Stránka 1 z 2

U 1,8 tsi výbrus

Napsal: 19 lis 2019, 21:38
od zdenda1177
jde udělat výbrus válců u 1,8 tsi CDAA r.v. 2010, je už na valcích ten nástrik nebo jak to je? díky

Re: U 1,8 tsi výbrus

Napsal: 19 lis 2019, 22:07
od slovacek.milos
zdenda1177 píše:jde udělat výbrus válců u 1,8 tsi CDAA r.v. 2010, je už na valcích ten nástrik nebo jak to je? díky
co to je ten nástřik? :? ;) já ho dělám v šest ráno výbrus zatím není potřeba ;) mazání OK ;)

Napsal: 19 lis 2019, 22:12
od zdenda1177
no jak nanášej vrstvu čehosi na válce jestli to už bylo na tomto sráči

Napsal: 19 lis 2019, 22:15
od zdenda1177
právě že mě v motorárne nutěj do výbrusu ale je fakt že ten motor jezdil hodne dlouho se spotrebou litr na 300km

Napsal: 20 lis 2019, 08:29
od Marek001
1.8 TSi má nikasil, tam s výbrusom moc neuspeješ, jedine druhý blok alebo úprava na suché vložky

Napsal: 20 lis 2019, 09:32
od Rayx
piston 40 251 600
cylinder diameter (Ø) 82.51 mm
EAN 4028977685996

piston 40 251 610
Cylinder diameter (Ø) 82.76 mm
EAN 4028977686009

piston 40 251 620
Cylinder diameter (Ø) 83.01 mm
EAN 4028977686016

EA888 motory
Engine block - Cast iron cylinder crankcase
The cylinder crankcase has a closed-deck configuration and is made of cast iron (GJL 250).
GJL 250 - designation according to current standard. The earlier designation was GG 25.
The cylinder liners are finished in a three-stage fluid jet honing process.

Konečné obrábění pracovní plochy válců je prováděno třístupňovým kapalinovým honováním. Použitím této metody je zkrácena doba záběhu motoru a rovněž snížena spotřeba oleje.

Ale je třeba to dobře posoudit a prohlídnout, proměřit, ono jít rovnou do výbrusu je někdy u "specialistů" horší, než to nedělat ;)

Napsal: 20 lis 2019, 09:36
od Marek001
No len či tá vrstva nebude popraskaná, hlavu už dole máte?

Napsal: 20 lis 2019, 20:26
od Jarda S.
Marek001 píše:1.8 TSi má nikasil, tam s výbrusom moc neuspeješ, jedine druhý blok alebo úprava na suché vložky
u motorek se nikasil obnovuje, u auta to nejde ?

Napsal: 20 lis 2019, 20:33
od Marek001
Ano dá sa všetko, ale oprava na suchú vložku má najlepší predpoklad životnosti, rád sa nechám poučiť ak sa mýlim

Napsal: 20 lis 2019, 20:42
od slovacek.milos
Jarda S. píše: u motorek se nikasil obnovuje, u auta to nejde ?
u motorky se dává nikasil na píst a vložka se brousí né?

Napsal: 20 lis 2019, 21:05
od Jarda S.
ne, válec se pokoví a vybrousí na původní rozměr ;)

Napsal: 20 lis 2019, 21:15
od slovacek.milos
Jarda S. píše:ne, válec se pokoví a vybrousí na původní rozměr ;)
aha
mám jen jednu zkušenost hatz jednoválec strašně smrděl, tak jsem zavezl na výbrus do šardic, padalík, borec se podíval a že píst je drahý uděláme nikasil ale trvá to měsíc, já ok, je to tak 12 let motor furt super platil jsem tehdy tak 1500 max, vemu kliku dekompres zatočím a ;)

Napsal: 21 lis 2019, 06:59
od ondra.p
Nikasil se nejvíce řeší u krosek a vím že i tam s tím kluci mívají problémy. Loupe se to praská to. Kdysi jsem dělal pár motorů na na Grizzlyně kde je taky nikasil a aději jsem to nechal vyvložkovat ocelovýma vložkama a jezdí to dodnes.

Napsal: 22 lis 2019, 17:33
od A6TDI
Kolik to stoji na to 1.8 ?

Napsal: 22 lis 2019, 18:32
od Ladas
Nikasil nebo suchý vložky