Synchronizace vačky u 2,0tdi PPD a PD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- coltik
- Aktivista
- Příspěvky: 1048
- Registrován: 23 led 2006, 15:12
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Synchronizace vačky u 2,0tdi PPD a PD
Měl bych jeden dotaz na synchronizaci vačky.
Na kolik se má štělovat dle VAGu u těchto motorů.
BKP vstřiky Siemens 2,0tdi 16V PPD
BKD vstřiky Bosch 2,0tdi 16V PD
Seřizuje se to také na "0" jako u 8V PD?
Děkuji za info.
Na kolik se má štělovat dle VAGu u těchto motorů.
BKP vstřiky Siemens 2,0tdi 16V PPD
BKD vstřiky Bosch 2,0tdi 16V PD
Seřizuje se to také na "0" jako u 8V PD?
Děkuji za info.
VW Caddy 1,6tdi
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
- coltik
- Aktivista
- Příspěvky: 1048
- Registrován: 23 led 2006, 15:12
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Takže to brát jako pravidlo? Když na jednom autě je údaj na nule a na dalším autě třeba -3,5 , tak kde je tedy pravda?
VW Caddy 1,6tdi
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33617
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
zde máš humlův článek
jelikož se to tu poslední dobou omýlá pořád dokola, že se po výměně rozvodů zvedne spotřeba, především je to patrný na palubáku, dá se pomocí VAG zkontrolovat nastavení rozvodů, v naměřených hodnotách, v kanále 4 v poli 4 je synchronizace klikového a vačkovéhé hřídele, zobrazuje se zde úhlovej rozdíl snímačů kliky a vačky, o výroby je nastaveno na hodnotu 0°, pokud jsou hodnoty mínusové je vačka posunuta po směru otáčení dopředu, spotřeba je vyšší, posunem vačky proti směru otáčení se hodnoty posouvají do plusu, okamžitá spotřeba, na palubáku, klesá, tímto způsobem nelze doregulovávat zýšenou spotřebu způsobenou např. vadnými vstřikovači za účelem jejího snížení, nejlepší je nastavit hodnoty v rozsahu -0,5° až +0,5°, opotřebením rozvoďáku se hodnoty posouvají do plusu, pokud to půjde prosím o přesunutí do FAQ Mrknut?
novej poznatek k natáčení vačky, asi záleží na typu ŘJ, teď jsem řešil auto kde se vačkou natáčelo opačně pro dosažení plusových nebo mínusových hodnot, takže je potřeba to vždy vyzkoušet, mrknout kolik je na začátku pak zkusit hejbnout a zase mrknout a podle toho pak točit na správnou stranu
já osobně na to ser. zeptám se majitele zda je spokojený vačku na kolík a dole očmárnu setrvák nastavím jak to bylo a dlouhodobá spokojenost než furt něco řešit
jelikož se to tu poslední dobou omýlá pořád dokola, že se po výměně rozvodů zvedne spotřeba, především je to patrný na palubáku, dá se pomocí VAG zkontrolovat nastavení rozvodů, v naměřených hodnotách, v kanále 4 v poli 4 je synchronizace klikového a vačkovéhé hřídele, zobrazuje se zde úhlovej rozdíl snímačů kliky a vačky, o výroby je nastaveno na hodnotu 0°, pokud jsou hodnoty mínusové je vačka posunuta po směru otáčení dopředu, spotřeba je vyšší, posunem vačky proti směru otáčení se hodnoty posouvají do plusu, okamžitá spotřeba, na palubáku, klesá, tímto způsobem nelze doregulovávat zýšenou spotřebu způsobenou např. vadnými vstřikovači za účelem jejího snížení, nejlepší je nastavit hodnoty v rozsahu -0,5° až +0,5°, opotřebením rozvoďáku se hodnoty posouvají do plusu, pokud to půjde prosím o přesunutí do FAQ Mrknut?
novej poznatek k natáčení vačky, asi záleží na typu ŘJ, teď jsem řešil auto kde se vačkou natáčelo opačně pro dosažení plusových nebo mínusových hodnot, takže je potřeba to vždy vyzkoušet, mrknout kolik je na začátku pak zkusit hejbnout a zase mrknout a podle toho pak točit na správnou stranu
já osobně na to ser. zeptám se majitele zda je spokojený vačku na kolík a dole očmárnu setrvák nastavím jak to bylo a dlouhodobá spokojenost než furt něco řešit
Ano, naskočí vyšší spotřeba, ale ta se postupně upraví, pokud někdo hned čumí na číslíčka a začne to upravovat, postupně to potom popojede jinam, než se zamýšlelo..Proto je rozumnější koukat na cestu, sledovat chod motoru , jeho chytatelnost a nic dál neřešit. Motoru se tím jen pomůže.. 

nepropadat panice...
Re: Synchronizace vačky u 2,0tdi PPD a PD
Popros Humla o radu, ale jestli se nepletu, tak na 16v PD + PPD motorech je snímač otáček vačky na sací vačce, no a jelikož se vstřikovače ovládají od výfukové vačky, tak vlastně nastavení na 0 to nepokryje, co vím, tak BKD má obvykle dávku na volnoběj 4.7 Mg/R, což by mělo jít doladit výfukovou vačkou a nebo na přípravky.coltik píše:Měl bych jeden dotaz na synchronizaci vačky.
Na kolik se má štělovat dle VAGu u těchto motorů.
BKP vstřiky Siemens 2,0tdi 16V PPD
BKD vstřiky Bosch 2,0tdi 16V PD
Seřizuje se to také na "0" jako u 8V PD?
Děkuji za info.
- coltik
- Aktivista
- Příspěvky: 1048
- Registrován: 23 led 2006, 15:12
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Synchronizace vačky u 2,0tdi PPD a PD
Jde mi právě o tohle, jestli to vůbec má cenu štělovat na nulu nebo to radši nechat být a spolehnout se na přípravky.Tomas.cz píše:Popros Humla o radu, ale jestli se nepletu, tak na 16v PD + PPD motorech je snímač otáček vačky na sací vačce, no a jelikož se vstřikovače ovládají od výfukové vačky, tak vlastně nastavení na 0 to nepokryje, co vím, tak BKD má obvykle dávku na volnoběj 4.7 Mg/R, což by mělo jít doladit výfukovou vačkou a nebo na přípravky.coltik píše:Měl bych jeden dotaz na synchronizaci vačky.
Na kolik se má štělovat dle VAGu u těchto motorů.
BKP vstřiky Siemens 2,0tdi 16V PPD
BKD vstřiky Bosch 2,0tdi 16V PD
Seřizuje se to také na "0" jako u 8V PD?
Děkuji za info.
VW Caddy 1,6tdi
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
- coltik
- Aktivista
- Příspěvky: 1048
- Registrován: 23 led 2006, 15:12
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Díky moc za osvětu 😉👍
VW Caddy 1,6tdi
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz