Sharan 2,0 135 kW DFMA regenerace DPF
Napsal: 11 srp 2019, 19:40
Zdravím,
mám auto zatím krátce, ujel jsem asi 2 tisíce km, celkem má najeto 49 tisíc km. Jak jsem zatím vysledoval, regenerace se mi dělá zhruba každých 250 km. Motoru je úplně jedno jestli jedu krátké trasy, nebo jedu třeba 70 km po dálnici 130 km/h. Teplotu do DPF nedostanu tak vysokou, aby se saze sami začaly spalovat.
Auto je celé komplet bez závad, motor funguje bez problémů.
Je to u těchto motorů s močovinou a dvěma EGR normální.
U 1,9 TDI PD BLS jsem o DPF ani nevěděl, že ho tam mám. Tahle nová potvora mi už jednou rozsvítila kontrolku DPF, která zhruba po 15 km zase normálně zhasla. Diag ukazovala běžící regeneraci, takže vše v pořádku.
Jindy mi po zhasnutí motoru zůstane běžet ventilátor chladiče, jasná známka přerušené regenerace, tak jedu delší cestu a je klid.
Jen se mi zdá divné, že se to děje relativně často a že se dělají jen regenerace. Vlastní jízdou v jakémkoliv režimu nedojde ke spalování sazí.
Máte někdo s tímto motorem nějakou zkušenost
Roman
mám auto zatím krátce, ujel jsem asi 2 tisíce km, celkem má najeto 49 tisíc km. Jak jsem zatím vysledoval, regenerace se mi dělá zhruba každých 250 km. Motoru je úplně jedno jestli jedu krátké trasy, nebo jedu třeba 70 km po dálnici 130 km/h. Teplotu do DPF nedostanu tak vysokou, aby se saze sami začaly spalovat.
Auto je celé komplet bez závad, motor funguje bez problémů.
Je to u těchto motorů s močovinou a dvěma EGR normální.
U 1,9 TDI PD BLS jsem o DPF ani nevěděl, že ho tam mám. Tahle nová potvora mi už jednou rozsvítila kontrolku DPF, která zhruba po 15 km zase normálně zhasla. Diag ukazovala běžící regeneraci, takže vše v pořádku.
Jindy mi po zhasnutí motoru zůstane běžet ventilátor chladiče, jasná známka přerušené regenerace, tak jedu delší cestu a je klid.
Jen se mi zdá divné, že se to děje relativně často a že se dělají jen regenerace. Vlastní jízdou v jakémkoliv režimu nedojde ke spalování sazí.
Máte někdo s tímto motorem nějakou zkušenost
Roman