Octavia ALH- neprošla emisema
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Octavia ALH- neprošla emisema
r.v. 2005, najeto 230 000km (poctivé), ježděná hlavně po městě a přes 3000 ot/min se podívala málokdy. Neprošla z důvodu z rozptylu kouřivosti. Limit rozptylů je myslím 0,25 a naměřená hodnota 0,52. Je tam slušně zajebané sání, jak to bývá. Oproti sérii, jsou tam trysky z 81kW. Technik u měření emisí povídal, že prý snad vadné EGR. Nevím, nebyl jsem u toho a EGR snad zasahuje do řízení +/- volnoběh, ne? Napadlo mě vyčistit sání, pořádně to protáhnout a pak zkusit znovu emise. Auto není moje. Máte nějaký jiný návrh?
Naposledy upravil(a) tempest dne 05 dub 2019, 19:49, celkem upraveno 1 x.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33573
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Re: Octavia ALH- neprošla emisema
mám, nebyl jsi u toho a dáváš to z třetí hubytempest píše:r.v. 2005, Máte nějaký jiný návrh?
ofot sem protokol z emisí proč to neprošlo, rozptyl kouřivosti limit 0,25 to je spíš nějaká kokotina,
když to setřelím od pasu tak 2005 chodí kouřivost kolem 0.8
dnes som presiel s ASZ rv 2003, auto stalo 7 mesiacov
vcera som urobil 70km, prudke zrychlenia do stupania, ked som zacal videl som za sebou mracna, potom jazda na 3ke 3000ot, 10min, nafta tam bola 7mesiacov, olej 2 roky
dnes rano som vymenil v servise olej, brzdovku a dotankoval 40 l cerstvej nafty na shell v power diesel, este som ho trosku pokuril a dnrs presiel s 0.84 limit bol 0.9
vcera som urobil 70km, prudke zrychlenia do stupania, ked som zacal videl som za sebou mracna, potom jazda na 3ke 3000ot, 10min, nafta tam bola 7mesiacov, olej 2 roky
dnes rano som vymenil v servise olej, brzdovku a dotankoval 40 l cerstvej nafty na shell v power diesel, este som ho trosku pokuril a dnrs presiel s 0.84 limit bol 0.9
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
No, hodnota kouřivosti je naměřená 2.59, pak hodnota patrně rychle klesala proto velký rozptyl, škoda že nejsou vidět jednotlivá měření, ale když vidím hodnotu 2.59 tak by neprošla stejně.
Pokud je mechanicky "ok" tedy neprasklá hadice od turba apod. tak asi prohnat a pak zavázat snímač a zkusit znova.
Pokud je mechanicky "ok" tedy neprasklá hadice od turba apod. tak asi prohnat a pak zavázat snímač a zkusit znova.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33573
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
a ty měření může ovlivnit i ten technik, jednou ti nedupne plný pozvoně přidá a je to na opáčko, geo nejsem žádný odborník jen se zajímám o tuto problematiku, připadá mi to jak o pič. někdy se udělás super a někdy to i nejde když je to každý dengeo píše:Píše to dobře jen to pomotal je to povolené rozpětí 4 měrění po sobě a to je těch 0.25.
Kouřivost je pro Euro 3 těch 0.8 jak píšeš.



-
- Aktivista
- Příspěvky: 33573
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
tome ale tam není kouřivost max ale veký rozdíl mezi čtařma měřeníma nebo jak to mám říct,Tomas.cz píše:No, hodnota kouřivosti je naměřená 2.59, pak hodnota patrně rychle klesala proto velký rozptyl, škoda že nejsou vidět jednotlivá měření, ale když vidím hodnotu 2.59 tak by neprošla stejně.
Pokud je mechanicky "ok" tedy neprasklá hadice od turba apod. tak asi prohnat a pak zavázat snímač a zkusit znova.
jí osobně bych to řešil izolačkou jak píšeš tu spodní díru bych zacpal z devítí milimetrů na 1 mm