Stránka 1 z 1

Scenic II - vstřiky

Napsal: 13 úno 2020, 09:51
od Marek77
Na Scenicu mojí ženy během roku a půl odešel už druhý vstřik. U benzinového motoru poněkud málo vídaná závada. Motor 1,6 16V 82kW, kód K4M812.

V obou případech projevy naprosto shodné. Zastudena to jede na čtyři, po cca 5 km to vysadí a jde na tři, vyskočí porucha motoru. Vstřiky v obou případech odešly elektricky, nejednalo se o mechanickou závadu. Při měření odporu měly cca 10x větší odpor, než mají mít. Po výměně vstřiku motor jde jako za mlada.

V prvním případě se to stalo na 2. válci, nyní na 3. válci.


Nemáte někdo nápad, proč ty vstřiky odešly? Podle mě to je dost podezřelé a na náhody nevěřím.

Napsal: 13 úno 2020, 13:23
od jericho-3
Je to zajímavé, často se spíše přeruší obvod a vstřik je zavřen..Ale že změříš cívečku uvnitř a ona má větší odpor než má mít...? Kdysi jsem odstraňoval jití na 3 válce na boxeru a vstřikovači chyběla "kostra" a to jsem vyřešil snadno..A válec začal fungovat. :o

Napsal: 13 úno 2020, 14:00
od roman1648
Já nevím no, my jsme to měnili už celkem dostkrát,odhadem min. 10 za poslední 2-3 roky, samo že ne jako na dieselech, ale občas to je a jedno ať VW,frantík nebo japonec/korea

Napsal: 13 úno 2020, 14:41
od ROMEK
ja take parkrat na renault clio

Napsal: 13 úno 2020, 14:44
od Marek77
Jako ono se v podstatě nejedná o nějakou tragédii. Vstřik od VDO stojí i s poštou kolem 1500 Kč, což člověka nepoloží. Jsou tu dvě věci, co mě serou. Zaprvé to odejde bez předchozího varování, zadruhé to u tohohle auta na silnici nevyměníš. Ale že by se z toho střílelo, to jakoby ne.

Napsal: 13 úno 2020, 17:20
od jericho-3
Patrně nekvalitní díl, protože pokud se zvýší odpor, tak vstřik nastane později popř. vůbec, zastudena je patrně odpor menší a vše funguje..Jde o to, proč se zvýší , když je to jen slaboulinký drátek...U veteránů vím,že stáří se projevuje zvýšeným odporem a přičítá se to špatným "prokladům" , které po ohřátí přestávají plnit svou funkci./např. motor chcípne, tak se počká až vychladne a cívka zapalovací se opět probudí k životu/..U Fiatů čas od času vstřik měním,/ jinde ani moc nepamatuji/ a dávám litr za starší dobrý, takže cena 15OO za origo nový je velmi slušná, bohužel ta práce..člověka otráví... :)

Napsal: 13 úno 2020, 19:48
od ROMEK
najlelpšie ked to postupne odchádza vymenit všetky a dobre nechat do rezervy. Je to sice vetšia investicia ale bude chvilu pokoj.

Napsal: 15 úno 2020, 07:05
od Marek77
Nekvalitní díl...... Neslyšel jsem nikdy o tom, že by na benzínovém motoru odcházely vstřiky. Ano, tu a tam, výjimečně díky špatnému palivu, to třeba jo. Tohle ovšem evidentně palivem není, jedná se o elektrickou poruchu cívky toho vstřiku. A už podruhé tatáž závada po poměrně krátké době.

Napsal: 15 úno 2020, 08:29
od roman1648
No jo no,ses kousek od Dukovan,tak co chceš... (rofl)

Napsal: 15 úno 2020, 10:05
od fekálek
jericho-3 píše:Patrně nekvalitní díl, protože pokud se zvýší odpor, tak vstřik nastane později popř. vůbec, zastudena je patrně odpor menší a vše funguje..Jde o to, proč se zvýší , když je to jen slaboulinký drátek...U veteránů vím,že stáří se projevuje zvýšeným odporem a přičítá se to špatným "prokladům" , které po ohřátí přestávají plnit svou funkci./např. motor chcípne, tak se počká až vychladne a cívka zapalovací se opět probudí k životu/..U Fiatů čas od času vstřik měním,/ jinde ani moc nepamatuji/ a dávám litr za starší dobrý, takže cena 15OO za origo nový je velmi slušná, bohužel ta práce..člověka otráví... :)
Ta cena je slušná, na grande punto 1.2i vstřik v originálu 7500kč, koukal jsem jak jelito a občas taky odejdou

Napsal: 15 úno 2020, 10:10
od Marek77
roman1648 píše:No jo no,ses kousek od Dukovan,tak co chceš... (rofl)
Ajo, no jo, to mi nedocvaklo......