Stránka 1 z 1

Fiat schudo pomoc

Napsal: 23 dub 2020, 12:09
od Ivan Hlipala
Ahoj jsem tady nový prosím o radu na fiat schudo 1.6 58kw rok 1999 benzín na LPG mi to jede ale na benzín ne tlak paliva je dobrý je tam jednobodove vstřikování a to jsme taky měnili a bez úspěchu máte rady čím by to mohlo být dekujiObrázek

Napsal: 23 dub 2020, 12:17
od jericho-3
A stříkačka maká, když se startuje? Musí někdo koukat na vstřik, zda rozprašuje..A pokud je palivo, můžeš pokračovat dál. Bude to asi v elektrice, pokud to je plyn origo, tak bych zkotroloval přepínání plyn-benzin a hlavně zkus zda ten benzin co je v nádrži hoří... :)

Napsal: 23 dub 2020, 12:22
od Ivan Hlipala
Benzín je tam nový a plyn se tam dělal není tam od výroby a tlačítko normálně přepne když startuju na benzín tak to chcipne ale když slapu po plyne tak to jako by zdrží a když plyn pustím chcipne to jestli mi rozumíš

Napsal: 23 dub 2020, 12:48
od geo
Diagnostika?

Napsal: 23 dub 2020, 17:19
od Ivan Hlipala
Dia nehlásí žádnou chybu

Napsal: 23 dub 2020, 17:50
od Tomas.cz
A na benzin nefunguje ani za tepla / studena?

Tenhle motor jsme měli kdysi v Tempře, poznávám záslepku rozdělovače :)

Napsal: 23 dub 2020, 18:13
od jericho-3
Tenhle motor je super a má původ v motoru Fiat 128 a má mnoho modifikací, má málo součástek a proto je velmi spolehlivý, stejně jako jednobod Bosch, kde odcházel po mnoha km potenciometr a někdy přestavovací cívka. Pokud máš zapnutý klíček a vytáhneš štekr z potenciometru, měla by cívka pohnout klapkou..Jak psal geo, chce to napojit a ŘJ by mohla říci, co jí chybí za informaci , která jí znemožňuje kvalitní práci... :)

Napsal: 23 dub 2020, 19:07
od Ivan Hlipala
Teď sem to připojil na diaObrázek
Chyba 52 průběžná adaptace vstřikování - spodní mez
Chyba 31 lambda sonda - zkrat na plus pol baterie

Napsal: 23 dub 2020, 19:32
od uiqjirka
Casto se stava, ze dlouhodoby provoz na plyn rozjebe adaptacni hodnoty benzinove jednotky. Smaz minimalne adaptacni hodnoty.

Napsal: 23 dub 2020, 19:54
od Ivan Hlipala
Já to na dia neprepisu

Napsal: 23 dub 2020, 20:42
od geo
U tohodle možná bude stačit odpojit baterku.Jenže pokud ta lambda nefunguje tak se adaptace asi neprobuděj.Chce to sledovat co lambda ukazuje vypnout plyn a jezdit na benzin.Pokud bude lambda chodit bude mít uzavřenou regulační smyčku tak teprve pak zapnout plyn a znovu kontrolovat smyčku.Podle toho budeš buď ladit plyn nebo benzin.

Napsal: 23 dub 2020, 22:34
od maros4341
v diagnostike
merane hodnoty funguju? alebo su len pomlčky?
Ak ano, 99% je vadny imobilizer

Napsal: 24 dub 2020, 06:58
od Ivan Hlipala
Já to na dia nezjistím ani nevím jak

Napsal: 24 dub 2020, 17:37
od jericho-3
Mono Motronic Bosch: nechat zahřát motor na 80stupňů nebo dvakrát sepnout větrák,motor zastavit, vypnout zapalování , odpojit konektor řídící jednotky, počkat minimálně 10 minut , kdy se během této doby smažou všechna data z RAM řídící jednotky, připojit konektor ŘJ, motor zpustit bez sešlápnutí pedálu plynu, motor nechat běžet asi 5 minut na volnoběh a nesmí se sešlápnout plyn, motor chcípnout, vypnout zapalování , podruhé nechat motor běžet 5 minut, motor zastavit, vypnout zapalování a potom po třetí opět motor nechat běžet na volnoběh..motor zastavit a je hotovo..
:) Tohle je origo od Bosche , ale nevím, co tam přesně máš na tomhle motoru. Samozřejmě pokud se to udrží na volnoběh..Lambdu zkus odpojit, musí to běžet i bez ní..Pokud ti jde do přepadu benzin , tak už moc možností není..Tyhle problémy nastávají, když se jezdí pouze a jen na plyn, což šetřílci samozřejmě dělají, mají prázdnou nádrž a čerpadlo se točí naprázdno..A pak jim dojde plyn a ono to na benzin nejede..