Stránka 1 z 1

1.6 TDCi regulace turba

Napsal: 05 črc 2019, 12:01
od keymaszter
Zdravím,

Rád bych požádal o chytrou radu. Řeším zrovna jednoho focuse MK2 po FL motor 1.6 TDCi 80kw G8DB. Turbo mělo extrémně zasekané lopatky, proběhlo vyčištění, pohybují se krásně. Po nastartování zajedou na max ale po pár vteřinách se vrací zpátky. To samé jakmile se odpojí ovládání při nastartovaném motoru. Zajede na max a pomalu se vrací. Je to standardní chování ?

Další dotaz je zda můžou vadné žhavičky u daného motoru způsobovat nouzák ? Máme v rodině další dva focusy (u všech závada žhaviček) ale ani u jednoho to neděla problémy ....

Napsal: 05 črc 2019, 12:36
od geo
Chce to změřit podtlak a postupně hledat kde už není.

Napsal: 08 črc 2019, 10:07
od roman1648
podtlakovou pistolí natáhnout baňku u turba jestli drží
taky jsme již několikrát měnili
pak kontrola/výměna vedení od ovládacího ventilu, ventil
ty žhavky jsou jak píšeš KO na každým druhým tomto motoru,měnit to nikdo nechce protože to většinou zavání sundáváním hlavy... :roll:

Napsal: 10 črc 2019, 12:36
od roman1648
Čoveče tak řeším teď to samý,stejný auto, píše to na display "engine system failure" a diag píše žhavky KO, tak jestli to fakt nebude mít vliv že pokud jsou všechny KO tak to jede v nouzáku...
Zkusím je vyměnit i když se mě do toho nechce... :roll:
Jinak to ještě píše nějaký sporadický závady na FAPu ale to mu psalo i předtím a lítalo to normálně

Napsal: 10 črc 2019, 12:39
od hansdob
1,6tdci i jedna žhavka KO = nouzak. Moje zkušenost s několika C-Max.

Napsal: 10 črc 2019, 12:46
od roman1648
A jo tak zkusit propipat a vyměnit jen jednu??

Napsal: 10 črc 2019, 17:14
od karter
roman1648 píše:A jo tak zkusit propipat a vyměnit jen jednu??
Také jsem tomu kdysi nevěřil že žhavič hodi auto do nouzáku takésem to řešil na ford focus :D jedna byla KO a auto nemělo výkon

Napsal: 10 črc 2019, 18:21
od roman1648
Kluci tak všechny 4 ko,dal jsem nový,kupodivu šly celkem ven sice vrzaly ale sly a jede to cajk