Stránka 1 z 2

P 206 1.4 16V 65 kW

Napsal: 28 dub 2020, 13:31
od slovacek.milos
potkan a řemen namotaný v horních kolech to jsem ještě neviděl, dali jsme to OK, rozvody OK, start OK a ted se nám to potkalo znova, to přední rozvodové kolo je vyrobené jako dvouhmota, a de sním hýbat, kolo se prostě posunulo a motor se zas potkal,

co to je proboha za pičovinu vyrobit rozvodové kolo jako dvouhmotu???? (wallbash) (wallbash) (wallbash) co stím??? dík

Napsal: 28 dub 2020, 18:48
od Tomas.cz
To je na výfukové vačce?

Napsal: 28 dub 2020, 19:01
od ROMEK
Ty myslis variabilne casovanie na saci vacke? Ja tu mam zase potkana C4 picaso 1,8 16v

Napsal: 28 dub 2020, 19:55
od Bravomv
Na C3 HDI je dvouhmotová řemenice dole na klice. Už mi to odešlo několikrát a naštěstí to vždy varovalo klepáním, hlavně na volnoběh a po přidání plynu, takže pokaždé vyměněno včas. Nejhorší bylo vybrat kvalitní řemenici, některá odcházela i po roce.

Napsal: 28 dub 2020, 21:00
od Marek001
Odpružená remenica (drážkového remeňa) na kľuke to je niečo úplne iné, Miloš mal predpokladám na mysli remenicu výfukovej vačky čo je zaliata v tej gume a nie variabilnú saciu že? Ak ano bude to vnútri odvulkanizované, navonok to nebolo vidieť? :?

Napsal: 29 dub 2020, 05:44
od slovacek.milos
Tomas.cz píše:To je na výfukové vačce?
ano je to na výfukové vačce, aretace a napnutí rozvodů OK vše jsme dvakrát kontrolovali protáčeli motorem chytl OK, pak to jedem projet a potkan ta dvouhmota je odtržená od toho vnějšího ozubeného kola
rozvody byly dělané v roce 2013 febi při 65.000, nyní je na tacháku 142.000 km

Napsal: 29 dub 2020, 09:53
od jericho-3
Francouzi si na tyhle gumoidy potrpí, bohužel je dávají i na volnoběžku na alternátor, ale není náhodou předpis ten vynález po druhých rozvodech měnit?

Napsal: 29 dub 2020, 15:54
od ROMEK
miloš remenica na obrazku v pravo?


Obrázek

Napsal: 29 dub 2020, 16:11
od fekálek
To je dobrá kokotina, taky jsem to ještě neviděl

Napsal: 29 dub 2020, 16:42
od Tomas.cz
Podle fotky / jestli pochází ze stejného motoru / je levé kolo nastavovač sací vačky a pravé je gumový tlumič na výfukové vačce, bůh ví proč ho tady použili.
Nicméně kolo vačky s gumovým tlumičem mám za to, že má 1.9dCi od Renaultu a gumová výplň je i v kole vačky 1.9TDi-PD.

Napsal: 29 dub 2020, 18:53
od JozefC
Inak ako. Ohne ventily, alebo zlomí niečo?

Napsal: 29 dub 2020, 19:01
od slovacek.milos
JozefC píše:Inak ako. Ohne ventily, alebo zlomí niečo?
nakonec nic ohlé jen ztráta tlaku

Napsal: 29 dub 2020, 20:17
od ROMEK
Miloš inak fakt dobrá pomucka je natlakovaní vzduchem cez svíčku počuješ kade fuka vzduch či cez ohlý ventil saci výfukový alebo cez kružky.
Mám na to taký robený prípravek robil mi to p.Michalka byl projektant kompresiometru BAZ ešte donedávna ich vyrábal určite ich poznáš.
Takto si ten motor zbytečne rozoberal.



Obrázek

Napsal: 29 dub 2020, 20:47
od slovacek.milos
[quote="ROMEK"]Miloš inak fakt dobrá pomucka
Takto si ten motor zbytečne rozoberal.

zs bych nepřišel na tu řemenici že je 1/3 urvaná a nevím jak by to časem dopadlo,
už ho nepoužívám došly ty papírky, rez, koupili jsme nové, mám na naftu i benzín,

Napsal: 29 dub 2020, 21:04
od ROMEK
Ja sem s ním ani nerobil pamatuju otca že taký mnel (noteeth)

Inak ta 1,4/16 ventil sa celkom dobre robí pár som ich skladal teda až na tu remenicu.

Mne ta 1,8 C4 picaso sa robí na k..ot motor utopený vzadu a na výfukove šruby zezadu je prístup ...... keby mu tie nadávky naložím do kufru tak to ani neuveze (rofl)