Stránka 1 z 2

03 2.0tdi 110kw 2014 ztraci se voda

Napsal: 22 led 2020, 10:27
od TomášTDI
Kluci poradte vy co s tim mate nejakou zkusenost, ztraci se voda a to 2L za 14000km nikde nic viditelne neprolina nekape nic,po cem jit,pry to byva casto vodnim intercoolerem, sam s tim nemam zkusenost, proto se nejprve ptam co by to mohlo byt anebo jestli se s tim nekdo nesetkal... Dekuji

Napsal: 22 led 2020, 14:03
od Tomas.cz
Vyndejte ten IC, osobně ho tipuju.

Napsal: 22 led 2020, 15:11
od Tomas6
Taky jsem se tu před časem ptal a byl to ic. A od té doby jsem dával další dva.

Napsal: 22 led 2020, 17:09
od JENDA T4
možná mám nový za 6tis
použité s doložením km kolem 4tis

Napsal: 22 led 2020, 19:09
od marfan
Pozrel by som po výmene toho IC aj DPF v akom je stave.

Ja mám od tej chladiacej kvapaliny pripchaté DPF.

Napsal: 27 led 2020, 19:49
od TomášTDI
a zkouseli jste to nejakym zpusobem tlakovat i na aute? je asi lepsi ho vyndat ze jo... akorat teda pristup k nemu ze spoda nic moc,sundavali jste i predek?nebo jde to dobre,radsi se zeptam at nedelam neco zbytecne,dekuji a jeste jedna vec auto ma 177 najeto udelat u rovnou rozvody? slysel jsem ze interval cca 210km ale kvuli pumpe uz jsem stejne sundal kryty a vse abych to omrkl takze bych to urcite rovnou udelal

Napsal: 27 led 2020, 21:33
od Tomas6
177 to vydržela dlouho. Já ten ic dělal normálně z vrchu.Odstrojit ty naháňky na sání a.filtrbox a.celkem.to šlo. Největší zádrhel byl že jedna hadice nešla sundat jak byla přilepená,tak jsem ji musel říznout a dát novou. Když jsem ho sundal normálně byla vidět chladící kapalina v sání.

Napsal: 27 led 2020, 21:41
od marfan
U mňa bol najväčší problém odtiahnúť spodné tri šroby.

Inak je to robota na 2hodinky ak to robíš prvý raz.

K tomu tlakovaniu asi len toľko, kým to pripravíš na natlakovanie tak to budeš mať aj vymontované a fyzicky skontrolované, mne to tlakovali a únik 3deci na 300km nenašli . :-D :-D :-D

Napsal: 27 led 2020, 22:17
od TomášTDI
ok zítra jdu na to,tak pak dám vědět jak to dopadlo

Napsal: 28 led 2020, 20:26
od TomášTDI
ObrázekObrázekco vy na to? Jdou tam videt kapkyv pravem rohu, ale cooler jsme zkouseli tlakovat v horke vode a nic :D co navrhujete :D

Napsal: 28 led 2020, 20:36
od Tomas6
Vyměnit je ko. Můžeš tlakovat i v horké vodě ale tak jak za jízdy ho nikdy nenahřeješ. Co dělal já, tak se voda tratila jen na dálnici a to až po 200km mu ubylo tak dvě deci. Normálně jsem tu jezdil celý den,motor měl dle diag cca 90 stupňů,ještě horké jsem to fouknul na 2 atm a neztratilo se nic. Tak po radách od kluků tady se koupil nový a je klid.Taky bylo jen tak v rohu pár kapek,ale bylo a ona se tam nemá kama jinama dostat.

Napsal: 28 led 2020, 20:49
od TomášTDI
Jojo zitra mi dojde tak snad to bude tim :)

Napsal: 28 led 2020, 21:49
od marfan
Dobrý sajrajt tam máš.


Ja som to skúsil dať normálne do vedra s vodou natlakoval vzduchom a bolo hneď jasné kadiaľ to tečie.

Už mám najazdené cez 20tkm od výmeny a nedolial som ani mililiter chladiacej.
Inak odvzdušnilo sa to tak po 10km športovej jazdy. Takže úplne naparádu výmena.

S tou dialnicou som to mal iné napr. išiel som 200km trasu tak to bolo len natlakovane otvoril som viečko, vody dosť, spravil som pár krátkych jázd a už pípalo minimum chladiacej kvapaliny.

Inak 2013,2014 ročníky to majú snaď všetky 1,6 a 2,0 zlé po čase.

Napsal: 29 led 2020, 08:07
od TomášTDI
No ja ho tam nemam, nastesti to neni moje :D ale ten sajrajt je asi normalni ne... To je v kazdem aute olej v sani kdyz maji odvetrani z vika do sani...

Napsal: 30 led 2020, 06:09
od TomášTDI
Tak se nam to nakonec podarilo otlakovat ve varici vode a svete div se, bubliny na svete, muzu pro zajimavost poslat video a jeste bych chtel poprosit chci omrknout diagnostikou DPF kdyz to papalo vodu a kdo vi jak dlouho, nejsem si jisty jake ma mit spravne hodnoty DPF kolik je ideal a jaka je hodnota kdy uz je pricpany jestli by mi nekdo s timto proskolil