Chlapci řeším problém na motoru 2.0tdi 110kw CRLB kde probíhá regenerace co 40-45km.Po dokončení regenerace je zaplnění vypočítaná cca 3,5g a měřená kolem 6g.Po ujetí 40km přes 22g a spouší se regenerace.Vyměněny byli oba čidla diferenčního tlaku a žádná změna.
V hodnotách zaplnění olej.popílkem je 71g.
Auto má najeto 240000km.Jezdilo 60tis ročně dálnice.
To znamená že co 1km to cca 0.5g sazí.
Má někdo nějaké vysvětlení proč to tak rychle roste?
Děkuji
Velmi častá regenerace dpf 2.0 tdi 110kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Zaplnění popelem 71g je konečná - DPF je plný, takže výměna nebo zkusit vyčistit.
Ale zajímal bych se, proč se to zaplnilo už po 240tkm... Nebylo to stočený? Nebere olej?
Ale zajímal bych se, proč se to zaplnilo už po 240tkm... Nebylo to stočený? Nebere olej?
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5