spojková lamela multivan T4

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
jirkastrachota
Přispěvovatel
Příspěvky: 657
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 19:09
Bydliště: Benešov

spojková lamela multivan T4

Příspěvek od jirkastrachota »

Ahoj, všem, jen malej dotaz. Kamarád má T4 multivan, 111kw, a chce měnit spojku. Objednal jí podle VIN, údajně to konzultoval i s někým z Vw, a přišla mu spojka s odpruženou lamelou.Na autě je dvouhmota, a ta by měla mít pevnou lamelu, nebo se oba pleteme? Zatím to nerozebral, a nechce to rozhazovat, dokud si nebude jistý. Tak neví, co je na autě teď. Už jste se někdo setkal s dvouhmotou která má odpruženou i lamelu? Děkuji za každý inteligentní komentář "k věci" :)
Naposledy upravil(a) jirkastrachota dne 29 zář 2019, 07:38, celkem upraveno 1 x.
octavia combi,1.9 tdi,66kw r.v.99,chip na +-82kw,EGR venku, chlazení ic v podběhu,brzdy 288, puky TT, VW Transporter T4 long, 2,4D, SYNCRO
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Koukám do katalogu a jako Sachs nebo Luk mají lamelu 240mm odpruženou i dvouhmota může mít odpruženou lamelu, viděl jsem to u Passatu s podélným motorem nebo u Mercedesu.
Uživatelský avatar
jirkastrachota
Přispěvovatel
Příspěvky: 657
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 19:09
Bydliště: Benešov

Příspěvek od jirkastrachota »

Děkuji za info.
octavia combi,1.9 tdi,66kw r.v.99,chip na +-82kw,EGR venku, chlazení ic v podběhu,brzdy 288, puky TT, VW Transporter T4 long, 2,4D, SYNCRO
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“