Octavia ALH- neprošla emisema

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tempest
Přispěvovatel
Příspěvky: 274
Odpovědi: 0
Registrován: 18 říj 2009, 13:27

Octavia ALH- neprošla emisema

Příspěvek od tempest »

r.v. 2005, najeto 230 000km (poctivé), ježděná hlavně po městě a přes 3000 ot/min se podívala málokdy. Neprošla z důvodu z rozptylu kouřivosti. Limit rozptylů je myslím 0,25 a naměřená hodnota 0,52. Je tam slušně zajebané sání, jak to bývá. Oproti sérii, jsou tam trysky z 81kW. Technik u měření emisí povídal, že prý snad vadné EGR. Nevím, nebyl jsem u toho a EGR snad zasahuje do řízení +/- volnoběh, ne? Napadlo mě vyčistit sání, pořádně to protáhnout a pak zkusit znovu emise. Auto není moje. Máte nějaký jiný návrh?
Naposledy upravil(a) tempest dne 05 dub 2019, 19:49, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14434
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Zavázat váhu maskovací páskou, pak si myslím že by měla projít.
tempest
Přispěvovatel
Příspěvky: 274
Odpovědi: 0
Registrován: 18 říj 2009, 13:27

Příspěvek od tempest »

Obrázek

Kterou část myslíš konktétně omotat? Nebude to pak vyhazovat chybu na readiness cody? Teď jsou kody OK.
Uživatelský avatar
syncon
Aktivista
Příspěvky: 1054
Odpovědi: 0
Registrován: 30 kvě 2006, 09:20
Bydliště: střední čechy :)

Příspěvek od syncon »

nestacilo by jí nekde pekne protáhnout
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33573
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: Octavia ALH- neprošla emisema

Příspěvek od slovacek.milos »

tempest píše:r.v. 2005, Máte nějaký jiný návrh?
mám, nebyl jsi u toho a dáváš to z třetí huby

ofot sem protokol z emisí proč to neprošlo, rozptyl kouřivosti limit 0,25 to je spíš nějaká kokotina,

když to setřelím od pasu tak 2005 chodí kouřivost kolem 0.8
tempest
Přispěvovatel
Příspěvky: 274
Odpovědi: 0
Registrován: 18 říj 2009, 13:27

Příspěvek od tempest »

Obrázek
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Píše to dobře jen to pomotal je to povolené rozpětí 4 měrění po sobě a to je těch 0.25.
Kouřivost je pro Euro 3 těch 0.8 jak píšeš.
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1638
Odpovědi: 0
Registrován: 09 črc 2007, 08:21

Příspěvek od sky59 »

dnes som presiel s ASZ rv 2003, auto stalo 7 mesiacov

vcera som urobil 70km, prudke zrychlenia do stupania, ked som zacal videl som za sebou mracna, potom jazda na 3ke 3000ot, 10min, nafta tam bola 7mesiacov, olej 2 roky

dnes rano som vymenil v servise olej, brzdovku a dotankoval 40 l cerstvej nafty na shell v power diesel, este som ho trosku pokuril a dnrs presiel s 0.84 limit bol 0.9
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
JARDA2
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Odpovědi: 0
Registrován: 08 pro 2006, 11:24

Příspěvek od JARDA2 »

2 kila a prošla by. vervu a řádně prohnat
Peugeot Boxer 2,2 HDI Renault Scenic 2,0 DCI Škoda Fabia 1,9 SDI
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14434
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

No, hodnota kouřivosti je naměřená 2.59, pak hodnota patrně rychle klesala proto velký rozptyl, škoda že nejsou vidět jednotlivá měření, ale když vidím hodnotu 2.59 tak by neprošla stejně.
Pokud je mechanicky "ok" tedy neprasklá hadice od turba apod. tak asi prohnat a pak zavázat snímač a zkusit znova.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33573
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

geo píše:Píše to dobře jen to pomotal je to povolené rozpětí 4 měrění po sobě a to je těch 0.25.
Kouřivost je pro Euro 3 těch 0.8 jak píšeš.
a ty měření může ovlivnit i ten technik, jednou ti nedupne plný pozvoně přidá a je to na opáčko, geo nejsem žádný odborník jen se zajímám o tuto problematiku, připadá mi to jak o pič. někdy se udělás super a někdy to i nejde když je to každý den :roll: ;) život je boj máš zájem zvítězíš ;)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14434
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Pro zajímavost byl jsem s Fábií HTP, emise super, ale při volnoběhu špatná odezva na lambda sondě č. 1., při 2 000ot/min se sonda vzpamatovala v hodnotách, nicméně readinesscode ok a paměť závad taky.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33573
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Tomas.cz píše:No, hodnota kouřivosti je naměřená 2.59, pak hodnota patrně rychle klesala proto velký rozptyl, škoda že nejsou vidět jednotlivá měření, ale když vidím hodnotu 2.59 tak by neprošla stejně.
Pokud je mechanicky "ok" tedy neprasklá hadice od turba apod. tak asi prohnat a pak zavázat snímač a zkusit znova.
tome ale tam není kouřivost max ale veký rozdíl mezi čtařma měřeníma nebo jak to mám říct,

jí osobně bych to řešil izolačkou jak píšeš tu spodní díru bych zacpal z devítí milimetrů na 1 mm
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14434
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Já tomu rozumím, ale pokud by byl rozptyl mezi 4ma měřeníma ok, tak neprojde stejně podle průměru oněch 4řech měření s hodnotou 2.59

Jednotlivá měření jsou na druhé straně protokolu a 2.59 je jejich průměr.
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1779
Odpovědi: 0
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Poriadne oklepať výfuk, prehnať ju, prípadne páska na váhu a musí to prejsť. V podstate to ani nemá prečo neprejsť, jedine že by boli vstreky po smrti, váha, turbo príp. EGR alebo netesnosť v tlakovej vetve ako bolo už spomenuté
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“