Passat 2.0tdi BRD 125kw po vyčistění filtru neregeneruje

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Tunningkiller
Přispěvovatel
Příspěvky: 609
Registrován: 19 dub 2008, 20:52
Odpovědi: 0

Passat 2.0tdi BRD 125kw po vyčistění filtru neregeneruje

Příspěvek od Tunningkiller »

Zdar chlapi hledám problém na passatu, Nechalo se cistit DPF, udělal jsem reset zaplnění filtru na nulu a nez jsem stim dojel domu cca 20km tak kontrolka filtru a ted bliká i žhavení, diag píše spodní mez efektivity. má to najeto 244t ještě mě napadá to nastavit km děleno koeficient co říká VIS. Regenerace jde od 50 procent na cca 30 procent pak se přestane hnout, vypnu motor udělám znovu nucenou regeneraci sleze to max na 28procent, niz to nesleze. profoukl jsem vedení k snimaci rozdilovyho tlaku, dal novy čidlo bosch udelal zakl. nastavení. NA volnoběh ukazuje 20mbar, dle vis má ukazovat 5mbar. pri vypnutym motoru 0. teploty vypadají ok pred filtrem na turbu za filtrem, na turbu je když regeneruje přes 800 stupnu. nesetkal se nekdo s podobným problémem? Díky
Touareg 7L 3.0 set up 300PS
Passat B6 2.0 CR 103kw + chip Haldex, executive
Pašík AFN,syncro,S764, turbo 96kw,EGR off,Kat off, 11mm hlava, , chip.
Skoda Rapid 4,2 220kw
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1779
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

A hodnota popolčeka je aká?
Uživatelský avatar
Motorpower
Aktivista
Příspěvky: 1143
Registrován: 15 říj 2006, 23:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Motorpower »

Že by to čištění bylo naprd?? :D
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7569
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

a že by to filtr nepřežil?
Ján Horosz
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Registrován: 06 čer 2011, 07:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice

Příspěvek od Ján Horosz »

Praskol filter alebo je upchaty.
S pozdravom : Jano
Skoda Octavia 1 Combi 2004, 1.9 TDI 81Kw, ASV-AHF
Skoda Octavia II Combi 2012, 2.0TDI CFHC L&K
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20294
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Kdo to čistil a jakou technologií ?
Nám už teď filtry několikrát vrátili - jak psáno výše, že praskly při sušení apod
Dneska to dělá kde kdo ale ne všichni to umí...
Uživatelský avatar
jadro19q
Přispěvovatel
Příspěvky: 398
Registrován: 10 pro 2008, 19:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od jadro19q »

roman1648 píše:Kdo to čistil a jakou technologií ?
Nám už teď filtry několikrát vrátili - jak psáno výše, že praskly při sušení apod
Dneska to dělá kde kdo ale ne všichni to umí...
umí to tak 3 na SVK a 4 v CZ
R 1 3 5
└┼┼┤
...2 4 6
Uživatelský avatar
jadro19q
Přispěvovatel
Příspěvky: 398
Registrován: 10 pro 2008, 19:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od jadro19q »

roman1648 píše:Kdo to čistil a jakou technologií ?
Nám už teď filtry několikrát vrátili - jak psáno výše, že praskly při sušení apod
Dneska to dělá kde kdo ale ne všichni to umí...
umí to tak 3 na SVK a 4 v CZ
R 1 3 5
└┼┼┤
...2 4 6
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

tak dejte sem kdo to umí a kdo nee....


ja posílám do advanpure a zatím vše ok,všechno bez problému jezdí,a některý už mega nájest
Tunningkiller
Přispěvovatel
Příspěvky: 609
Registrován: 19 dub 2008, 20:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tunningkiller »

Mrdne mě. No podařilo se mi to vyregenerovat na 20 procent. Podle čeho to vypočítá to zatížení? To čištění dělal majitel. Nějaké dpf Krnov. Delaj to roztokem. Ještě jsem mu říkal že na nějaký vodicky bych se vysral. Navíc to zastrikali nějakym alu sprejem že mě hlava bolí ještě teď. Zítra natankuju a budu pokračovat v bádání. Divné je ze předtím nebyl žádný problém s filtrem. Tohle se dělalo jen preventivně. :)
Touareg 7L 3.0 set up 300PS
Passat B6 2.0 CR 103kw + chip Haldex, executive
Pašík AFN,syncro,S764, turbo 96kw,EGR off,Kat off, 11mm hlava, , chip.
Skoda Rapid 4,2 220kw
rami
Aktivista
Příspěvky: 1678
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Odpovědi: 0
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

Pri 20 mbar nemuze byt praskly,vypada to ze vodicka to pricpala (wallbash)

Jak rika kamos. Nedupej do housli ktere hrajou.

Zkus tam nastavit nejake gramy toho zaplneni.

Klesne protitlak po te regeneraci ?
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Tunningkiller
Přispěvovatel
Příspěvky: 609
Registrován: 19 dub 2008, 20:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tunningkiller »

Touareg 7L 3.0 set up 300PS
Passat B6 2.0 CR 103kw + chip Haldex, executive
Pašík AFN,syncro,S764, turbo 96kw,EGR off,Kat off, 11mm hlava, , chip.
Skoda Rapid 4,2 220kw
Tunningkiller
Přispěvovatel
Příspěvky: 609
Registrován: 19 dub 2008, 20:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tunningkiller »

Zítra spocitam podle visu jak by to mělo bejt zaplněné při 240t vydelim dvěma a jebnu tam. Nechám ohřát natankuju aspoň půl nádrže a zkusím jak to bude regenerovat. Divný je ze v bloku hodnot to píše stav regenerace jedničku ale neudělá to jedničku před jedničkou jakože zvýšený tepelný cosi. To my myslím vždycky skočí jednička když pouštím regeneraci na jinejch autech. No nevím. Zkusím zítra změřit přesně ten tlak a napisu. Díky za rady
Touareg 7L 3.0 set up 300PS
Passat B6 2.0 CR 103kw + chip Haldex, executive
Pašík AFN,syncro,S764, turbo 96kw,EGR off,Kat off, 11mm hlava, , chip.
Skoda Rapid 4,2 220kw
Tunningkiller
Přispěvovatel
Příspěvky: 609
Registrován: 19 dub 2008, 20:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tunningkiller »

Podle čeho rj vypočítá to zatížení?
Touareg 7L 3.0 set up 300PS
Passat B6 2.0 CR 103kw + chip Haldex, executive
Pašík AFN,syncro,S764, turbo 96kw,EGR off,Kat off, 11mm hlava, , chip.
Skoda Rapid 4,2 220kw
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

myslíš zanešení?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“