Nouzovy rezim Passat B8
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 43
- Registrován: 04 dub 2006, 15:45
- Bydliště: Klatovsko
Odpovědi: 0
Nouzovy rezim Passat B8
Mohu poprosit o radu? Regulator turba nebo n75? děkuji
9126 - Přestavovací jednotka turbodmychadla 1
P00AF 00 [237] - vzpříčená
Kontrolka závad ZAP - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 3
Kilometry: 116747 km
Datum: 2020.04.27
Čas: 16:52:58
Otáčky motoru: 3534.50 /min
Normovaná hodnota zátěže: 100.0 %
Rychlost vozidla: 88 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 54 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 50 °C
Okolní tlak vzduchu: 950 mbar
Napětí svorky 30: 12.940 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Ovladač turbíny 1: řada 1: zpětné množství - pož. hodnota: 65.36 %
Ovladač turbíny 1: řada 1: zpětné množství - skut. hodnota: 99.98 %
Ovladač turbíny 1: řada 1: zpětné množství - ofset zavřený: 2.58 %
Ovladač turbíny 1: řada 1: stav hlídání-Bits 0-7: 0
Ovladač turbíny 1: řada 1: stav hlídání-Bits 0-7: 7
Ovladač turbíny 1: řada 1: stav hlídání-Bits 0-7: 5
Ovladač turbíny 1: řada 1: stav hlídání-Bits 0-7: 16
Ovladač turbíny 1: řada 1: zpětné množství - hrubé napětí: 659.6 mV
Dráha plynového pedálu: hrubá hodnota: 85
9126 - Přestavovací jednotka turbodmychadla 1
P00AF 00 [237] - vzpříčená
Kontrolka závad ZAP - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 3
Kilometry: 116747 km
Datum: 2020.04.27
Čas: 16:52:58
Otáčky motoru: 3534.50 /min
Normovaná hodnota zátěže: 100.0 %
Rychlost vozidla: 88 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 54 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 50 °C
Okolní tlak vzduchu: 950 mbar
Napětí svorky 30: 12.940 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Ovladač turbíny 1: řada 1: zpětné množství - pož. hodnota: 65.36 %
Ovladač turbíny 1: řada 1: zpětné množství - skut. hodnota: 99.98 %
Ovladač turbíny 1: řada 1: zpětné množství - ofset zavřený: 2.58 %
Ovladač turbíny 1: řada 1: stav hlídání-Bits 0-7: 0
Ovladač turbíny 1: řada 1: stav hlídání-Bits 0-7: 7
Ovladač turbíny 1: řada 1: stav hlídání-Bits 0-7: 5
Ovladač turbíny 1: řada 1: stav hlídání-Bits 0-7: 16
Ovladač turbíny 1: řada 1: zpětné množství - hrubé napětí: 659.6 mV
Dráha plynového pedálu: hrubá hodnota: 85
Re:
Ahoj mozem sa spytat ako si to cistil? Rozobrat a fyzicke cistenie? Lebo docital som sa vselico ze niekomu sa to podarilo aj pripravkom “aditivom” do nafty trosku vycistit a problem sa stratil .. Aky mate na to nazor? .. Napriklad tymto pripravkom
https://www.filtreaoleje.sk/detail-prod ... 0ml-11433/
Re: Nouzovy rezim Passat B8
mechanicky sa rozobralo vycistili sa klapky a zmontovalo naspäť od cistenia sa najazdilo daleko cez 100tkm rôznym štýlom jazdy a všetko ok. Až teraz dávam turbo na repas, pretože po 300tkm húka.
Re: Nouzovy rezim Passat B8
Vyzera to tak ze to bude nakoniec repas tak ci tak .. od regulacie pri starte vysiel dym aj pri pridani plynu vyjde obcas dym takze to niekde prepusta od vyfukovej casti .. cerstvych 250 000km veru som myslel ze vydrzi viac
https://www.youtube.com/shorts/j-pxhapk6TI
https://www.youtube.com/shorts/j-pxhapk6TI
Re: Nouzovy rezim Passat B8
Ty podtlakové baňky se snímačem už jsme několikrát taky měnili, zkus ji natáhnout podtlakovou pistolí,pokud nemáš stačí i větší stříkačka jestli drží v koncové poloze
Pokud ano, tak to taky vidím na zanešení uvnitř, ty chemie si myslím nepomůžou, asi dvakrát jsem to zkoušel,proletělo to turbem během chvilky a nic se nezměnilo
Pokud ano, tak to taky vidím na zanešení uvnitř, ty chemie si myslím nepomůžou, asi dvakrát jsem to zkoušel,proletělo to turbem během chvilky a nic se nezměnilo

Re: Nouzovy rezim Passat B8
Podtlak je v pohode je to preskusane a dokonca tam bol uz nahodeny aj novy diel a robilo to to iste .. Je to prstom citit ze sa to extremne zasekava v jednej pozicii .. Malo by to jazdit uplne hladko .. Viac ma ale asi zarazilo to ze to niekde prefukuje od vyfukovej castiroman1648 píše: ↑13 lis 2023, 11:06 Ty podtlakové baňky se snímačem už jsme několikrát taky měnili, zkus ji natáhnout podtlakovou pistolí,pokud nemáš stačí i větší stříkačka jestli drží v koncové poloze
Pokud ano, tak to taky vidím na zanešení uvnitř, ty chemie si myslím nepomůžou, asi dvakrát jsem to zkoušel,proletělo to turbem během chvilky a nic se nezměnilo![]()

Re: Nouzovy rezim Passat B8
Chladící kapalina se nestrácí?
Re: Nouzovy rezim Passat B8
No ona ta chladící se dostane až do turba tam se udělá takovej tvrdej bordel a ten zablokuje regulaci.Kolikrát je zespoda turba vidět stopy jak ta chladící z něho teče.