Passat 1.9TDiPD vysoka volnobezna davka a spotreba-VYRIESENE
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Passat 1.9TDiPD vysoka volnobezna davka a spotreba-VYRIESENE
Zdravim klubaci.
Mam nasledovky problem. Auto je po vymene vacky, dvihatok, klznych lozisk, rozvodu (na pripravky), vstrekovacov + naslednom nastaveni a povoleni o 180°
Problem je ten, ze sa neviem dostat so spotrebou na volnobehu pri zahriatom motore pod 1-1,2 litra a s volnobeznou davkou paliva na normalnu hranicu okolo 5mg/str
Momentalne hodnoty motora:
synchronizacia vacka/kluka na 0,0°
hodnoty vstrekovacoch okolo 0,1 - max 0,5
teplota pri testoch 80°+
volnobezna davka vyse 9,5mg/str, niekedy az 10
spotreba na palubnom 1,2l/h, cez diagnostiku 1l/h
Vsetko toto sa upravi (nie uplne optimalne) ked posuniem rozvod do + az niekde okolo 7°. vtedy sa volnobezna davka upravi na cca 5-6mg/str a spotreba na 0,7-0,8
Nedava to vobec zmysel a nikto s kym som sa zatial radil sa s takou anomaliou este nestretol.
Niekto nejake konstruktivne rady a napady? Bol by som vdacny.. Dakujem
PS: v diagnostike ziadna chyba, motor ide dobre aj pri 0,0 aj pri +7° rozladenej synchronizacii.
Mam nasledovky problem. Auto je po vymene vacky, dvihatok, klznych lozisk, rozvodu (na pripravky), vstrekovacov + naslednom nastaveni a povoleni o 180°
Problem je ten, ze sa neviem dostat so spotrebou na volnobehu pri zahriatom motore pod 1-1,2 litra a s volnobeznou davkou paliva na normalnu hranicu okolo 5mg/str
Momentalne hodnoty motora:
synchronizacia vacka/kluka na 0,0°
hodnoty vstrekovacoch okolo 0,1 - max 0,5
teplota pri testoch 80°+
volnobezna davka vyse 9,5mg/str, niekedy az 10
spotreba na palubnom 1,2l/h, cez diagnostiku 1l/h
Vsetko toto sa upravi (nie uplne optimalne) ked posuniem rozvod do + az niekde okolo 7°. vtedy sa volnobezna davka upravi na cca 5-6mg/str a spotreba na 0,7-0,8
Nedava to vobec zmysel a nikto s kym som sa zatial radil sa s takou anomaliou este nestretol.
Niekto nejake konstruktivne rady a napady? Bol by som vdacny.. Dakujem
PS: v diagnostike ziadna chyba, motor ide dobre aj pri 0,0 aj pri +7° rozladenej synchronizacii.
Naposledy upravil(a) VeilSide dne 06 pro 2019, 19:49, celkem upraveno 1 x.
vacka nova, druhovyroba ET
vstreky nove, po repase, krasne hodnoty,
rozvod novy, nastaveny na pripravky, doladeny na 0.0°
vsetko sa to doladi az ked rozladim synchronizaciu na 5 az 7 stupnov do plusu..
Nic ine sa nerobilo, len rozvod, vstreky a vacka (robilo sa to preto lebo vacka odisla aj s jednym dvihatkom-tak sa vymenilo vsetko komplet)
Predtym auto ani netriaslo na volnobehu (aj ked vstreky boli ake boli)
Vsetko az po vymene vacky.... Ale vacka je original taka ako ma byt ET HV0162
vstreky nove, po repase, krasne hodnoty,
rozvod novy, nastaveny na pripravky, doladeny na 0.0°
vsetko sa to doladi az ked rozladim synchronizaciu na 5 az 7 stupnov do plusu..
Nic ine sa nerobilo, len rozvod, vstreky a vacka (robilo sa to preto lebo vacka odisla aj s jednym dvihatkom-tak sa vymenilo vsetko komplet)
Predtym auto ani netriaslo na volnobehu (aj ked vstreky boli ake boli)
Vsetko az po vymene vacky.... Ale vacka je original taka ako ma byt ET HV0162
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4287
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
Odpovědi: 0
shodou náhod tu můžu přispět svým dílem, ET litinu vačku jsem taky koupil a nefunguje jak má- auto nemá výkon v nižších otáčkách ale jinak jede a žere normálně podle palubáku ohřátý 0.6l na volnoběh 
ps: ještě je možnost že někdo měnil vstřiky/jednotku a pomíchal to u avf jsou dvě verze starší kde jsou AL vstřiky a k nim soft v jednotce a novější (menší) BA vstřiky

ps: ještě je možnost že někdo měnil vstřiky/jednotku a pomíchal to u avf jsou dvě verze starší kde jsou AL vstřiky a k nim soft v jednotce a novější (menší) BA vstřiky

Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Passat AVF 96kw
Pani dakujem vsetky za rady a zapojenie hlav do tohto problemu. Cenim si to.
K tej vacke a vstrekom.
Vsetko to zacalo pretoze povodna vacka mala zodraty konik na prvom valci, standard nie, ved menit olej po 10tkm je velmi drahe. Nevadi, motor buchotal, neskor zodral dvihatko uplne.
Predtym ale auto islo uplne normalne, aj ked dva vstreky uz mali hodnoty vyse 1 az 1.8. Tak som kupil novu vacku ET, klzne loziska, cierne dvihatka INA, simering, rozvod a islo sa na to. Vymenil som to a od vtedy neviem naladit motor nijak raz. Tak som myslel, ci to uz nebude tymi dvoma vylietanymi vstrekmi - zobral som repas (mimochodom vstreky su BA, nie AL ako v ASZ/ARL)
Skusil som nastavit rozvod este raz na pripravky, nastavit vstreky, povolit o 180° a aj s tymito vstrekmi je to stale rovnake, a teda spotreba volnobeh bez spotrebicov 1,2 a volnobezna davka okolo 10mg/str co je moc aj na nacipovane auto.
Cize ked odhliadnej od vsetkeho tak jedine vadne tam uz moze byt len vacka ktora isla nova od ET. Alebo moze byt este ina mapa ku vstrekom? to by mi ale nedavalo zmysel kedze posuniem vacku do +5.5 az 7° a hodnoty sa upravia. Spotreba 0,6l cez vcds a vstrekovacia davka okolo 5.x mg/str
K tej vacke a vstrekom.
Vsetko to zacalo pretoze povodna vacka mala zodraty konik na prvom valci, standard nie, ved menit olej po 10tkm je velmi drahe. Nevadi, motor buchotal, neskor zodral dvihatko uplne.
Predtym ale auto islo uplne normalne, aj ked dva vstreky uz mali hodnoty vyse 1 az 1.8. Tak som kupil novu vacku ET, klzne loziska, cierne dvihatka INA, simering, rozvod a islo sa na to. Vymenil som to a od vtedy neviem naladit motor nijak raz. Tak som myslel, ci to uz nebude tymi dvoma vylietanymi vstrekmi - zobral som repas (mimochodom vstreky su BA, nie AL ako v ASZ/ARL)
Skusil som nastavit rozvod este raz na pripravky, nastavit vstreky, povolit o 180° a aj s tymito vstrekmi je to stale rovnake, a teda spotreba volnobeh bez spotrebicov 1,2 a volnobezna davka okolo 10mg/str co je moc aj na nacipovane auto.
Cize ked odhliadnej od vsetkeho tak jedine vadne tam uz moze byt len vacka ktora isla nova od ET. Alebo moze byt este ina mapa ku vstrekom? to by mi ale nedavalo zmysel kedze posuniem vacku do +5.5 az 7° a hodnoty sa upravia. Spotreba 0,6l cez vcds a vstrekovacia davka okolo 5.x mg/str
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4287
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
Odpovědi: 0
ano, byli dvě možnosti větší vstřiky a k nim příslušný soft a pak menší BA vstřiky a k nim jiný softVeilSide píše: Alebo moze byt este ina mapa ku vstrekom? to by mi ale nedavalo zmysel kedze posuniem vacku do +5.5 az 7° a hodnoty sa upravia. Spotreba 0,6l cez vcds a vstrekovacia davka okolo 5.x mg/str

Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Passat AVF 96kw