V čem je výhoda 1,2 12V BZG proti BME

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4903
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

V čem je výhoda 1,2 12V BZG proti BME

Příspěvek od OťasTDi »

A nemyslím ty 4kw...myslím technicky. Dík
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33638
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: V čem je výhoda 1,2 12V BZG proti BME

Příspěvek od slovacek.milos »

výhoda je furt stejná HTP Hromada Technických Problémů

pokud máš auto od nova je to výhoda ;)
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4903
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

milosi......bavim se treba o rozdilu prvnich dvou generaci....kdy bme ma jinde egr a uz se tolik nezasira klapka a podobne...tak me zajima v cem je ta treti lepsi nez druha....
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33638
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

a to ústí egru je kde ? pořád za klapkou? co třeba VIF a najít si palivo!!!! tam bych hledal výhodu, kvalitních paliv moc není a pak hledáme problém ;) ;)
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4903
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

leju vervu jak benzin tak naftu do svych aut....na velke benzine tak snad to neni lezak....ale prosim jen odpovedi na moji otazku....rozdily tam musi byt....vizualne je par veci jinak, kdyz to porovnam
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

BZG je stejně jako BME Euro-4, ale BZG má vzduchový filtr v extra boxu na rozdíl od BME kde je integrován do krytu motoru.

Domnívám, se že i mechanický základ je stejný.

Jinak pokud vím, tak EGR ventil měly jenom první motory BME někdy do začátku roku 2006, pak už / naštěstí / ne.
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4903
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

takze teoreticky bzg nema egr vubec? A tedy jiny vzduchovy trakt...jesteneco? Vstriky atd? Kde se vzaly ty 4kw navic?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
pstejski
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Registrován: 19 pro 2010, 10:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysoké Mýto

Příspěvek od pstejski »

podle mě BZG egr nemá vůbec
ondra.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 339
Registrován: 06 zář 2015, 10:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od ondra.p »

servisuju bme kterou má majitel skoro od nova. Celou dobu se tam podstivě mění olej po 10 000. Ted bude mít ke 200 a krom dvou zapal civek a jednoho čištění klapky se zatím neřešilo nic. jezdí pěkně.
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“