Stránka 1 z 2
škoda yeti rozvodovka demontáž
Napsal: 26 srp 2019, 17:29
od karter
Chlapy jak vytahnout rozvodovku ven? Překaži tam trubky mazani turba.Mám vytáhnout ven tu hřidel vnitřního kloubu?

Napsal: 26 srp 2019, 19:28
od DIAGNOSTIK
můžeš...
Napsal: 26 srp 2019, 19:40
od karter
díky a je třeba s rozvodovky vypustit olej?
Napsal: 26 srp 2019, 21:24
od Huml
když tu hřídel nevytáhneš, tak ani ne, a i když jo, tak z toho vyteče tak půl deci až deci co je nad hranou gufera
Napsal: 27 srp 2019, 10:30
od auto-point
proč jí taháš ven?
Napsal: 27 srp 2019, 12:41
od mubarak
Určitě kvůli slavnému EGR

Napsal: 27 srp 2019, 14:40
od karter
mubarak píše:Určitě kvůli slavnému EGR

ano kvůli egr ventilu ale stačí vytáhnout ven jen tu přirubovou hřidel aby se dalo dostat na ten šroub od přepadu mazani turba

Napsal: 27 srp 2019, 20:59
od Ladas
Tomu inženýrovi co to takhle vymyslel bych nechal dělat po dobu jeho života 2 denně sice by se nepředřel ale ani by se nezastavil a pochopil by jakou nakreslil kravinu nedávno jsem skládal jednu V8 kde byl taky egr schovanej takovým způsobem že se ti ani nechce myslet že bys ho měl měnit ale byl udělaný kvalitně kara najeto 300 nikde nic zahnojenyho sazema vstup do saní vyřešen ejektorově tak že všechy kanály brali směs vzduchu a spalin rovnoměrně proč se někdo neponaučí a nedělá věci kvalitně odpovím si sám tlak na to aby se prodávaly díly a hlavně aby se produkovaly nové a nové hovadiny a testovalo se na konečným zákazníkovi.
Napsal: 27 srp 2019, 21:37
od Marek001
To ano, že by aspoň ten chladič spravili trochu menší hneď by to išlo lepšie von. Na 1.6-ke je to ako-tak malina, 2.0 horšie ale 4x4 to je fakt dosť naprd
Napsal: 28 srp 2019, 06:10
od rami
a ten unasec jde dobre vyndat nebo nejaky spesl pripravek na to ?
Napsal: 28 srp 2019, 06:49
od zizuzidan
rami píše:a ten unasec jde dobre vyndat nebo nejaky spesl pripravek na to ?
Je potřeba speciální dlouhý inbus.
Napsal: 28 srp 2019, 07:56
od martinsidlo
Jo,konstruktér a manažer koncernu,který to měl v hlavě srovnané,zemřel,jak psali včera.
Napsal: 28 srp 2019, 08:23
od Rayx
No, historie kolem pana Piecha to je jistě také zajímavé, zvlášť poslední roky. Vsadil bych boty, že ty jeho tanečky v dubnu 2015 kolem Winterkorna a snaha o jeho sesazení byly jistě spojené s za necelých šet měsíců naplno propuknuvši aférou kolem EA189 ... To samý ty snahy o převzetí VW od Porsche ...
Kdyby W. odsunuli, kdoví jak by to celé dopadlo (
pravděpodobně by se nikdo tak rychle veřejně nepřiznal a neomluvil ...),
divil bych se, kdyby o těch softwarových hrátkách u Piechů (i Porschů

) celou dobu nevěděli a jejich nasazení neschválili ...
Jo, právě proto je ten chladič na EGR tak velký na EU4 a mladších, aby dokázal natolik zchladit spaliny a ty tak byly účinější v redukci NOx za cenu vyšší produkce sazí, který ale odchytí DPF ...
Napsal: 28 srp 2019, 10:14
od rami
zizuzidan píše:rami píše:a ten unasec jde dobre vyndat nebo nejaky spesl pripravek na to ?
Je potřeba speciální dlouhý inbus.
jde normakne koupit ? jak je dlouhy a 5 ?
pak to jde v pohode rukama vyndat jak na prevovdovce ?
Napsal: 28 srp 2019, 11:40
od zizuzidan
rami píše:zizuzidan píše:rami píše:a ten unasec jde dobre vyndat nebo nejaky spesl pripravek na to ?
Je potřeba speciální dlouhý inbus.
jde normakne koupit ? jak je dlouhy a 5 ?
pak to jde v pohode rukama vyndat jak na prevovdovce ?
Je to inbus 6 a delká 32cm
Rukama to nevyndáš,je na to i špešl přípravek,ale když si poradíš tak to jde i bez něj