GOLF IV - turbo diera - prosba

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

GOLF IV - turbo diera - prosba

Příspěvek od vilozx6 »

Cafte - prosim vás , čo môže spôsobovať tzv. turbo dieru. Golf v popise BH uprava + turbo:
Ide to ako hladky diesel a od 2600 to začne ísť ako keby do vtedy turbo nezaplo. Motor nepodtáčam, aby bola stuhnutá ragulácia.... Budík turba ukazuje normálne....ďakuje za každú radu. :(
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
misocko
Přispěvovatel
Příspěvky: 440
Registrován: 21 črc 2012, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlohovec

Příspěvek od misocko »

budik turba ukazuje normalne, znamena ze do tych 2600 tam mas nulu a od 2600 nabehne alebo ako to mame chapat?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33651
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

mi zas rozum nebere budík ukazuje normálně a motor AHF??
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

Do 2700 ukazuje budik 0. Potom zacne auto tahat a tlak na budiku 1.5
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

slovacek.milos píše:mi zas rozum nebere budík ukazuje normálně a motor AHF??
Je tam alh uz tlaky cca 29
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

A proc to nekonzultujes s upravcem?!

Myslim si, ze na dost veci by odpovedely logy.

(predpokladam, ze pokud to mas na podtlaku, tak ze jsi banku samozrejme zkontroloval, jakoz i tesnost celeho saciho traktu)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
lumirb
Přispěvovatel
Příspěvky: 268
Registrován: 12 pro 2007, 11:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od lumirb »

slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33651
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

vilozx6 píše:Do 2700 ukazuje budik 0. Potom zacne auto tahat a tlak na budiku 1.5
zvláštní pokud je tlak 0 tak se musíš podívat na táhlo u turba po startu musí zatáhnout na max a nastavit turbo s maximálním výkonem, pokud ti naskočí tlak 1.5 tak ti po pár vteřinách motor spadne do nouze,

podle mě máš regulátor tlaku turba KO a na budík bych se úplně nespoléhal, zjisti co říká vag
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

Diki chlapi za rady. Na Vag som to nedaval. Log mi nevedia urobit. Upravca je bohuzial 270km od mojho bydliska. Skusim to poriesit v okoli chce to dovolenku a to teraz nehrozi. Este raz dik vsetkym
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Verim, ze SMS, email nebo hovor (coz u Brana muze byt problem) prekona i takovou vzdalenost ;) Verim, ze by Ti rad pomohl, ostatne, uvedomil jsem ho a pokud je mi znamo, mas od nej email.

Nejlepsi je toto resit vzdy s upravcem. Ten te navede nejlepe a nejefektivneji.

Pak nas informuj v cem spocivala chyba ... a nestyd se, chybovat je lidske ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

Forest píše:Verim, ze SMS, email nebo hovor (coz u Brana muze byt problem) prekona i takovou vzdalenost ;) Verim, ze by Ti rad pomohl, ostatne, uvedomil jsem ho a pokud je mi znamo, mas od nej email.

Nejlepsi je toto resit vzdy s upravcem. Ten te navede nejlepe a nejefektivneji.

Pak nas informuj v cem spocivala chyba ... a nestyd se, chybovat je lidske ;)
Jj. Dik moc. BRANO Je ochotny. Komunikovali sme. Dakujem Forest nechcem ho otravovat s hociakou vecou. Dik ostatnym za rady.
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

Zavada vyzera odstranena. Pri ventile N75 je taky ventil cierno biely ako plavak na ryby. Cele to bolo zajebane od sadze. Dali sme to z kamosovho golfa a auto ide ako pred tym. Neviem ako sa to vola tak aspon takto.

Este raz vam dakujem vsetkym. :)
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14441
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Zpětný ventil který odděluje větev regulace turba se zásobní baňkou podtlaku od zbytku.
Pamatuju na A6 2.5TDi, bez výkonu a zpětný ventil ucpaný bordelem.
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Rado se stalo. Tak to je hodne levna varianta z plejady pripadnych problemu. Tak at slouzi :wink:
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5076
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Ale otázka zní - kde se tam vzal ten bordel ? Takže oprava za 20,-/1min ale závada je zpět,než řeknete švec.
Toto není oprava.
Můj typ: baňka turba je vyrezlá a rez to ucpal nebo EGR pouští přes membránu.Obojí je časovaná bomba.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“