O1 spojka v háji + výměna za jednohmotu ?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
O1 spojka v háji + výměna za jednohmotu ?
Ahoj, mám spojku v háji (spálená, prokluzuje) na O1, rv.2004, 81kw, ASV, najeto 230t. Ve dvou servisech mi řekli, že se mění celá sada i s dvouhmotou, jinak bych s tím prý mohl mít časem problémy. I s prací by to vyšlo asi na 11.000 (Sachs). Dvouhmota zatím žádné opotřebení nevykazuje, tak hledám levnější řešení. Mám dva dotazy:
1) Opravdu se musí vyměnit celá sada, nestačí dát novou lamelu a starou dvouhmotu ?
2) Našel jsem starší sadu s jednohmotou z Fabie 2/Roomstera (https://auto.bazos.cz/inzerat/105697833 ... z-vozu.php) pasovala by do mojí O1 ?
Dík
1) Opravdu se musí vyměnit celá sada, nestačí dát novou lamelu a starou dvouhmotu ?
2) Našel jsem starší sadu s jednohmotou z Fabie 2/Roomstera (https://auto.bazos.cz/inzerat/105697833 ... z-vozu.php) pasovala by do mojí O1 ?
Dík
Děkuji za odpovědi, dám tam ten kompletní LUK, dá se koupit za 7-7500 Kč (https://www.zbozi.cz/vyrobek/luk-sada-s ... 600000600/). Jen jsem zvědavý, za kolik mi ho nabídnou v servisu...
No, to mě povídej, teď tam mám OI řekneš si pár blbostí - přední ložiska,vzadu komplet brzdy,krycí plechy,pružiny,tlumiče
nevím kde to borec parkuje protože toto jsem v životě neviděl,všechny šrouby/matky sežraný,16ku povoluješ tak že na ni namlátíš 15ku...
Určitě bych v servisu něříkal "klucííí, ale na internetu to stojí 7tis..." to bych ti rovnou řekl že nemám čas a další půl rok ho mít nebudu...
nevím kde to borec parkuje protože toto jsem v životě neviděl,všechny šrouby/matky sežraný,16ku povoluješ tak že na ni namlátíš 15ku...
Určitě bych v servisu něříkal "klucííí, ale na internetu to stojí 7tis..." to bych ti rovnou řekl že nemám čas a další půl rok ho mít nebudu...
Tak teď jsem zase nalomený, že by to šlo levněji. Pokud jsem to správně pochopil i z jiných diskuzí, tak jsou 3 možnosti:
1) Vymontovat lamelu a poslat ji do Renovak, kde ji zrenovují HDS-57
2) Koupit jen spojkovou sadu NATIONAL CK9678 (je to ta správná ?)
3) Vyměnit komplet spojku a dvouhmotu za ten LUK
Jednohmotu jsem zavrhl, cenový rozdíl je malý, auto chipnuté není a nechci žádné dunění v nízkých otáčkách.
1) Vymontovat lamelu a poslat ji do Renovak, kde ji zrenovují HDS-57
2) Koupit jen spojkovou sadu NATIONAL CK9678 (je to ta správná ?)
3) Vyměnit komplet spojku a dvouhmotu za ten LUK
Jednohmotu jsem zavrhl, cenový rozdíl je malý, auto chipnuté není a nechci žádné dunění v nízkých otáčkách.
Jezdil jsem jednohmotu i dvouhmotu na platforme o1, nepoznas rozdil, zadny duneni v nizkych otazkach se neodehrava(nevim co jsou u tebe nizky otacky - já pod 1700 nejezdim) kdo jezdi na 1100 po meste bude mu dunet jak 1hm tak 2hm a odrovna jak motor tak vsechno okolo, kup jetou satu jednohmoty z fabie ATD, nech preoblozit lamelu + novy lozisko a srouby dej na auto a jezdi, to se cenou musi vlezt do 3k plus práce.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5180
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Bludy o jednohmotach píšou jenom ti co jezdily nějakým vrakem pokud je auto v pořádku nepoznas jednohmotu od dvojhmoty možná právě proto se opět začali tyto spojky dávat i na CR
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
přesně tak. na žádném PD ani rotačce s pětikvaltem jsem rozdíl po přechodu na jednohmotu neregistroval.
Navíc jednohmotu v sérii měla vždy třeba Fabie 1,9 - PDčko 74kW a to samé pak ke konci výroby O1 Tour taky 1,9 PD..... a ani u jedněch s tím nebyl problém
Pokud bych dnes musel kupovat jakoukoliv novou dvouhmotu asi bych toho dostal neštovice - všecko je to bláto a tipuju že LUK bude ještě větší sračka než sračka od SACHS. LUK je sračka totiž vždy.
P.S. - jednohmota je "navždy" je to jen kus železa.. pokud ji samozřejmě vyloženě nezkurví spojka
Navíc jednohmotu v sérii měla vždy třeba Fabie 1,9 - PDčko 74kW a to samé pak ke konci výroby O1 Tour taky 1,9 PD..... a ani u jedněch s tím nebyl problém
Pokud bych dnes musel kupovat jakoukoliv novou dvouhmotu asi bych toho dostal neštovice - všecko je to bláto a tipuju že LUK bude ještě větší sračka než sračka od SACHS. LUK je sračka totiž vždy.
P.S. - jednohmota je "navždy" je to jen kus železa.. pokud ji samozřejmě vyloženě nezkurví spojka
Teď jsem dával sadu LUK na svůj benzín. Je fakt, že ta kvalita už od pohledu není taková. Už jen ta lamela je taková srandovní, co se masivnosti týká. No, uvidíme. Sada byla za 2300, což není takový kotel. Nicméně, vždy když shodim převodovku, tak dávám celou sadu. Na Toledu mám sadu LUK cca 9 let a najeto cca 100tis. Ale to ještě byla celkem jiná doba na kvalitu. Další věc, že pouze jedny nohy, takže vím, jak se s tím jezdí. A je to samo jednohmota.
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.