Neznám nastěstí tyhle piezo exoty

, de label k té sk13 píše toto
013,0,Leerlaufruheregelung (Einspritzmengenabweichung)
; Einspritzmenge Einspritzmengenabweichung
; (siehe MWB 001.2)
; 5.0 mg/Hub -1.90...1.90 mg/Hub
; 5.5 mg/Hub -2.09...2.09 mg/Hub
; 6.0 mg/Hub -2.28...2.28 mg/Hub
; 6.5 mg/Hub -2.47...2.47 mg/Hub
; 7.0 mg/Hub -2.66...2.66 mg/Hub
; 7.5 mg/Hub -2.85...2.85 mg/Hub
; 8.0 mg/Hub -3.04...3.04 mg/Hub
; 8.5 mg/Hub -3.23...3.23 mg/Hub
; 9.0 mg/Hub -3.42...3.42 mg/Hub
; 9.5 mg/Hub -3.61...3.61 mg/Hub
; 10.0 mg/Hub -3.80...3.80 mg/Hub
kolik to tedy ukazuje vstřikované množství v sk1/pole2?
001,0,Einspritzmenge
001,1,Motordrehzahl,(G28),Sollwert (Leerlauf): 790...810 U/min\nSollwert (Volllast): 2800...3200 U/min
001,2,Einspritzmenge,,Sollwert (Leerlauf): 3.0...10.0 mg/Hub
001,3,Förderdauer,(Sollwert),Sollwert (Leerlauf): 2.0...9.0 °KW
001,4,Kühlmittel-,temperatur (G62),Sollwert (Warm): 80.0...110.0 °C
No a ta 18
018,0,Status Piezoventile
; 000 = Fehlerfreie Regelung
; 002 = Steuerung bei Start
;
004 = Kleine Einspritzmenge oder Piezoventil AUS
; 008 = Energiegrenzen erreicht
; 016 = Ventilschließzeit (BIP) unplausibel
; 032 = Piezokapazität unplausibel
; 064 = Piezoenergie unplausibel
; 128 = Keine Schließzeitidentifikation (BIP) möglich > Elektrischer Fehler
999 tam není specifikováno ...
pro srovnání sk23
023,0,Schaltzeiten
023,1,Schaltzeitabweich.,Zylinder 1,Sollwert: 0.18...0.25 ms
023,2,Schaltzeitabweich.,Zylinder 2,Sollwert: 0.18...0.25 ms
023,3,Schaltzeitabweich.,Zylinder 3,Sollwert: 0.18...0.25 ms
023,4,Schaltzeitabweich.,Zylinder 4,Sollwert: 0.18...0.25 ms
Taková blbost, má to dost nafty, není problém s filtrem, dopravním čerpadlem nebo tandemem? Řekl bych, že to podle té sk13 nemá evidentně naftu
A to samý ta občasná 4 pod sk18, nemá to naftu ...
Vstřiky i ECU jsou tam poslední co ETKA nabízí.