Stránka 1 z 1

Daily 70c18 spojka

Napsal: 30 zář 2019, 20:29
od micar
2019 spojka začíná prokluzovat... Je to vůbec možné... Najeto 35t většinou dalnice....

Napsal: 25 říj 2019, 18:59
od slovacek.milos
je to možné měl jsem jednoho pacienta a měnil spojku po 10.000 km, on na té spojce spával

říkám mu proč máte pořád nohu na spojce odpověd já bych se na ni netrefil



pokud je spojka v přádku a jen klouže tak se mohlo ulomit kus obložení zkus ji párkrát připálit slápni vytoč motor mantazii se meze nekladou

Napsal: 10 pro 2019, 09:34
od HonzaXM
Nám na nových VW T6 smrdí spojka při rozjezdu do kopce a zpátečka jde přes zuby. A odpověď VW? Vyměňte řidiče. Tihle kluci ale najeli i 400 tis. km (město, meziměsto, jednou týdně dálka) na VW T5 s původní spojkou a většina z nich jsou skvělí řidiči. Spojky jsou prostě poddimenzované a stejné s více modely různých výkonů. Třeba u T6 je stejná spojka u 100 kW a 150 kW, dokonce stejná jako u Audi RS3 294 kW. Třeba nedávno jsem dělal spojku na Chevrolet Captiva. Velikost silně připomínala CD.

Napsal: 10 pro 2019, 10:39
od roman1648
Jako je to katastrofa, kámoš si koupil nový Iveco Valníka, nemyslím si že by to nějak přetěžoval, tam pár obrubáků,tam půl kubíku betonu, jako nic nenormálního, za kabinnou u výztuhy praskul rám asi po dvou měsících, ten profil je jak na branku do chlívku
Tak jsem to vyvařil,vybrousil,přeplátoval a čeká kde to praskne znovu jinde...reklamaci mu samozřejmě neuznali s tím že to musel přetěžovat :?

Napsal: 10 pro 2019, 15:57
od Pepíček
Taky jsem se bál, když jsem na T4 valníku(2.4D 57kW) vozil místo 1tuny někdy i 1700kg šrěrku nebo paletu cementu 1400kg.Nikdy se nic nestalo a to je rám taky jen z plíšku

Napsal: 10 pro 2019, 17:21
od slovacek.milos
[quote="HonzaXM"]Nám na nových VW T6 smrdí spojka při rozjezdu do kopce a zpátečka jde přes zuby. A odpověď VW?

sup v záruce táhne doprava, odpověd technika v praze v autorizáku:

to dělá každý protože jedna poloosa je delší a druhá kratší ;)

Napsal: 13 pro 2019, 08:32
od roman1648
Pepíček píše:Taky jsem se bál, když jsem na T4 valníku(2.4D 57kW) vozil místo 1tuny někdy i 1700kg šrěrku nebo paletu cementu 1400kg.Nikdy se nic nestalo a to je rám taky jen z plíšku
Jj, je to divný, on má i T5 valníka klasika 1.9Tdi, ten vozí i kubík a půl betonu a drží