera jsem byl na KTS, co jsem zjistil že vadný EGR. Jinak diag nic nenapsala.
Jinak teda k problému.
Změřil jsem tlak na railu a čerpadlo dává za tepla 100barů. Což je málo..

Pak jsem počkal asi hodinu a půl, a "za studena" dávalo kolem 120barů.
A vstřikovače jsem zkoušel, žádnej špatnej není. Všechny jsem si napojil na baňky, a jsou v pořádku.
Takže nejspíš čerpadlo..
Nemá někdo ponětí na kolik to vyjde? Repas? Nový čerpadlo?
Díky
