Suzuki SX4 1,9 DDiS problém FAP
Napsal: 15 dub 2019, 18:17
Zdravím všechny,
řešíme stále ucpávající se FAP - auto najeto 190 tis km, bez historie. z bazaru. Záhy po koupi se začala objevovat problém - kontrolka motoru, nouzový režim, tuším P1206 - příliš vysoký tlak ve FAP. FAP se nechal vyčistit, proběhla inicializace a za pár set km to samé. Pokud mám auto na diagnostice, na volnoběh tlak 3-6 kPa, aktuální zanesení DPF 107% stav DPF 2 (suzuki u DDiS má 3 běžná provozní pásma - 1 - 0-30%, filtr vyčištěný, stav 2 0-120% - filtr se čistí normální jízdou, stav 3 více než 120-200% - rozsvítí se kontrolka filtru - je třeba dodržet jízdní režim pro regeneraci, více - stav 4-5 rozsvítí se kontrolka motoru, nouzový režim, regenerace již dále neprobíhají - je třeba diagnostický zásah)
Koukám na diagnostiku, pod plynem vzroste po čase tlak DPF asi na 24kPa, zanesení 113%, když to náhle spadne do chyby P1206. Nechápu, když nejsou dodržený ani podmínky pro rozsvícení kontrolky zanesení DPF.
Zkontrolovány snímače, snímač DPF pro jistotu nový (dává stejné hodnoty jako starý), nové EGR, Nemáte někdo nějaký nápad, proč auto padá do chyby vysoký tlak v DPF, když dle naměřených hodnot pro to nemá žádný důvod ? děkuji
řešíme stále ucpávající se FAP - auto najeto 190 tis km, bez historie. z bazaru. Záhy po koupi se začala objevovat problém - kontrolka motoru, nouzový režim, tuším P1206 - příliš vysoký tlak ve FAP. FAP se nechal vyčistit, proběhla inicializace a za pár set km to samé. Pokud mám auto na diagnostice, na volnoběh tlak 3-6 kPa, aktuální zanesení DPF 107% stav DPF 2 (suzuki u DDiS má 3 běžná provozní pásma - 1 - 0-30%, filtr vyčištěný, stav 2 0-120% - filtr se čistí normální jízdou, stav 3 více než 120-200% - rozsvítí se kontrolka filtru - je třeba dodržet jízdní režim pro regeneraci, více - stav 4-5 rozsvítí se kontrolka motoru, nouzový režim, regenerace již dále neprobíhají - je třeba diagnostický zásah)
Koukám na diagnostiku, pod plynem vzroste po čase tlak DPF asi na 24kPa, zanesení 113%, když to náhle spadne do chyby P1206. Nechápu, když nejsou dodržený ani podmínky pro rozsvícení kontrolky zanesení DPF.
Zkontrolovány snímače, snímač DPF pro jistotu nový (dává stejné hodnoty jako starý), nové EGR, Nemáte někdo nějaký nápad, proč auto padá do chyby vysoký tlak v DPF, když dle naměřených hodnot pro to nemá žádný důvod ? děkuji