Stránka 1 z 2
DPF R.Scenic 2 1,9dci - vyriešene
Napsal: 08 led 2020, 12:56
od ROMEK
Na aute byl problem s DPF dalo sa to nekde vyčistit vydržalo to týdeň. Dif snímač tlaku je v norme na diagnostike zavady P1436 regeneracia filtru prerušeni a P1431 časticový filter interná závada. Na volnobeh tlak pred filtrem 116mBar.
Auto ke mne nejezdí je to byvalí kolega z práce nevím kdo kde jak mu to čistil auto udajne olej nežere najezd 280000Km. Na co sa zamerat? chcel bych vstrekovače poslat na kontrolu repas. Udajne s tým DPF začli hned po STK jak to točili do 4tis.
dík
Napsal: 08 led 2020, 13:05
od roman1648
Jak píšeš, je potřeba zjistit kde to čistili a jak, je k tomu protokol ??
Tuhle dojel borec s něčím podobným,sice to byl Seat,ale to je jedno,hned mezi dveřma hlasi že DPF to není že to mu odborně čistili,jak to samo nevěděl, já nahodou toho dotyčného (u mě patlala ) znám,tak jsem mu volal co s tím dělali, tak prý normálně ten čistič bez demotáže od CarTechnic,pak už to šlo na sílu zregenerovat,auto začalo jet tak si vzal bůra a poslal ho pryč,vydrželo to týden...ještě mu zkurvil teplotní snímač zepředu na DPF tak to tam nějak doprznil,no hrůza...
Takže není čistit jako čistit
Když to dáš někam do opravdu odborné firmy už se nám hodněkrát stalo že nám to vrátili s tím že to nepůjde
Napsal: 08 led 2020, 15:34
od Marek001
Skús v meraných hodnotách nájsť km od poslednej regenerácie a hlavne teplotu pri nej. Koncovka je čierna? Ak tomu dobre chápem auto normálne 280000 km jazdilo až išiel na STK a potom sa filter upchal a museli ho dať čistiť? Takisto by bolo dobré zistiť či po vyčistení nastavili výmenu filtra a pod.
Napsal: 08 led 2020, 22:17
od geo
Při tomhle protitlaku už regenerace nepujde.Filtr bych vyndal otestoval kat ten bude asi Ko omrknul filtr zda není prasklej a nechal vyčistit.U katu majzla na náhrady většina náhrad co jsem testoval nesvítila.Dobré kurvítko je prasklá hadice plnícího tlaku ta zaláduje filtr během chvíle.
Napsal: 09 led 2020, 08:46
od ROMEK
Nahradu tam dávat nebudu s tým už mám svoje skusenosti u katalizatoru na benzín. Na diag. byla posledná regenerácia pred 115Km filter menený pred 300km. Takže asi to vynuloval kde to bylo vubec nevím.
Auto dorazí v pondelí. Ten kat. v DPF sa da skontrolovat teplovzdusnu pištolu a čističem na brzdy ne ?
Napsal: 09 led 2020, 10:02
od geo
Ano
Napsal: 09 led 2020, 10:38
od ROMEK
Na kolko by sa mal ten kat rozohrait či dosiahne teplotu a neni KO. 700-800st ?
Napsal: 09 led 2020, 10:39
od roman1648
Můžete přiblížit ten postup?
Posledně jsem do toho foukal horkovzduskou,ta se za chvíli přehrála a bylo po ní....
Napsal: 09 led 2020, 10:45
od ROMEK
ked je DPF vymontovane tak fukaš horkovzdušku aby sa nahríl kat a potom strekuješ po trochach "uhlovodíky" podla mňa čistič brzd. začne svítit . nikedy sem to nerobil ja tieto veci moc nerobím ale davnejšie som videl nejaké video
Napsal: 09 led 2020, 11:02
od roman1648
jo, to jo ale jak jsem do toho foukal a ten horkej vzduch se vracel tak ta pistole se v tu ránu přehřála,zahučela a konec

Napsal: 09 led 2020, 11:20
od ROMEK
možno zahučí aj moja

Napsal: 09 led 2020, 11:54
od Marek001
Je dobré mať v tom dpf-ku trochu ťah, ako v komíne, ideál je napojiť ho na odsávačku prípadne aspoň na dlhú rúru smerom dohora
Napsal: 09 led 2020, 13:58
od geo
Ano
Napsal: 13 led 2020, 13:00
od ROMEK
Kluci klasika jak píše Roman DPF dole ani nebylo šruby totalne hrdzave a sponu sem musel urezat. Asi tam neco strikel a padaj. DPF mam dole neni praskle. Tady je zvlášť katalizator hned za turbem a DPF je uplne dole. Jak je to u tehoto systemu má to ešte katalizator aj v DPFku?
Napsal: 10 úno 2020, 10:08
od ROMEK
Po vyčistený DPF je snimač tlaku pred DPF 7-10mBar byl sem to trochu prejet nech filtr vyschne a tlak byl okolo 15mBar spravila sa staticka regeneracia teplotu dosahel nejkých 570stupnu a po regeneracii tlak 2mBar tak snad bude OK.
inak vstreky všetky 4 KO takže repas , nova hadica od turba, vyčistene DPF nejaký montážny material a práca cena okolo 900eur