Stránka 1 z 1

honda CRV r.v.2014

Napsal: 15 dub 2020, 21:04
od slovacek.milos
rozsvěcuje e kontrolka dobíjení ale furt to jezdí, aby kontrolka zhasla odpojí se na chvilku baterka, pokud se odpojí start stop kontrolka dobíjení se nerožne?

máte někdo nápad baterka KO nebo dána špatná baterka která není pro start stop???? zítra honda přijede dík moc

Napsal: 15 dub 2020, 21:10
od Aero200
Pokud je tam start stop, tak by tam měla být baterka typu AGM, ale otázka, za by toto způsobovala, pokud se rozsvítí kontrolka, tak zkusit změřit dobíjení.

Napsal: 16 dub 2020, 06:34
od slovacek.milos
uvidíme jak přijede testnu baterku i zátěžákem, ted jezdí bez start stop dík

Napsal: 16 dub 2020, 09:14
od slovacek.milos
Aero200 píše:Pokud je tam start stop, tak by tam měla být baterka typu AGM, ale otázka, za by toto způsobovala, pokud se rozsvítí kontrolka, tak zkusit změřit dobíjení.
baterka je tam EFB což je asi OK, dobijí 14.3V zátěž 150A drží při něco málo víc jak 8V což vidím jako OK, bez toho start stopu jezdí a vše OK, pokud se rožne dobíjení přijede jinak dík

Napsal: 16 dub 2020, 11:40
od johnyd1
slovacek.milos píše:
Aero200 píše:Pokud je tam start stop, tak by tam měla být baterka typu AGM, ale otázka, za by toto způsobovala, pokud se rozsvítí kontrolka, tak zkusit změřit dobíjení.
baterka je tam EFB což je asi OK, dobijí 14.3V zátěž 150A drží při něco málo víc jak 8V což vidím jako OK, bez toho start stopu jezdí a vše OK, pokud se rožne dobíjení přijede jinak dík
miloši tých 8V je na zátaži málo už ja ide pod 10v je v p...i podla mna.

Napsal: 17 dub 2020, 07:23
od slovacek.milos
johnyd1 píše:
slovacek.milos píše:
miloši tých 8V je na zátaži málo už ja ide pod 10v je v p...i podla mna.
........................................................................................................
je to možné nejsem odborník na EFB akumulátory,

můj zátěžový měřák má skoro 40 let a věřím že dalších 40 bude fachčit, má dvě vysouvací cívky ze starteru zátěž a poctivou Cu, max zátěž lze nastavit na 150 A,

zkusil jsem ted dva aku na puntu starline 40 Ah cca 3 roky stará7.5V při 150 A, pak tu mám 8 měsíců aku 71 Ah magic start a 8.3V při zátěži 150 A namontovaný na 2.5D,

abych ti pravdu řekl 1OV pod zátěží 150 A jak píšeš jsem snad nikdy neviděl

Napsal: 17 dub 2020, 08:15
od JozefC
8V je pre štart stop málo. Nemá suchý remeň? Za 40 let sa mohol rozkalibrovať aj merák. Inak diag.

Napsal: 17 dub 2020, 11:37
od slovacek.milos
JozefC píše:8V je pre štart stop málo. Nemá suchý remeň? Za 40 let sa mohol rozkalibrovať aj merák. Inak diag.
to máš možná pravdu jenže třeba ta půl roku stara magic start má před testem přesně 13V, měla by mít víc?

při zátěži 150 A 8.3V pak jsem dal ještě zátěž 85A a to dává 10V,

tu hondu jem na 85 neměřil

starter v kelly nemají ale někde jsem vyčetl že 2.2 150 kW má starter 1100 W : 12 = 91 A

Napsal: 17 dub 2020, 12:32
od ROMEK
Tie AGM,EFB a trakčne baterie by sa zaťažákem nemali merať su na to spešl elektronicke testery kde sa zadava typ baterie a štartovací prud

Napsal: 17 dub 2020, 12:52
od slovacek.milos
ROMEK píše:Tie AGM,EFB a trakčne baterie by sa zaťažákem nemali merať su na to spešl elektronicke testery kde sa zadava typ baterie a štartovací prud
romane ser na baterku raději otevři hranice a začni pracovat ;)

Napsal: 17 dub 2020, 15:40
od ROMEK
Už makam jak vúl 2tydne byl klid a už to začlo (noteeth)