17945-odpojovaci ventil paliva (N109) 81kw asv

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

kovycek007
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2017, 20:05

17945-odpojovaci ventil paliva (N109) 81kw asv

Příspěvek od kovycek007 »

Zkusím se zeptat ještě tady..
1749vb, 11mm hlava, race...Auto ztratilo tah,při nastartování vylítnou otáčky na 1700 a zase spadnou na norm. 903.... diag vyhodila tyto dvě chyby.
Zkoušel jsem vyměnit za nový odpojovací ventil, projít podtlakové hadičky, vyměnit váhu vzduchu ale pořád to samé. (zvláštní je že když jsem odpojil váhu a jel bez ní tak auto jelo uplně stejně jako se zapojenou. Na měřených hodnotách ale váha dává co má, takže tam bych problém nehledal.
Někdy to píše tyto dvě chyby , ale spíš jenom ten odpojovací ventil. Někdy se podaří vymazat chyby a auto zase táhne jako zamlada. Ale po vypnutí zapalování a nastartování zase otáčky nahoru a zase netáhne, jede jako lepší SDI. Jediné co jsem ještě nezkoušel jsou kabely k čerpadlu. Nesetkal se s tím někdo ? Hledal jsem tady ale žádná odpověd co by pomohla. Díky.
Obrázek
p.s.
Aktivista
Příspěvky: 1115
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2010, 09:38
Bydliště: Nová Role

Příspěvek od p.s. »

Ty otáčky bych typ na čidlo teploty
Ten nedosaženej tlak koukni pořádně na veškery podtlakový hadičky u mě třeba byla schnilá u zásobníku podtlaku a poznal sem to až sem za ní zatáhnul.
Pak by moh bejt v háji ventil N75 nebo někde netěsnost na hadicích od turba či ruplej interkoler
Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

zkus to nalogovat......
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
kovycek007
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2017, 20:05

Příspěvek od kovycek007 »

Jak se to dělá v tom vcds ?
kovycek007
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2017, 20:05

Příspěvek od kovycek007 »

Nebo se na to používá ten dieselpower log view ?
passion
Přispěvovatel
Příspěvky: 917
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2006, 08:04

Příspěvek od passion »

Zbav sa tej poruchy s N109, inak to pobeží v núdzaku.
Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Odpovědi: 0
Registrován: 25 čer 2014, 18:29

Příspěvek od Pitlik »

žiadne hadičky, žiadne čidlo teploty...
viem ako to vyriešiť softvérovo aby to nerobilo, nepomôže ani výmena N109 ani káblovačka k ventilu.. dokonca druhá RJ a po niekoľkých km to začne robiť znovu... zatiaľ som neprišiel na iné riešenie ako upraviť SW v RJ.
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5067
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Pitlik píše:žiadne hadičky, žiadne čidlo teploty...
viem ako to vyriešiť softvérovo aby to nerobilo, nepomôže ani výmena N109 ani káblovačka k ventilu.. dokonca druhá RJ a po niekoľkých km to začne robiť znovu... zatiaľ som neprišiel na iné riešenie ako upraviť SW v RJ.
?????? To snad né.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Odpovědi: 0
Registrován: 25 čer 2014, 18:29

Příspěvek od Pitlik »

martinsidlo: máš nejaké riešenie pre tento problém? (moje nespočíva vo vypnutí chybových hlásení ako by sa mohlo na prvý pohľad zdať...)
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5067
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Prosím, avčem spočívá odstranění chyby N109? To mě zajímá,rád se přiučím.
SW odstranit přerušený kabel?????
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Odpovědi: 0
Registrován: 25 čer 2014, 18:29

Příspěvek od Pitlik »

ako si prišiel na to, že je prerušený kábel?
SW úprava spočíva v upravení podmienok pre test, pri ktorom dôjde k zlyhaniu a RJ vyhodnotí ventil ako vadný..
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
kovycek007
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2017, 20:05

Příspěvek od kovycek007 »

Další poznatek je, že pokud podrzim plyn na podlaze víc jak cca 3 sekundy ,tak to vyhodí to regulace nedosazena ,jakmile chybu smazu tak zmizí a už jenom vyskakuje ta n109, z čehož soudím že vedení vzduchu bude v pořádku .
Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Odpovědi: 0
Registrován: 25 čer 2014, 18:29

Příspěvek od Pitlik »

kovycek: nebádaj, auto nejde v klasickom núdzovom režime len nepustí plnú dávku nafty. Núdzový režim ti hodí potom z toho dôvodu, že turbo nenafúkne požadovaný tlak a to len preto lebo nemáš dosť nafty...
platí čo som písal vyššie - úprava SW
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
kovycek007
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2017, 20:05

Příspěvek od kovycek007 »

Ten software co mám v ŘJ cca půl roku fungoval naprosto bez problému.
kovycek007
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2017, 20:05

Příspěvek od kovycek007 »

Je to úplně nový Bosch čisťounký.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“