Stránka 1 z 2
Peugeot 1.6hdi točí ale nechytne!!!VYRESENO
Napsal: 11 úno 2020, 20:29
od karter
Chlapy mám dotaz na tohle čerpadlo jestli je rozdil v tom jak ho zaaretuji jde aretovat myslim z obou stran.Motor potkaný takže čerpadlo bylo hozený uplně někde jinde.Jinak je to partner r.v.2015 obsah 1.6HDI 66kw .

Napsal: 12 úno 2020, 12:55
od jericho-3
Mám zato, že ne. U prvních HDI to mělo značku, ale postupně to přestalo být důležité. Pokud to není na plánku rozvodů, tak je to fuk. Tohle čerpadlo jen tlakuje naftu, kdysi tvrdili, že jeho aretace má vliv , ale pak jim došlo, že je to kravina..Rozhodující je vačka-klika..A mám zato, že u 1,6 HDI 16 V je postavení rozvodů s písty v rovině..
Napsal: 13 úno 2020, 08:25
od roman1648
tady je to ale fakt úplně jedno jak je dáš, čerpadlo nemá nijak snímanou polohu a dává díky vícekomponentnímu mechanismu defacto konstantní tlak - dodávku nafty do railu
spodek - pod řemenicí je pulzní kolo, v něm je malý otvor do kterého dáš vrtáček do otvoru v bloku - nebo tělo oil čerpadla nebo co to tam je
vršek je klasika na šroub m8 do vačkového kola
bacha - jestli to bylo potkaný tak že se ohly ventily tak to chce i nový vačky
Napsal: 13 úno 2020, 18:28
od karter
jj potkaný to bylo ale je to 8 ventil takže tady by udajně vačka měla být v pohodě ne?Jinak hlava opravená nové ventily,vodítka,hydra,vahadla vše nastavený na připravky jen to bude asi pořádně zavzdušněný
Napsal: 13 úno 2020, 20:13
od ROMEK
u novších vozidel by sem byl u teho čerpadla opatrný. Kamoš tak robil nejakeho forda rozvody a ve vysokých otáčkach motor škubal a bylo to práve nastavením CR čerpadla
Napsal: 14 úno 2020, 07:32
od roman1648
s tím jsem se nesetkal, ale je to asi možný no...

Napsal: 15 úno 2020, 13:46
od karter
Tak auto toči jak zběsilé ale nechytne rozvody na připravky diagnostika bez závad dým z výfuku při startu jde

Napsal: 15 úno 2020, 14:35
od roman1648
Zkus mu pomoct sprejem do sání ono to někdy oživit je utrpení,někdy to musíme i roztahovat
Napsal: 15 úno 2020, 14:37
od jericho-3
A už ti naskočila komprese? Často to chvilku trvá, než se vše usadí..
Napsal: 15 úno 2020, 16:19
od karter
zítra mu dám čichnout spreje ja se snažil vše zalit naftou ale je mi divný že nemužu zalit přivod do čerpadla hadici liji do ni pořád naftu a pořád v ní nic neni

Napsal: 15 úno 2020, 16:45
od jericho-3
A čerpadlo v nádrži tlačí?
Napsal: 15 úno 2020, 17:25
od karter
tohle hdi má čerpadlo v nádrží ? já myslel že čerpadlo si vše saje samo? Je fakt že tady neni u fitru balonek na nasáti nafty.Koukal jsem právě origo delphinou že bych to odvzdušnil a neměl jsem v ní čerpadlo v nádrži ani v akčních členech
Napsal: 15 úno 2020, 18:47
od Tomas.cz
Tady bych vyťuknul z paliváku trubku co jde do čerpadla, do bajonetu nasadím nátrubek, na něj hadičku s trychtýřem a ten naplním naftou.
Onehdá jsem s jedním Berlingem 66kw, ale 16v verze trápil a problém byl v tom, že byly přehozené trubky do palivového filtru, byť jsou plastové na bajonet, tak bajonety někdo nakroutil k obrazu svému a bylo.
Chápu od stolu se dobře radí než s nervama v dílně, ale určitě prověřit cestu nafty od nádrže přes filtr k čerpadlu.
Napsal: 15 úno 2020, 21:42
od petrn
Pokud byl motor potkaný a váhala praskla tak máš i u 8v hnutou vačku.
Napsal: 15 úno 2020, 22:23
od karter
vahadla právě prasklá nebyla