hodnoty vstrekov motor BLS

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
marfan
Přispěvovatel
Příspěvky: 300
Registrován: 25 lis 2013, 21:26
Odpovědi: 0

hodnoty vstrekov motor BLS

Příspěvek od marfan »

Zdravím, kamarátka prišla za mnou, že sa jej nezdá zvuk motora.

Ani mne sa nezdá, pripomína mi to ako by to išlo na 3 valce a občas na 4.
A smrdí to ako stará vetrieska.



Čo viem o aute. Je to do VW Golf Variant ročník tuším 2006. Motor 1.9TDi, kod BLS. Najazdené to má 310tkm. Jazdené prevažne trasy 5-20km.

Skúsil som to pripojiť cez VCDS na PC. Spravil som si screen s hodnôt vstrekov na volnobeh. Otázka je sú ešte OK ? Aký je rozptyl kedy sa dá ešte vstrek považovať za OK ?

Chyby v RJ motora niesú žiadne. Akurát keď som klikol na readiness tak všetko okrem spätného vedenia výfukových plynov bolo OK, čiže predpokladám, že bude nejaký problém aj s tým.

Ja som jej povedal nech to zavezie niekomu znalému problematiky. Ale osobne ma to zaujíma v čom by mohol byť problém.



Obrázek
feroplech
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 14 črc 2019, 21:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Ďurďošík

Příspěvek od feroplech »

hodnoty medzi 3-4 valcom su zle, mimo toleranciu
mohlo by pomôcť pregumičkovanie a nove šruby, prenastavenie vahadiel a nakoniec VIFko (ja to lejem do nadrže kľudne celu pxilu)
O1combi asz
Volvo xc70 d5
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

Ještě dej kanál 23
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1293
Registrován: 29 úno 2008, 16:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od uiqjirka »

Gumicky, vymena.
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

začal bych vačkou ;)
marfan
Přispěvovatel
Příspěvky: 300
Registrován: 25 lis 2013, 21:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od marfan »

Auto zaviezla do nejakeho servisu. Tam jej povedali ze daju otestovat vstreky a potom sa uvidi.
Uživatelský avatar
Romaneek
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 15 úno 2006, 21:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Bor u Tachova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Romaneek »

Taktéž jsem chtěl u podobných hodnot řešit vstřiky a byla to vydřená vačka. A to to jezdilo long live jen do 150tis pak už klasiku...
Golf IV variant ASZ, IC ARL, turbo 1752vrk, SW Mirulu, předek bi-led projektory koito, staví to Brembo MAX..
T4 multivan, 111kw zatím série :)
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
marfan
Přispěvovatel
Příspěvky: 300
Registrován: 25 lis 2013, 21:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od marfan »

Co mi spominala tak auto kupila pri 280tkm, z rakuska urcite po prvom majitelovi doktorovi ako to byva a urcite pravidelny servis tam bol.

Realita niekde inde.
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

S 310tkm na hrbu už to má nárok, jak těsnění a upevnění vstřiků, tak zvětšené vůle na vahadlech, sundat dekl není takový problém, vačka třeba ještě žije ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“