Aloha. Chyba viz foto, bez nouze, jen sviti kontrolka. Po cem jit? A radeji hned menit klapku nebo cistit? Diky za info, pripadne mi i helfne, co presne objednat? Dekuji
Naposledy upravil(a) Thopr dne 13 říj 2019, 15:51, celkem upraveno 4 x.
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020...
klapka by mohla stačit vyčistit, od výfukových plynů se tam udělá nános a klapka nedojde do krajní polohy a vyhodí chybu, EGR bude dřív nebo později na výměnu
Huml píše:klapka by mohla stačit vyčistit, od výfukových plynů se tam udělá nános a klapka nedojde do krajní polohy a vyhodí chybu, EGR bude dřív nebo později na výměnu
Díky
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020...
Klapka vycistena, celkem humus no, ale zase ne tak moc jak byva treba u O1... Chyba sviti stale, asi je potreba opet vymazat, ze? Jinak jsem zaznamenal, ze pri zdechnuti je motor podstatne klidnejsi, evidentne se uz dovre. To plastove sani bych nejradeji vycistil taky, ale to bych musel sundat trubku z railu... A pak nevim, jestli natocim. Hm? Prozatim jsem ho vycistil jen cca 10cm nad klapkou, proste kam jsem se dostal. Prvni start neklidny, ted uz ok.
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020...
Takze vycisteno, pri ceste za brachou na smazani chyby kontrolka sama zhasla, nyni je krasne klidny a tichy motor pri vypnuti. Takze klapka jako nova, ted uz jen cekat az se ozve EGR... Nebo radeji vymenit preventivne?
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020...
Takže od vyčištění najeto cca 800km, vše ok. Dnes jízda 100 km a v nižších ot cca 1700ot pár docela dost znatelných škubanců... Jakoby vynechání motoru. Při plném plynu nebo vyšších ot. jsem nic nezaznamenal.
Nafta VERVA a VIF, filtr 1500km po výměně za origo, žádné šponky tam nebyly.
Vypadá to na EGR? A mám čekat na kontrolku a nouzák? Auto potřebuji denně, proto bych raději vyměnil.
Doporučíte EGR, který kupujete Vy a funguje? Je to na káru v popisu.
Předem děkuji
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020...
Dnes jsem dorazil, zdechl auto. Pak chtěl po cca 2 hodinách odjet a auto nastartovalo, přestalo držet volnoběh a zdechlo. Tak se to opakovalo cca 5 x ... Mezitím se rozsvítila kontrolka motoru a rozblikalo žhavení.
Odpojil jsem tu trubku od egru, co je vedená do klapky vepředu, z ní se lehce začalo dýmit po startu, ale auto už šlo nastartovat.
Značí to tedy určo EGR? Abych tedy objednal nový. Diagnostikovat nyní nemohu.
Díky za odpověď. Případně lze s tím jezdit, nebo to dokáže zdechnout i při jízdě? Případně šlo by trochu km dojet, když bych tu trubky při problému odpojil?
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020...
Bude rozpadlá rolna na egr tím tam vznikne vůle a egr zůstane otevřený přesto že hlásí polohu zavřeno a jednotka je spokojená.Většinou už při první závadě egr doporučuji hned vyměnit protože to pak může přijet na podválu.Zajímavé je že se všichni ptaj jestli můžou dál jezdi říkám že můžou ale taky je možnost že dojedou.Ty seš aspon zručnej tak si ho nouzově zaslepíš ale řekni to paničce.
Tak zitra se jde na vymenu. Nejaky spek? V planu je bez sundavani napravnice. Nekde jsem videl,ze by melo stacit jen povolit DPF z drzaku, ze ho bytahovat ben nemusim. Urco tedy mazaci a odtokove trubky z turba pryc a jeste neco? Poloosa muze zustat?
Dekuji pripadne za radu.
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020...
V poho vyměníš i bez sundání nápravnice a DPF- DPF odsuneš bokem jak povolíš sponu od turba,1 šroubek na 13 klíč od držáku a dvě matice M8 zezadu na bloku. Já u OII poloosu nechávám,ale u Fabie II je míň místa a je lepší ji vyhodit.