Kluci u tehoto motoru vypisuje zavadu 105-odchylka signal odchylka klukoveho a vackoveho hriadela príliš vysoka nejde natočit. Na remenici a ventildekle je značka ked to postavím na značky tak na vačkových hriadeloch to vychádza na kolíky. Skusil sem posunut sací vačku trochu dopredu a už to chytlo ale ten zvukový prejav motoru je hrozný.
Je možne že by sa to nekde pohlo treba na spodnem kolečku klukovky treba nejaký klínek? Chystam sa to rozhodit a dat na prípravky. Motor je v Jeepu a presna synchronizacia na diag. neni videt.
dík
Naposledy upravil(a) ROMEK dne 22 úno 2019, 16:55, celkem upraveno 1 x.
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
V podstate jediny reseni : orovnat kliku, novy rozvodovy kolo, zarez udelat na druhy strane a poradne utáhnout.... Hlavne nepoužívat zadny zajistovaci lepidla a ten NOVY sroub jen namazat olejem.
To je to,co mne na koncernu štve , je to, že se prostě neumí poučit, když začnou dělat chybu, tak ji opakují , dokud původní idiot konstruktér nenatáhne brka..Od 80. tých let minulého století dělají tenhle nesmysl - rozvodové kolečko versus klika..
kluci blbosti neriešte. Auto je hrozny poskladaný vrak. Dovoz francuzko bylo to utopene možno to natahlo vodu do valcu a klukovka dostala ranu nekdo to zlepil všetko je hrozne hrdzave rozvodove kola aťd. Ja sem sa s ničím podobným ešte zatim nestretel.
Potrebuju to nejak spravit nech to chvýlu vydrží a klukovku z auta určite tahat nebudem. Co treba poškodene miesto vyplnit tekutým kovem alebo niečim podobným?
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
dhfool píše:Lepil jsem to na D4-D Loctite 638. Ale stejně musíš nějak najít HÚ a pak to teprve utahnout...
Diky jak dlho to zatim drzi? Ono strhnute je to len na jednej strane takze sa to musi natocit na max. do te druhe.Keby sa aj netrefilo doladi sa to na vackach.
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Ak sa ti nechce s tým strácať čas a nemá význam to robiť poriadne, skús vybrať žhavič na 1. valci strč tam drôt podľa ktorého zistíš HU, urob si značku na zotrváku, zafixuj si ho, zalep a zatiahni remenicu kľuky poriadne, dolaď trochu na vačkách a musí to ísť. Nové kolečko si skúšal? Keď tak pozerám na tú kľuku asi aj s novým kolečkom by bol vakel...?
důležitá je ta čelní plocha, jestli má nový kolco vakl 1mm, vůbec bych to neřešil, dá se to doladit na vačkách, navíc při dotahování se nejspíš natočí do tý nevyjebaný polohy, moment se nepřenáší tím zubem, ten je jen pro polohu, ale právě tou čelní plochou, proto je pak důležitý to správně dotáhnout
romane dělám to takto, sjedu do hodonína k budovičovi za kilo pujčí frézu, ojedu kliku dám nové koliesko nastavím +- střed a šrobu zarvu na kreff a za dvě hodiny prověřím zas na kreff,
než to rozdělám tak si očmárám setrvák dole pod autem
jak piše huml,ja bych to neřešil,dal bych nové kolo novej šroub a hotovo,uplně to stejné sem řešil u několik KIA tam je to klasika,bo to dělají z hoven,