Stránka 1 z 1
Punto 2011 reset servisu
Napsal: 07 říj 2019, 20:10
od micar
Nevíte někdo postup jak smazat interval, bez diagnostiky. Dik
Napsal: 11 říj 2019, 14:39
od slovacek.milos
zapneš klíček, dupneš na plyn, 7 x dupneš na brzdu , počkáš 20 vteřin putíš plyn vypneš klíček, 20 sekund čekáš a nastartuješ

Napsal: 11 říj 2019, 20:10
od fekálek
A ještě mezi tím třikrát oběhneš auto

to je ital no

Napsal: 12 říj 2019, 00:11
od passion
1. Zapni zapaľovanie, neštartuj
2. Tlač tlačítko na počítadle, kým sa ti nezobrazia celkové najazdené km
3. Vypni zapaľovanie
4. Zatlač a drž tlačítko nulovania kilometrov
5. Zapni zapaľovanie
6. Až sa odpočíta na displeji z 10 po 0, pusti tlačítko nulovania kilometrov
7. Vypni zapaľovanie
Napsal: 12 říj 2019, 07:48
od slovacek.milos
fekálek píše:A ještě mezi tím třikrát oběhneš auto

to je ital no

máš to i podobné u rencka slípneš na plyn, zapneš klíček, pětkrát na brzdu vypneš a pustíš plyn, když jsem to dělal poprve tak sem myslel že si dělají kozy a on servis zmizel

kdo to chce přesně tak nejlíp vyfotit přístrojovku je blbá fábka má taky víc způsobů i nemá

Napsal: 12 říj 2019, 15:45
od micar
Byla to kombinace plyn brzda
Napsal: 12 říj 2019, 16:41
od slovacek.milos
micar píše:Byla to kombinace plyn brzda
když jsem to dělal po prve tak jsem říkal že si stěch servisáků dělají prdel tady je jen důležité počkat dělat to pomalu
Napsal: 12 říj 2019, 19:31
od Marek001
Ja zas dnes u Tranzita 2011 - cez diag to vypnúť nešlo akurát ma naviedlo na postup, mačkal som brzdu, plyn, vypínal a zapínal kľúč a interval zmizol, ani sám som tomu neveril

Napsal: 12 říj 2019, 22:09
od FandaTDI
No občas to jsou fakt až "šamanský praktiky" a nemusí to být jen ital nebo francouz... Takže někdy je potřeba to auto oběhnout šestkrát a za zpěvu indiánských zaříkadel
Třeba i Volvo má svý... Kdysi jsem snad v Autodatech narazil u nějakýho modelu na postup, kde se snad 4* zapínal výhřev zad.okna a mezitím vypínalo/zapínalo něco jinýho

Bohužel to teď nemůžu najít, ale koukám, že maj i další "specialitky" jako čudl/přepínač na zadní straně přístrojovky nebo to ukostření K-linky, což mívaj podobně i starší BMW ...
Pro zajímavost např. zde -
http://www.mjauto.cz/inspekce/volvo.htm
Co mě ale dostalo ještě víc, tak jednou jsem řešil chybu čidla na vaně (už ani nevim, co to bylo za auto) a prostě nešla smazat, i když čidlo ukazovalo jak teplotu, tak hladinu dobře, prostě žádnej zjevnej důvod k tý chybě... Majitel už byl smířenej s výměnou čidla, ale mně to prostě nedalo (když jak vedení, tak snímač byly zjevně bez problému), tak jsem chvíli pátral a nakonec to vyřešilo několikerý cyklování spínačky

...