Passat 2.0tdi BRD 125kw po vyčistění filtru neregeneruje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 609
- Registrován: 19 dub 2008, 20:52
Passat 2.0tdi BRD 125kw po vyčistění filtru neregeneruje
Zdar chlapi hledám problém na passatu, Nechalo se cistit DPF, udělal jsem reset zaplnění filtru na nulu a nez jsem stim dojel domu cca 20km tak kontrolka filtru a ted bliká i žhavení, diag píše spodní mez efektivity. má to najeto 244t ještě mě napadá to nastavit km děleno koeficient co říká VIS. Regenerace jde od 50 procent na cca 30 procent pak se přestane hnout, vypnu motor udělám znovu nucenou regeneraci sleze to max na 28procent, niz to nesleze. profoukl jsem vedení k snimaci rozdilovyho tlaku, dal novy čidlo bosch udelal zakl. nastavení. NA volnoběh ukazuje 20mbar, dle vis má ukazovat 5mbar. pri vypnutym motoru 0. teploty vypadají ok pred filtrem na turbu za filtrem, na turbu je když regeneruje přes 800 stupnu. nesetkal se nekdo s podobným problémem? Díky
Touareg 7L 3.0 set up 300PS
Passat B6 2.0 CR 103kw + chip Haldex, executive
Pašík AFN,syncro,S764, turbo 96kw,EGR off,Kat off, 11mm hlava, , chip.
Skoda Rapid 4,2 220kw
Passat B6 2.0 CR 103kw + chip Haldex, executive
Pašík AFN,syncro,S764, turbo 96kw,EGR off,Kat off, 11mm hlava, , chip.
Skoda Rapid 4,2 220kw
- Motorpower
- Aktivista
- Příspěvky: 1143
- Registrován: 15 říj 2006, 23:39
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 210
- Registrován: 06 čer 2011, 07:45
- Bydliště: Košice
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 609
- Registrován: 19 dub 2008, 20:52
Mrdne mě. No podařilo se mi to vyregenerovat na 20 procent. Podle čeho to vypočítá to zatížení? To čištění dělal majitel. Nějaké dpf Krnov. Delaj to roztokem. Ještě jsem mu říkal že na nějaký vodicky bych se vysral. Navíc to zastrikali nějakym alu sprejem že mě hlava bolí ještě teď. Zítra natankuju a budu pokračovat v bádání. Divné je ze předtím nebyl žádný problém s filtrem. Tohle se dělalo jen preventivně. 

Touareg 7L 3.0 set up 300PS
Passat B6 2.0 CR 103kw + chip Haldex, executive
Pašík AFN,syncro,S764, turbo 96kw,EGR off,Kat off, 11mm hlava, , chip.
Skoda Rapid 4,2 220kw
Passat B6 2.0 CR 103kw + chip Haldex, executive
Pašík AFN,syncro,S764, turbo 96kw,EGR off,Kat off, 11mm hlava, , chip.
Skoda Rapid 4,2 220kw
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 609
- Registrován: 19 dub 2008, 20:52
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 609
- Registrován: 19 dub 2008, 20:52
Zítra spocitam podle visu jak by to mělo bejt zaplněné při 240t vydelim dvěma a jebnu tam. Nechám ohřát natankuju aspoň půl nádrže a zkusím jak to bude regenerovat. Divný je ze v bloku hodnot to píše stav regenerace jedničku ale neudělá to jedničku před jedničkou jakože zvýšený tepelný cosi. To my myslím vždycky skočí jednička když pouštím regeneraci na jinejch autech. No nevím. Zkusím zítra změřit přesně ten tlak a napisu. Díky za rady
Touareg 7L 3.0 set up 300PS
Passat B6 2.0 CR 103kw + chip Haldex, executive
Pašík AFN,syncro,S764, turbo 96kw,EGR off,Kat off, 11mm hlava, , chip.
Skoda Rapid 4,2 220kw
Passat B6 2.0 CR 103kw + chip Haldex, executive
Pašík AFN,syncro,S764, turbo 96kw,EGR off,Kat off, 11mm hlava, , chip.
Skoda Rapid 4,2 220kw
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 609
- Registrován: 19 dub 2008, 20:52