Volvo V50 cuká
Napsal: 10 úno 2020, 21:25
Ahoj,
sháním někoho šikovnýho přes Volva, kdo ví co dělá. Tchán má V50 (2.0D 100 kW, automat, r.v. 2008) najeto cca 174 000 .
Auto při zrychlování v oblastí kolem 1 600 otáček cuká. Měl to po všemožných servisech na českolipsku bez výsledku. Nakonec skončil ve Volvu v Liberci. Auto je tam už měsíc. Zatím vše probíhá metodou pokus omyl, je tam za raketu a výsledek žádný.
Zkoušeli
- nejdřív začali tím, že dělaj nějaký bordel v elektronice světla pro denní svícení, tak pryč s nima...
- pak jim nějak klekla elektronika, tak nahráli nový software do řídící jednotky nebo jednotek
- 2x vyměnili EGR
- dali nový vstřiky
- pak bůh ví proč zkoumali ojnice
Pořád se radí s centrálou ve Švédsku a teď přišli s tím, že by zkusili vyměnit řídící jednotku. Mám to vše zprostředkovaně, takže neznám detaily, ale říkal jsem si, že se poptám, jestli tady neví někdo o slušném Volvaři, který by si to vzal za své auto dal do kupy a pokud ne, tak aspoň zjistil v čem je problém.
Díky, Míra
sháním někoho šikovnýho přes Volva, kdo ví co dělá. Tchán má V50 (2.0D 100 kW, automat, r.v. 2008) najeto cca 174 000 .
Auto při zrychlování v oblastí kolem 1 600 otáček cuká. Měl to po všemožných servisech na českolipsku bez výsledku. Nakonec skončil ve Volvu v Liberci. Auto je tam už měsíc. Zatím vše probíhá metodou pokus omyl, je tam za raketu a výsledek žádný.
Zkoušeli
- nejdřív začali tím, že dělaj nějaký bordel v elektronice světla pro denní svícení, tak pryč s nima...
- pak jim nějak klekla elektronika, tak nahráli nový software do řídící jednotky nebo jednotek
- 2x vyměnili EGR
- dali nový vstřiky
- pak bůh ví proč zkoumali ojnice
Pořád se radí s centrálou ve Švédsku a teď přišli s tím, že by zkusili vyměnit řídící jednotku. Mám to vše zprostředkovaně, takže neznám detaily, ale říkal jsem si, že se poptám, jestli tady neví někdo o slušném Volvaři, který by si to vzal za své auto dal do kupy a pokud ne, tak aspoň zjistil v čem je problém.
Díky, Míra