D5252T lepší turbo
Napsal: 04 dub 2020, 20:33
Ahoj,
Rozhodl jsem se svoje Volvo s 5 válcovým TDI motorem trošku upravit, zatím mám stage 1 čip od d5t5, veškerý nutný Stage 0 přípravy, vše zkontrolováno a repasovano.
Originální vstriky mají dle zkušeností limit nad 160kW, čerpadlo to samé.
Chladič jsem objednal Jap parts, měla by to být kopie Do88.
Cíl mám nějakých 140-150kW.
Hledám k tomu vhodné turbo. Originální K14 by teoreticky max mohla dát kolem 140kW.
Čím dostupným by se dala nahradit? Hledám náhradu s přírubou T25, dle Garrett katalogu jsem zjistil, že to měly Garretty v Ivecu.
Na Aukru jsem našel GT2260V za 7,5k.
(Iveco 753959-5005S)
Nějaký rady prosím?
Rozhodl jsem se svoje Volvo s 5 válcovým TDI motorem trošku upravit, zatím mám stage 1 čip od d5t5, veškerý nutný Stage 0 přípravy, vše zkontrolováno a repasovano.
Originální vstriky mají dle zkušeností limit nad 160kW, čerpadlo to samé.
Chladič jsem objednal Jap parts, měla by to být kopie Do88.
Cíl mám nějakých 140-150kW.
Hledám k tomu vhodné turbo. Originální K14 by teoreticky max mohla dát kolem 140kW.
Čím dostupným by se dala nahradit? Hledám náhradu s přírubou T25, dle Garrett katalogu jsem zjistil, že to měly Garretty v Ivecu.
Na Aukru jsem našel GT2260V za 7,5k.
(Iveco 753959-5005S)
Nějaký rady prosím?