DSG stronic 6st Audi A3 - chování, stav...
Napsal: 28 úno 2019, 14:12
Zdravím mam dotazek k DSG koncernu 6st mokrá dvojspojka rok 2016. Mam ji konkretne v A3 s 2.0tdi 135kw...najeto ma 140tis. Olejm měněn bohužel jen jednou a to ve 120tis...
je to muj první automat vubec, byl jsem zatím jen v jednom servisu kde dělaj automaty, servisak se projel, načetl diagnostiku a rekl že je ok.
Řadí v pohodě ve většině případnu o ní nevím. Ale za tech cxa 14 dní co stím jezdím mam par postehu ktere me zajímají.
1. hodně podtáčí motor, ani aktualizace SW to nezměnila a valí tam klidně ve 80ti do kopce 6st, 1000 ot a auto se rozvibruje, do volantu vibruje atd...
2. Občas výjmečně se stane že přezaření lehouce cukne, zaznamenal jsem to asi 2x při dobrřdování z 3 na 2 a pak parkrat při zrychlování ze 2-3...
3. Co dělá relativně furt jsou "kovové" zvuky...jezdím bez radia (moje nemoc) a tak slyším každej zvuček a občas je slyšet kovove zvuky když řadí, nejvíc ddyž človek dobržduje a najednou na to zase šlapne a jak mění převodovky pohyb ze zastavovaní na zrychlování cvakne si...
Také když jen stojím na místě měním mezi R a D tak je slyšet opravdu tiché (ale i přes motor slyšitelné) cvaknutí jak se tam něco děje v te převodovce.
A pak i jine situace prostě občas při přidávání nebo ubírání celkově nějákých škubavých ukonech kdy se musí převodovka snažit něco dělat je občas slyšet kovove cvaknutí.
Jinak se rozjíždí pěkne plynule, v kopci stojí, když se člověk rozjede klidně tak je uplně ok spíš se jí nelíbí prutké rozjezdy mi příjde a změny směru (dojíždím ke světlum a skočí zelena, dam plyn a auto ma spozdení než něco udělá, přijde cvaknutí a pak cukne a vystřelí...ale to je prej pro DSG celkem typické...
Nemá někdo nějáke tipy jak odhalit problemy, co třeba vyzkoušet atd??? diagnostika je čistá a dle servisáká se chová jak má. Spíš hledám asi chyby kde nejsou ale jistota je jistota...
je to muj první automat vubec, byl jsem zatím jen v jednom servisu kde dělaj automaty, servisak se projel, načetl diagnostiku a rekl že je ok.
Řadí v pohodě ve většině případnu o ní nevím. Ale za tech cxa 14 dní co stím jezdím mam par postehu ktere me zajímají.
1. hodně podtáčí motor, ani aktualizace SW to nezměnila a valí tam klidně ve 80ti do kopce 6st, 1000 ot a auto se rozvibruje, do volantu vibruje atd...
2. Občas výjmečně se stane že přezaření lehouce cukne, zaznamenal jsem to asi 2x při dobrřdování z 3 na 2 a pak parkrat při zrychlování ze 2-3...
3. Co dělá relativně furt jsou "kovové" zvuky...jezdím bez radia (moje nemoc) a tak slyším každej zvuček a občas je slyšet kovove zvuky když řadí, nejvíc ddyž človek dobržduje a najednou na to zase šlapne a jak mění převodovky pohyb ze zastavovaní na zrychlování cvakne si...
Také když jen stojím na místě měním mezi R a D tak je slyšet opravdu tiché (ale i přes motor slyšitelné) cvaknutí jak se tam něco děje v te převodovce.
A pak i jine situace prostě občas při přidávání nebo ubírání celkově nějákých škubavých ukonech kdy se musí převodovka snažit něco dělat je občas slyšet kovove cvaknutí.
Jinak se rozjíždí pěkne plynule, v kopci stojí, když se člověk rozjede klidně tak je uplně ok spíš se jí nelíbí prutké rozjezdy mi příjde a změny směru (dojíždím ke světlum a skočí zelena, dam plyn a auto ma spozdení než něco udělá, přijde cvaknutí a pak cukne a vystřelí...ale to je prej pro DSG celkem typické...
Nemá někdo nějáke tipy jak odhalit problemy, co třeba vyzkoušet atd??? diagnostika je čistá a dle servisáká se chová jak má. Spíš hledám asi chyby kde nejsou ale jistota je jistota...