Člověk se nemá nechat zmást,tyhle příběhy co popisuješ jsou od té doby, co do Čech přišel první Peugeot ještě za socíku. Je to výborný vynález a pokud to mechanika znervozní, je dobré si vzít drát a strčit jen do válce 1. a 4. válce , zda jsou nahoře, nebo ne. Mám zato, že tohle je dělané hlavně z montážních důvodů u 16 V, protože jak už se tady psalo miniventilky a vahadélka jsou velmi zranitelná a nastavování vaček v hlavě před montáží na pásu /ale i v dílně u mechána/ je obtížné , pokud jsou písty 1. a 4. v Hů, takže když jsou písty v rovině, tak je to fuk, vačky se poté nastaví na pálení 1.válce a klika se otočí o čtvrt otáčky doprava a je nastaveno.. ROBOT má tak usnadněnou práci včetně mechanika ....

P.S. já to dělám vždy ,/ dám sí písty do roviny/, mimo dvoutaktů, jistota je jistota...
nepropadat panice...