Stránka 1 z 2
prosím o radu so štartovaním
Napsal: 22 říj 2007, 15:23
od drobcekzmt
ahojte, poraďte mi lebo tú mojú starú podpálim.
nie a nie naštartovať. točím dlho a keď už už naskočí, a pustím, tak skape a ide mi kúdol bieleho dymu. ale potom, keď idem dlhšie, tak naskočí. žhaviče som dal nové, v stredu idem meniť olej + filter, palivový filter a ide mi nastaviť vyššiu dávku v predstriku, čo tam môže ešte byť. Ešte sa mi tam bublina objavila.
OCTAVIA r.v. 1999, 1,9 TDI, 66 kW, AGR
Díky hošani.

Napsal: 22 říj 2007, 15:54
od Tomasvw
nic nepodpaluj, radsej podaruj za odvoz...

bolo by od teba celkom fajn keby si aspon napisal co je to za auto, motor, rok vyroby, ked us chces volaco vedet
Napsal: 22 říj 2007, 16:23
od Obelisek
Ta bublina je O.K. neresit.Zkusit zvednout startovaci davku ale kdyz to takhle huli tak mozna zkontrolovat predvstrik
robil mi to
Napsal: 24 říj 2007, 13:31
od dream7000
golf IV, AGR 4 motion, vymenil som žhaviče, palivový filter, zvýšil štartovaciu dávku paliva a ide ako hodinky....ale stretol som sa už aj zo zaneseným sitkom na plaváku v nádrži a nechcelo to cucať naftu
Tomasvw :......však napisal že je to oktávka 99 AGR
Napsal: 24 říj 2007, 13:51
od Tomasvw
Naposledy upravil drobcekzmt dne po říjen 22, 2007 4:06 pm, celkově upraveno 2 krát.- dopisal to tam
re. Tomasvw
Napsal: 24 říj 2007, 15:10
od drobcekzmt
áno, Tomasvw má pravdu, napísal mi to, že to tam nemám, tak som to dopísal, aby to všetko bolo ok. dnes som menil chladiacu kvapalinu komplet, olej, kurňa, ten vyzeral, to černoch ma belšiu prdel, ako bol ten môj olej. olejový filter som menil, palivový, vzduchový a peľový filter. pýtal som sa na dávku, predstrek a závady cez vag a vravel, že to mám ok. tak uvidím ráno, keď naštartujem, ale aj tak, keby som poznal niekoho v blízkosti Martina, Žiliny, kto robí motory a má vag, tak nech sa i pozrie on, neviete o niekom?????

Napsal: 25 říj 2007, 19:09
od Tomasvw
no jak to dopadlo ??
Napsal: 26 říj 2007, 12:35
od majo1982
taky sem zvedav jak to dopadlo
Napsal: 26 říj 2007, 13:50
od AlesShi
zkus jiny zhavicky, kamos kupoval novy, a byly tri vriti
musel koupit dalsi
Napsal: 26 říj 2007, 15:33
od Obelisek
No to ze je startovaci davka v poradku to musel bez vyzkouseni asi ten mechanik vycist z kristalovy koule.To ze je v zakladnim nastaveni neznamena ze nema vysoko do zlabu

odpoved
Napsal: 27 říj 2007, 20:40
od drobcekzmt
ahojte, menil som olej, ten fakt vyzeral. dalej som menil olejovy, palivovy, vzduchovy a pelovy filter. na vagu mi povedal, ze je vse ok. a dnes som startoval a ziadna zmena. povedal, ze mi na startri zostava pastorok. ako vycistit sitko a vymenit tesnenie? povedal mi, ze bude treba nastavit davku,a predstrek a skontrolovat cidlo teploty motora. a este mi chyba cidlo vonkajsiej teploty. ma to nejaky vplyv na to? inak zhavice som menil v maji.
Napsal: 27 říj 2007, 20:46
od Marek77
A co říkají kompresní tlaky ???
Re: odpoved
Napsal: 27 říj 2007, 21:01
od pafka
drobcekzmt píše:ahojte, menil som olej, ten fakt vyzeral. dalej som menil olejovy, palivovy, vzduchovy a pelovy filter. na vagu mi povedal, ze je vse ok. a dnes som startoval a ziadna zmena. povedal, ze mi na startri zostava pastorok. ako vycistit sitko a vymenit tesnenie? povedal mi, ze bude treba nastavit davku,a predstrek a skontrolovat cidlo teploty motora. a este mi chyba cidlo vonkajsiej teploty. ma to nejaky vplyv na to? inak zhavice som menil v maji.
tak to čidlo odpoj, před startem, a uvidíš jak to chytne
tlaky
Napsal: 28 říj 2007, 10:48
od drobcekzmt
Napsal: 29 říj 2007, 21:28
od Nizulka
..pokud dobry vstriky a tlaky nech zkontrolovat rozvody,, pokud nepomuze, pravdepodobne cerpadlo..