1,9 TDI PD 110KW ARL motor - leon 1M _ nestartuje

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

matooo
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 01 dub 2009, 09:05
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK ke

1,9 TDI PD 110KW ARL motor - leon 1M _ nestartuje

Příspěvek od matooo »

zdravim Vas, rad by som sa poradil kedze si uz neviem rady :(, problem môjho auto je nasledovny:

rano idem auto nastartovat auto startne ale vzapati zdochne akokeby som nedostatocne dlho tocil
nasledne uz auto nenastartujem, starter toci, otackomer stupne na 250ot kde drzi otacky ale auto nenastartuje
popisany problem sa zopakoval uz 3x co som auto odtiahol do servisu
opravy ktore zatial prebehli:
- zrepasovany alternator vratane diódového mostika + kabel ku baterke povodny sa hrial nova poistkova skrinka nad baterkou
- nove zhavice
- nova komplet spojka vratane loziska aj zotrvacnika - menene minuly rok najazd do 15000km orientacne
- nove cerpadlo v nadrzi
- relatko 109
- vlozka spinacej skrinky (4b0905849) - dovod vymeny nesli smerovky, stierace, klimatronic (svetla fungovali )
- nova baterka (exide premium 77ah)
- novy starter
- nove cidlo teploty vody

18.4. som auto zobral zo servisu auto cely vecer fungovalo uplne excelentne x krat som nastartoval za vecer bez jedineho problemu
19.4. auto stalo cez noc vonku cca 14 hodin teplota vonku neklesla pod 10stupnov
idem nastartovat a totozny scenar auto startlo a vzapati zdochlo
skusam opatovne nastartovat a rovnaky scenar starter toci, otacky 250 ot a nic

pouzil som startovaci sprej auto naskocilo momentalne to startuje bez akehokolvek problemu a zavahania

dakujem za pomoc
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14461
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Pokud zítra ráno opět nechytne, tipnul bych si, že někde padá nafta.
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

co imo
Tiguan 2 2.0 tdi
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

a nezostáva ti privretá chcípacia klapka ?
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
matooo
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 01 dub 2009, 09:05
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK ke

Příspěvek od matooo »

klapka sa kontrolovala ako prva neostava zatvorena ale ano príznaky to ma ako keby ano
teraz vzdy kontrolujem pred startovanim ci nieje zatvorena

- na padajucu naftu je podozrenie zatial ...

predbezne este viem skusit vymenit gumicky na vstrekovacoch

ak nepomoze ani to uz to vidim potom iba na drahsi repas hlavu + tesnenie a vsetko co s tym suvisi

otázkou je ci to vyriesi problem?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14461
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Pokud nebude auto startovat, zaškrtil bych sikovkama zpátečku z tandemu do filtru a pak startovat.
matooo
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 01 dub 2009, 09:05
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK ke

Příspěvek od matooo »

co tym zistime?

dakujem
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Bude podfukovat vstřik.Dej si průhledný hadice k filtru a sleduj kolik bublin tam letí.Nevím jakej je tam palivák ale pokud vložka tak mrkni jestli to není černý jako bota včetně nafty pak je to jasný.Další neduh poslední dobou jsou přeházený hadice na filtrech.Pak by bylo dobré změřit podávací tlak a tlak tandemu.Dneska většina pd co přijede má problém s vykejvanýma vstřikama a samotné přetesnění není na dlouho.
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1440
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Hlavně to nedávej do servisu kde Ti to 3x nebyly schopný opravit.
Člověk se pořád učí.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Zkus vypozorovat, jestli to nemá souvislost s hladinou nafty v nádrži - když je plná startuje. Taky bych řekl že padá nafta - možná zkusit přetěsnit vstřiky
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
matooo
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 01 dub 2009, 09:05
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK ke

Příspěvek od matooo »

dnes rano samozrejme auto nenastartovalo az ked som pouzil startovaci sprej teraz uz ale startuje na prvu supu jazdim cele doobedie a ziaden problem so startovanim nieje asi sa potvrdzuje padajuca nafta
cize este mame pokus pretesnit vstrekovace ak to nepomoze tak asi repas hlavy pripadne zohnat novy motor :)

auto je rok vyroby 2003 najazdených 311000km
vlastnim ho od 12 / 2008 cize budem ho mat 11ty rok a jazdim ho len ja osobne zatial som s nim najazdil 171000km bez jedineho problemu / zavady
jedina vec ktora ma stretla a nevedel som prist co to je bola zodrata vacka - toto sa urobilo a vsetko funguje ako ma (bola to najdrahsia oprava kedze to robili v oficiálnom servise :P )

auto za celu dobu ma nechalo visiet iba 2x
1. vybita baterka nechal som zapnute zapalovanie na dvore asi 3 hodiny stacilo nabit baterku nasledne auto fungovalo roky
2. prepalena poistka od alternatora v poistkovom boxe nad autobatériou za jazdy sa mi zacali rozsvecovat kontrolky na pristrojovke jedna za druhou nasledne zhasli svetla a auto islo max 10km/h na 1300ot tak som dosiel na prve parkovisko
_ vymenila sa poistka za 0,89,- centov a auto na supu nastartovalo bez jedineho zavahania fungovalo doteraz su to asi 2roky :D

terajsie nemoznosti nastartovat su trosku divne
ono sa to chovalo / prejavovalo velmi zvlastne kedze som auto dotiahol do servisu az vecer na druhy den auto poobede nastartovali uplne normalne, este to vyskusali aj na druhy den a bezproblemov
napichlo sa to na diagnostiku ziadne chyby
auto som zobral a fungovalo 3 tyzdne vkuse bez jedineho problemu
zavada sa zopakovala auto som odtiahol a tyzden bolo v servise nabili baterku vymenilo sa cidlo teploty auto startlo ! a cely tyzden kazde rano nastartovalo aj vecer no po tomto druhom pokuse ked som ho zobral a jazdil cely den tak v noci som uz nenastartoval auto stalo na parkovisku cca 6 hodin
3ti pokus auto sme nastartovali na startovaci sprej odisiel som s nim do servisu po ceste som zistil ze nejdu smerovky ani stierace ani klimatronik
obratom som dal zrepasovat starter a kupil novu baterku kedze povodna sa odporucala mala 4 roky cca a vymenila sa vlozka spinacej skrinky

viac menej toto boli zatial vsetko lacne opravy z môjho pohladu iba bezna udrzba (starter od vyroby nedotknuty startoval ale bezproblemov )
- repas startera ale hodnostim velmi pozitivne teraz ten starter toci asi o 90% intenzivnejsie
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

podle mě budou vymačkaný šachty pro vstřiky, padá tomu nafta, proto to chytí na start sprej a pak to zase jede, sundat hlavu a nechat opravit hlavu
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Zmiňuješ repas startéru, já mám na budíkách přes 300 000 km a auto bylo stopro stočený, tak by mě zajimalo zda může někdo doporučit kde ten startér nechat zrepásnout ?
Auto mi teda chytá pěkně, ale ten startér by to už určitě chtělo udělat.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1646
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

Si to udělej. Jestli seš trochu zručnej tak na tom tolik není. Rozebereš, vyčistíš kolem komutatoru, vyfoukáš magnety atd, namažeš planetovku, vyměníš uhlíky, mechanismus pastorku, složíš to a jedeš.. nic víc k tomu na repas asi není. Maximálně vyměníš matičky a případně cívku abys to měl hezký..
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

môj štartér má 508 000 a zatiaľ štartuje tak ako má, ale tiež by mu to moźno už neuškodilo,
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“