Stránka 1 z 1

vačka a zdvihátka D5252T

Napsal: 04 bře 2020, 23:09
od 0ndro
Zdravím páni, nie som prieborník v obore a pre to by som potreboval radu.
Jedná sa o 2,5 TDI D5252T
z motora je počuť jemný klepot, podozrieval som zdvihátka.
Mám pár otázok:
1. Dá sa hydroštel odskúšať tak že sa naň silno zatlačí? Tie moje sú všetky fest tvrdé, znamená že sú dobré?
2. Ak sú zdvihátka OK, môže klepot spôsobovať opotrebenie vačky, alebo plochy hydroštelu kde sa vačka opiera, tak vzniká väčšia vôla a klepe to? Aj keď hydroštel tlak drží?
3.Oplatí sa meniť len hydroštely? Alebo je to treba aj s novou vačkou?
Posielam ešte pár fotiek ložisiek vačky, sú tam jemné drážky, dokonca na niektorých miestach čierne bodky, sú to jamky, ktoré netuším ako vznikli.
Je toto opotrebenie ešte v normem alebo môžem čakať že to za krátky čas doslúži?

Neviem či sa oplatí všetko riešiť a meniť, nakoľko neviem v akom stave je spodok motora. Budem vďačný za každú reakciu a radu.
ObrázekObrázekObrázek

Napsal: 04 bře 2020, 23:41
od 0ndro
ObrázekObrázek

Napsal: 05 bře 2020, 18:31
od geo
Podle toho vrchu hydra tak je po smrti ale klepání u t4 většinou dělal váleček k pohonu vývěvy elit prodává opravnej díl.

Napsal: 05 bře 2020, 18:48
od geo
Podle toho vrchu hydra tak je po smrti ale klepání u t4 většinou dělal váleček k pohonu vývěvy elit prodává opravnej díl.

Napsal: 05 bře 2020, 19:38
od uiqjirka
Ty hydra rovnou vyhod.

Napsal: 06 bře 2020, 17:34
od 0ndro
vďaka, už sú na ceste nové

Napsal: 06 bře 2020, 19:11
od geo
Rovnou tam dej i ten váleček podtlakovky jinak tu vačku a rozvod budeš tahat znovu.