Motor 2,0 TDI PD 16V 103Kw rozvodove kolo

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5729
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Motor 2,0 TDI PD 16V 103Kw rozvodove kolo

Příspěvek od ROMEK »

Kluci u tehoto motoru vypisuje zavadu 105-odchylka signal odchylka klukoveho a vackoveho hriadela príliš vysoka nejde natočit. Na remenici a ventildekle je značka ked to postavím na značky tak na vačkových hriadeloch to vychádza na kolíky. Skusil sem posunut sací vačku trochu dopredu a už to chytlo ale ten zvukový prejav motoru je hrozný.

Je možne že by sa to nekde pohlo treba na spodnem kolečku klukovky treba nejaký klínek? Chystam sa to rozhodit a dat na prípravky. Motor je v Jeepu a presna synchronizacia na diag. neni videt.

dík
Naposledy upravil(a) ROMEK dne 22 úno 2019, 16:55, celkem upraveno 1 x.
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5729
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Jak byste toto poriesili? Rozvodove kolecko je vyvaklane a protikus hriadel je vytlacena ze nove rozvodove koleso ma 1 az 2mm volu.

Obrázek

Obrázek
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
montyxx
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Registrován: 19 říj 2008, 14:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od montyxx »

V podstate jediny reseni : orovnat kliku, novy rozvodovy kolo, zarez udelat na druhy strane a poradne utáhnout.... Hlavne nepoužívat zadny zajistovaci lepidla a ten NOVY sroub jen namazat olejem.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

To je to,co mne na koncernu štve , je to, že se prostě neumí poučit, když začnou dělat chybu, tak ji opakují , dokud původní idiot konstruktér nenatáhne brka..Od 80. tých let minulého století dělají tenhle nesmysl - rozvodové kolečko versus klika.. :(
nepropadat panice...
octavia.TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 pro 2010, 20:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od octavia.TDI »

Jestli to taky není tím že se do toho každej sere a není schopnej vyměnit šroub a případně očistit dosedacku
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5729
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

kluci blbosti neriešte. Auto je hrozny poskladaný vrak. Dovoz francuzko bylo to utopene možno to natahlo vodu do valcu a klukovka dostala ranu nekdo to zlepil všetko je hrozne hrdzave rozvodove kola aťd. Ja sem sa s ničím podobným ešte zatim nestretel.

Potrebuju to nejak spravit nech to chvýlu vydrží a klukovku z auta určite tahat nebudem. Co treba poškodene miesto vyplnit tekutým kovem alebo niečim podobným?
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Lepil jsem to na D4-D Loctite 638. Ale stejně musíš nějak najít HÚ a pak to teprve utahnout...
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5729
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

dhfool píše:Lepil jsem to na D4-D Loctite 638. Ale stejně musíš nějak najít HÚ a pak to teprve utahnout...
Diky jak dlho to zatim drzi? Ono strhnute je to len na jednej strane takze sa to musi natocit na max. do te druhe.Keby sa aj netrefilo doladi sa to na vackach.
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Co vím, tak min. 90k km, dělat ty rozvody podruhé jsem odmítl.. :-D
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14440
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Jak to bylo utažené?
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5729
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

povoloval sem to vzduchem. prd-prd a už sa točil :D podla mňa moc ne
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1779
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Ak sa ti nechce s tým strácať čas a nemá význam to robiť poriadne, skús vybrať žhavič na 1. valci strč tam drôt podľa ktorého zistíš HU, urob si značku na zotrváku, zafixuj si ho, zalep a zatiahni remenicu kľuky poriadne, dolaď trochu na vačkách a musí to ísť. Nové kolečko si skúšal? Keď tak pozerám na tú kľuku asi aj s novým kolečkom by bol vakel...?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

důležitá je ta čelní plocha, jestli má nový kolco vakl 1mm, vůbec bych to neřešil, dá se to doladit na vačkách, navíc při dotahování se nejspíš natočí do tý nevyjebaný polohy, moment se nepřenáší tím zubem, ten je jen pro polohu, ale právě tou čelní plochou, proto je pak důležitý to správně dotáhnout
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

romane dělám to takto, sjedu do hodonína k budovičovi za kilo pujčí frézu, ojedu kliku dám nové koliesko nastavím +- střed a šrobu zarvu na kreff a za dvě hodiny prověřím zas na kreff,

než to rozdělám tak si očmárám setrvák dole pod autem
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

jak piše huml,ja bych to neřešil,dal bych nové kolo novej šroub a hotovo,uplně to stejné sem řešil u několik KIA tam je to klasika,bo to dělají z hoven,
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“