Stránka 1 z 2
osmiválec v Passatu..
Napsal: 18 bře 2019, 16:32
od jericho-3
Dostal se někomu tenhle přístroj do ruky?
Napsal: 18 bře 2019, 17:38
od váha
Jo
Napsal: 18 bře 2019, 17:41
od A6TDI
To se jiste bude dotazovat kde ma zasuvku

aby ti v zapetil vynadal ze ji nemusel hledat kdybys tu nereagoval ...

To sou ty jeho leky z plzne ...
Napsal: 19 bře 2019, 07:50
od jericho-3
váha píše:Jo
Děkuji za obsáhlou odpověď , já jen že se můj kámoš zbláznil a vezou mu tohle auto z CH , chce jej předělat na plyn a svého Passata z roku 2009 s DSG chce prodat, protože se ve starém cítil líp...
P.S. A6 tdi -utří si mastný zobák, a vyřeš si obrovský problém s výměnou oleje do motorky, ale chápu, že je to na tebe intelektuálně opravdu moc..
Napsal: 19 bře 2019, 08:22
od ROMEK
Ja milujem ludí ktorý kupia vysoký obsah hlavne aby bylo co najvíc valcu a potom to prerábaju na plyn. Už jak mi nekdo zvoní na dielni vyjdu ven vidím chrysler voyager atď prerobený na plyn vetšinu nemám čas. Z týchto ludí moc penez nevypadne a zbytečne berú čas.
Napsal: 19 bře 2019, 10:37
od TANN3R
Jo, je to úplná demence jezdit s V8 300ps+ za stejné peníze jako naftovou 100ps R4
Pokud to bude předělávat třeba Vaněk, tak to fungovat bude bez problémů. Ale Passat s tím W8 je docela bída. Moc to nejede a žádnej užitek v tom nevidím.
Napsal: 19 bře 2019, 12:46
od roman1648
No, právě,on to dneska montuje kde kdo ale až přijde problém tak většinou umí akorát tak krčit rameny...každej plyňák co sem jezdí tak mu buď svítí kontrolka,píše závady na lambdách,bohatosti, teplý nestartuje atd atd
Hlavně že ušetří....největší pilno to mají montovat ti co najezdí 5tis za rok...

Napsal: 19 bře 2019, 12:53
od hansdob
Montovat LPG bude nejakej Fanda v garáži co mu zbylo z felicie aby ušetřil protože to má nádrž ještě na tři roky. 😂😂 protože k lidem co LPG umí nepojede protože budou drazí.
No dost legrace........ pokud to chce ať to má ale ať do toho nesere LPG.
Pokud ho tam dá. Jericho distancuj se od toho a ušetři si nervy.
Napsal: 19 bře 2019, 12:58
od jericho-3
Co naděláš, já mu říkám, ty jsi se zbláznil, tahle spřažená dvojčata motoru, který nejen, že se blbě opravuje, ale životnost je omezená je nesmyslná a křížit to ještě z plynem je nakažlivá nemoc..A on mi odpověděl s úsměvem...ale mě je to jedno, kurva bude mi padesát, tak proč bych si nekoupil něco jen pro mé potěšení....A MÁ PRAVDU..Prachy má a každá zkušenost je dobrá..A že my to vidíme z jiného pohledu? Jsme zaujatí..A pokračuje, ten můj Superb , který má 190000 km a vlastně žádnou investici nepotřebuje je O NIČEM..Chce prostě nadupanou B5...

Napsal: 19 bře 2019, 13:42
od fekálek
ROMEK píše:Ja milujem ludí ktorý kupia vysoký obsah hlavne aby bylo co najvíc valcu a potom to prerábaju na plyn. Už jak mi nekdo zvoní na dielni vyjdu ven vidím chrysler voyager atď prerobený na plyn vetšinu nemám čas. Z týchto ludí moc penez nevypadne a zbytečne berú čas.
Líp bych to nenapsal, absolutní souhlas

Napsal: 19 bře 2019, 13:43
od Forest
Ne zrovna kazdy vi, ze tento motor slouzil jako zkouska a predvoj motoru W12 u Phaetonu a nasledne W16 u Veyrona. Byla to implementace postupu pouziteho u VR6 (15° rozevreni mezi valci "v rade"), ostatne, staci se podivat na tesneni (jedna hlava):
Nicmene, "nadupany" v pripade B5, 275 koni az pri 6000 RPM a 370 Nm. pri 2750 RPM mi pripada prinejmensim usmevne a jinak, nezli do smichu mi nebylo (vyjma rozpaku) kdyz jsem se v tom mel moznost projet - ta spotreba byla neuveritelna
Kdyz jsem se nasledne svezl ve Phaetonu W12 a tam se mi pri sebemensim intenzivnejsim zrychleni na ukazateli aktualni spotreby ukazalo "--" tak jsem propadal opravdu ve smich. Doufam, ze u Veyronu uz je trimistny ukazatel

Napsal: 19 bře 2019, 13:57
od STIB
Veyron má 7lit.za min.
Napsal: 19 bře 2019, 14:42
od A6TDI
jericho-3 píše:váha píše:Jo
Děkuji za obsáhlou odpověď , já jen že se můj kámoš zbláznil a vezou mu tohle auto z CH , chce jej předělat na plyn a svého Passata z roku 2009 s DSG chce prodat, protože se ve starém cítil líp...
P.S. A6 tdi -utří si mastný zobák, a vyřeš si obrovský problém s výměnou oleje do motorky, ale chápu, že je to na tebe intelektuálně opravdu moc..
To neni problem s olejem ale se spojkou ty jamujici paraple..Mel by ses vice vzdelavat nez eco ukrknes ..Ale chapu ze tobe uz to nejde ...

Napsal: 19 bře 2019, 16:16
od Forest
STIB píše:Veyron má 7lit.za min.
Na coz stale staci trimistny ukazatel, nebot se jedna o spotrebu 420l/hod a i kdyby jel 50km/h, je to 840l/100km coz je trimistny udaj

Napsal: 19 bře 2019, 19:02
od jericho-3
Foreste, chápu že u tebe 300PS je moped a že jsi uřídil i formuli 1 s párátkém v puse, ale on celou dobu jezdí s dieselem a tak to pro něho bude raketa..A že to byla předloha pro tyhle nacpané skvosty , to je možné, ale hlavní předloha pro koncern byla Lancia, která motor téhle konstrukce vyráběla již na konci 20 tých let a velmi úspěšně jej vyráběla ještě mnoho let potom. A podobnou konstrukci už měl moto Triumf čtyřválec od 500ccm až k litru..Takže vše už tady jednou bylo a dnes mimo spojovací techniky 21. století se jen pajcují staré vynálezy, které vytvářeli mecháni- geniové s šuplerou v ruce , v dřevěných dílnách , ale se zlatými ručičkami...Takže hlavně pokoru to chce, jsme jen vyžírači minulosti..
