Stránka 1 z 1

D5252T lepší turbo

Napsal: 04 dub 2020, 20:33
od Tarkin
Ahoj,
Rozhodl jsem se svoje Volvo s 5 válcovým TDI motorem trošku upravit, zatím mám stage 1 čip od d5t5, veškerý nutný Stage 0 přípravy, vše zkontrolováno a repasovano.

Originální vstriky mají dle zkušeností limit nad 160kW, čerpadlo to samé.

Chladič jsem objednal Jap parts, měla by to být kopie Do88.

Cíl mám nějakých 140-150kW.

Hledám k tomu vhodné turbo. Originální K14 by teoreticky max mohla dát kolem 140kW.

Čím dostupným by se dala nahradit? Hledám náhradu s přírubou T25, dle Garrett katalogu jsem zjistil, že to měly Garretty v Ivecu.
Na Aukru jsem našel GT2260V za 7,5k.
(Iveco 753959-5005S)
Nějaký rady prosím?

Napsal: 05 dub 2020, 09:00
od Tarkin
Vzhledem k tomu, že D5252T je s obtokovým turbem, bylo by asi vhodnější Garrett GT2259S.

Re: D5252T lepší turbo

Napsal: 05 dub 2020, 10:11
od acryll
Tarkin píše: Nějaký rady prosím?
najlepšia rada je: konzultuj to so svojim ladičom

Napsal: 05 dub 2020, 13:43
od jericho-3
Kolik to má najeto, 300 nebo půl mega?

Napsal: 05 dub 2020, 15:20
od Tarkin
Auto má najeto lehce přes 300. Ale řešilo se tam už vše, viz první příspěvek.

Vzhledem k tomu, že původní K14 turbo je obtok, tak bude lepší dát Garrett GT2259S s obtokem.

Napsal: 22 dub 2020, 14:18
od Tarkin
Řešil tu někdo upravy motoru D5252T? Jaká se dá použít spojka pro úpravy?
Sachs Performance není. Jediná možnost origo spojka + přeobložená lamela?